Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola samorządowego w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-311
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897163226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_kolno@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolno-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-703c927b-fb86-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola samorządowego w Kolnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-703c927b-fb86-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046780/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa przedszkola samorządowego w Kolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pismem z dnia 4 kwietnia br Wykonawca wyłoniony w trybie podstawowym do realizacji niniejszego zamówienia złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pomimo odstąpienia Wykonawca i jego podwykonawcy realizowali umowę. Gmina nie zgodziła się z argumentacją podaną przez Wykonawcę i nie znalazła podstaw do odstąpienia przez niego od umowy. Po zrealizowaniu zakontraktowanych robót przez podwykonawców Wykonawca zaprzestał realizacji dalszych prac. Po wezwaniu Wykonawcy do dalszej realizacji umowy i odmowie przez niego podjęcia dalszych prac, Gmina – zgodnie z warunkami umownymi, odstąpiła od umowy. Powstała konieczność zaangażowania nowego Wykonawcy, który podejmie się kontynuowania zadania. Realizacja zadania winna zakończyć się do końca sierpnia 2022 r. z uwagi na konieczność uruchomienia działalności przedszkola. Z uwagi na zalecenia organów zewnętrznych i ilość podopiecznych realizacja zadania prowadzenia przedszkola w innej lokalizacji jest niemożliwa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1463414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa przedszkola samorządowego w Kolnie”
Szczegółowy zakres robót budowlanych i warunki ich wykonania określony został w Zaproszeniu do udziału w postępowaniu oraz dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót Załączony do Zaproszenia do udziału w postępowaniu przedmiar robót nie jest obowiązujący i stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.
Przedmiot postępowania dotyczy robót budowlanych przerwanych w trakcie realizacji inwestycji.
Zakres rzeczowy został zrealizowany do poziomu 55,18 % ogółu robót budowlanych.
Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną terenu budowy, aby Oferent mógł się zapoznać z przedmiotem zamówienia oraz ze stanem zaawansowania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konmet s.c. Henryk Dąbrowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konmet s.c. Ilona Dąbrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393177519
7.3.3) Ulica: Chrobrego 26A
7.3.4) Miejscowość: Biskupiec
7.3.5) Kod pocztowy: 11-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dariusz Duch - Tynkowanie, ELEKTRYK-US Michał Pliszka - instalacje elektryczne, OLSANIT Radosław Siwek - instalacje sanitarne, Usługi Budowlano-Brukarsko-Kamieniarskie Łukasz Grablewski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONMET S.C. HENRYK DĄBROWSKI, ILONA DĄBROWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KONMET S.C. HENRYK DĄBROWSKI, ILONA DĄBROWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa przyrządów i materiałów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa kruszyw do remontów dróg
- Przebudowa drogi we wsi Kozioł
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.