Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy
ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=682450361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przyul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c724023e-1db0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" K-1127
1.1.2 Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" K-1580
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198065,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie zgodniez wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2000 mm 6 szt. wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym dwukrotnie.
wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek z falcem o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2.
ułożenie papy izolacyjnej w przesłonie nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej.
dwukrotna impregnacja drewna preparatami grzybobójczymi
demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną wraz z wymiana łacenia
uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji od 2-5 mm.
wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania.
wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2500x400x10 mm w przesłonie nr 2 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym dwukrotnie.
wymiana blachy stalowej tzw. zbijak gr. 10 mm szer. 150 mm polegająca na wycięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 1200-1350.
wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50mm z przykręconą wzdłuż na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50xmm .
wymiana istniejących blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm, ze zbijakiem o szerokości 200 mm w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m.
wymiana elementów metalowych przesłon - kątownik
roboty ziemne – przesianie kulochwytów oraz poprawienie wałów ochronnych
zabezpieczenie powłokami malarskimi elementów drewnianych i metalowych.
roboty elektryczne – wymiana skrzynki żeliwnej
wywóz i utylizacja odpadów budowlanych.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób wykonujących roboty i prace przewidziane umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 157429,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy, zgodniez szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
ROBOTY WEWNĘTRZNE: roboty malarskie
ROBOTY ZEWNĘTRZNE:
przemurowanie kominów
pokrycie dachów papą termozgrzewalną
malowanie krat okiennych
wymiana desek i bali w kulochwytach, ławkach
dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i bali
malowanie elementów metalowych na kulochwytach i przesłonach
uzupełnienie tynków
malowanie tynków zewnętrznych
przemurowanie murów oporowych na torze napalmowym
wykonanie tynków zewnętrznych
wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób wykonujących roboty i prace przewidziane umową
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216200-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 40635,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189650,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210804,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189650,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Lewandowski, Wanda Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma "LEMAR" s.c. M.W. Lewandowscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771
7.3.3) Ulica: Forteczna 18
7.3.4) Miejscowość: Górna Grupa
7.3.5) Kod pocztowy: 86-134
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "LEMAR"s.c. M.W.Lewandowscy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189650,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49956,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70484,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49956,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-SPA DOMINIKA KŁOSIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8741767029
7.3.4) Miejscowość: Sumowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-305
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Auto-Spa F.H.U. Dominika Kłosińska
jakie przetargi wygrała firma
Auto-Spa F.H.U. Dominika Kłosińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49956,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Odbiór i zagospodarowanie rozdrobnionych odpadów energetycznych wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 (usługa społeczna)
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Szczawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





