Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych gruntowych jako zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg gminnych gruntowych jako zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e18b0fec-df66-4e35-920f-c1e88412f6e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022571/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remonty cząstkowe dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli:„w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych udzielane jest zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli:– takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,– zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, oraz– całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający udzieli Wykonawcy Usługi Transportowo Sprzętowe Stanisław Cygan, Byków, ul. Wrocławska 92, 55-095 Mirków zamówienia podstawowego i zawarł z umowę nr 138/2025 z dnia 15.04.2025r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.7-4/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remonty cząstkowe dróg gminnych gruntowych jako ZAMÓWIENIE PODOBNE do zadania „Utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy – Remonty cząstkowe dróg gminnych: Remonty cząstkowe dróg gminnych gruntowych mieszanką tłucznia kamiennego” do umowy podstawowej nr 138/2025 z dnia 15.04.2025r
Remonty cząstkowe dróg gruntowych mieszanką tłucznia kamiennego przewidywana wielkość 1000 ton - MATERIAŁ DOSTARCZONY PRZEZ wykonawcę
- mieszanka kamienna granitowa o frakcji 0–31,5 mm: 1000 ton;
- wbudowanie/rozplantowanie wraz z zagęszczeniem materiału kamiennego w celu zasypania ubytków na drogach gruntowych lub tłuczniowych z materiału dostarczonego przez Wykonawcę na miejsce wbudowania;
- naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie – profilowanie + zagęszczenie. Uwaga podczas wykonywania robót należy zachować szczególną ostrożność na możliwość wystąpienia elementów sieci podziemnych m.in. włazów, pokryw i obudów zaworów.
Kruszywo, o którym mowa powyżej, ma spełniać normę PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” i powinno być uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego (z wykluczeniem skał pochodzenia organicznego). Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywo nie może być mokre, zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła, serpentynitu ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma, humus) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.).
Dostarczone kruszywa muszą odpowiadać polskim normom oraz powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie stosownej normy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontrolnych pomiarów dostarczonego materiału. Kruszywo z partii zakwestionowanej poddane zostanie badaniu kontrolnemu w laboratorium materiałów budowlanych wskazanym przez Zamawiającego, w przypadku nie spełnienia wymogów stawianych dla danego kruszywa, kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczonego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w wagę samochodową. W przypadku dostarczenia materiału w ilości mniejszej niż w zamówieniu brakująca ilość zostanie dostarczona przez Wykonawcę na jego koszt w ciągu 3 dni roboczych. Koszt, który poniesiony zostanie przez Wykonawcę będzie obejmował dostawę brakującej ilości materiału oraz koszt ważenia. W przypadku prawidłowej wagi dostarczanego materiału koszt ważenia poniesie Zamawiający.
Z uwagi na specyficzny charakter robót realizacja sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy, szacunkowa ilość i wartość robót będzie wyliczana wg cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym, który stanowi integralną część umowy.
Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Formularz Cenowy- Załącznik nr 1a.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo Sprzętowe Cygan Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111001875
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90786,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wywóz nieczystości stałych z przedszkoli, żłobków i szkół znajdujących się na terenie gminy Środa Śląska.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych
- UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU DLA POWIATU W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ W 2025 r. ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej na rok 2026
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych, B) budynkach wspólnot mieszkaniowych, C) lokalach mieszkalnych
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2026 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (...)
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2026
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





