Og³oszenie z dnia 2025-09-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00430241/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00430582/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00438355/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00447730/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
- 2025/BZP 00455760/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00464117/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00464249/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków A, B i C szko³y podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków A, B i C szko³y podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie (...)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-042243e0-c81d-48f5-a4df-935db804cd9e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00406890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068616/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Renowacja zwiêkszaj±ca efektywno¶æ energetyczn± budynków infrastruktury publicznej w Gminie Miejskiej Nowa Ruda
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Renowacja zwiêkszaj±ca efektywno¶æ energetyczn± budynków infrastruktury publicznej w Gminie Miejskiej Nowa Ruda” w ramach programu Fundusze Europejskie w Ramach Dolnego ¦l±ska 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a
wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl
przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie
mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
format plików .pdf, Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje
go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie
bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owy opis w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1)
administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Miejska Nowa Ruda reprezentowana przez Burmistrza Miasta Nowa
Ruda z siedzib± ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda 3) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê
skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres iod@um.nowaruda.pl w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679; 4) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; b) na podstawie art. 16
rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych; c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679,
w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13
rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z ubieganiem siê wykonawcy o
udzielenie zamówienia w postêpowaniu, wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym
wykonawca sk³ada w ofercie. Szczegó³owe zapisy w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.33.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Termomodernizacja budynków A, B i C szko³y podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na:
Termomodernizacja budynku A polegaæ bêd± na:
• modernizacji dachu,
• modernizacji instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej,
• modernizacji instalacji grzewczej,
• monta¿u instalacji fotowoltaicznej do 50kWp wraz z niezbêdn± infrastruktur±,
• remoncie elewacji oraz kamiennego coko³u, poprawienie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych (platforma schodowa dla niepe³nosprawnych).
Termomodernizacja budynku B polegaæ bêd± na:
• modernizacji ¶cian zewnêtrznych,
• modernizacji stropodachu,
• wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,
• modernizacji instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej,
• modernizacji instalacji grzewczej (pompa ciep³a),
• monta¿u instalacji fotowoltaicznej do 50kWp wraz z niezbêdn± infrastruktur±.
Termomodernizacja budynku C:
• modernizacji ¶cian zewnêtrznych,
• modernizacji stropu zewnêtrznego,
• modernizacji dachu,
• wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
• monta¿u instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciep³a,
• modernizacji instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej,
• modernizacji instalacji grzewczej (pompa ciep³a)
• monta¿u instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z niezbêdn± infrastruktur±,
• roboty dodatkowe nie zwi±zane z termomodernizacj±: malowanie pomieszczeñ biurowych, remont sali gimnastycznej i antresoli.
2. Odpowiedzialno¶æ Wykonawcy z tytu³u gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady przedmiotu zamówienia zakoñczy siê po up³ywie min. 36 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego. W przypadku, gdy zamontowane materia³y i/lub urz±dzenia wymagaj± cyklicznych przegl±dów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezp³atnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje równie¿ bezp³atn± wymianê wraz z monta¿em elementów eksploatacyjnych.
3. Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do wykonania zaleceñ zawartych w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska we Wroc³awiu nr WPN.6401.233.2025.MR z dnia 26.06.2025 r.
4. Na wykonawcy ci±¿y obowi±zek uzyskania aktualnych pozwoleñ, uzgodnieñ, warunków technicznych przy³±czeñ, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowañ i itd., które s± niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
5. Wykonawca powinien we w³asnym zakresie przyj±æ podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewnia³ wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób okre¶lony w SWZ i za³±cznikach, o których mowa w pkt 7.
6. Zamawiaj±cy w postêpowaniu przetargowym jako formê wynagrodzenia przyj±³ wynagrodzenie rycza³towe. Przedmiary Robót stanowi± jedynie materia³ pomocniczy i nie stanowi± podstawy okre¶lenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien byæ odczytywany w powi±zaniu z SWZ. w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca dok³adnie zapozna³ siê ze szczegó³owym opisem robót, które nale¿y wykonaæ i sposobem ich wykonania.
7. Opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
1) dokumentacja projektowa wraz z opisem - Za³±cznik nr 1 do SWZ. Plik zawieraj±cy skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Za³. Nr 1 – „OPZ”;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Za³±cznik nr 2 do SWZ. Nazwa pliku „Za³. Nr 2 - STWIORB”.
8. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Renowacja zwiêkszaj±ca efektywno¶æ energetyczn± budynków infrastruktury publicznej w Gminie Miejskiej Nowa Ruda” w ramach programu Fundusze Europejskie w Ramach Dolnego ¦l±ska 2021-2027.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 zamówienie, polegaj±ce na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w ramach, których wykonywane by³y m.in. roboty dociepleniowe elewacji i roboty instalacyjne o warto¶ci kontraktu, co najmniej 3.500.000,00 z³ brutto.
2) dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
• Osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
• Osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
• Osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 15 i 16 do SWZ;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8, 10 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót wykonanych stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 z³.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy w Gospodarczym Banku Spó³dzielczym Radków Nr: 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 z adnotacj±: „Wadium – Nr sprawy: OR.271.33.2025
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieni±dzu oraz z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, je¿eli wadium bêdzie wniesione w tych formach, musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr OR.271.33.2025
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
XVI. Podstawy wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych ust. 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej nak³adanej Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Doposa¿enie szkó³ w sprzêt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajêæ dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkó³ podstawowych (...)
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. na rzecz ¶wiadczeniobiorców Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Nowej Rudzie."
- Dostosowanie lokalu u¿ytkowego na magazyn Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Wykonywanie us³ug polegaj±cych na kompleksowym pe³nieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Us³ug Komunalnych"
wiêcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacj± budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £±kta Górna, gm. ¯egocina - remont kot³owni i sto³ówki.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacj± budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie pi³karskim w ¯egocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





