Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296969/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH ZADANIA
TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W CHOCIANOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00
1.5.8.) Numer faksu: 76 746 15 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH ZADANIATERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W CHOCIANOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08645c51-16e5-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017391/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór nad robotami budowlanymi w ramach zadania Termomodernizacja Zespołu Szkół w Chocianowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja Zespołu Szkół w Chocianowie – etap 2”w ramach Osi Priorytetowej nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna” Działania nr 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałania nr 3.3.1 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne” RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.272.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 57698,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży sanitarnej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 37487,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 10750,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartbud Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7541204166
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 1a
7.3.4) Miejscowość: Święciechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
jakie przetargi wygrała firma
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65190 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartbud Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-120-41-66
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 1a
7.3.4) Miejscowość: Święciechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
jakie przetargi wygrała firma
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25584 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25584 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartbud Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-120-41-66
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 1a
7.3.4) Miejscowość: Święciechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
jakie przetargi wygrała firma
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25584 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 3: umowa na okres do 12 miesięcy , tj. od dnia 20.10.2022r. do dnia 18.09.2023r.
Część 3: w postępowaniu na Część 3 - pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej - Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dlatego zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców i zamawiający wybrał ofertę Wykonawcy – SMARTBUD Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk, ul. Ułańska 1a, 64-115 Święciechowa.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu polkowickiego w sezonie 2025-2026, w zakresie części nr 1 - rejon Grębocice
- Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
- Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w okresie zimowym na terenie miasta Polkowice w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV w strefie przemysłowej w Kleszczowie - część północna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa Kliniki Neurochirurgii w KSW im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
- Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pt. "Zwiększenie efektywności energetycznej poznańskich placówek oświatowych. Kompleksowa termomodernizacja wybranych obiektów oświatowych"
- Wykonanie (...) dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (....) Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły w ZS nr 1 im. S. Staszica wraz z budową siedziby Poradni (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.