eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówRealizacja filmu "Przykłady dobrych praktyk produkcyjnych w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja filmu „Przykłady dobrych praktyk produkcyjnych w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.maraszkiewicz@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/226308/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja filmu „Przykłady dobrych praktyk produkcyjnych w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a5f0c19-f346-47bf-93ea-b775cd457e7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015953/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługa realizacji filmu z zakresu rolnictwa ekologicznego w III kwartale 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.DREPR.26.31.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41451,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja filmu „Przykłady dobrych praktyk produkcyjnych w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych"
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na kompleksowej realizacji filmu pn. „Przykłady dobrych praktyk produkcyjnych w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych". Film, ma na celu informowanie o dobrych praktykach rolniczych w systemie rolnictwa ekologicznego, w gospodarstwach i przetwórniach ekologicznych, będących laureatami konkursów: „Najlepszy Przetwórca Ekologiczny” oraz „Najlepsze Gospodarstwo Ekologiczne” w 2025 roku. Film może być inspiracją do wykorzystania dobrych praktyk w gospodarstwach, przetwórniach oraz dla mieszkańców obszarów wiejskich do tworzenia gospodarstw w systemie rolnictwa ekologicznego.
2) Realizacja jednego filmu złożonego z nagrań w gospodarstwach/przetwórniach na terenie całej Polski w 7 lokalizacjach.
3) Czas trwania filmu 30-40 minut (film będzie się składał z 7 odcinków połączonych w jeden, nie krótszy niż 30 minutowy film).
4) Nagrania polegają na przeprowadzeniu krótkich wywiadów z laureatami konkursów, nagraniu wizytówki ich gospodarstwa/firmy oraz ukazaniu dobrych praktyk w systemie rolnictwa ekologicznego.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ i projektowane postanowienia umowy załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16848,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19065,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO SIERMIX Sp. z o.o., Knapy, 98-360 Lututów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970162883

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 98-360

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19065,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.