eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKonserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy
ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=68245036

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy
ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c724023e-1db0-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" K-1127

1.1.2 Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" K-1580

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198065,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie zgodnie
z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
 wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2000 mm 6 szt. wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym dwukrotnie.
 wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek z falcem o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2.
 ułożenie papy izolacyjnej w przesłonie nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej.
 dwukrotna impregnacja drewna preparatami grzybobójczymi
 demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną wraz z wymiana łacenia
 uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji od 2-5 mm.
 wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania.
 wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2500x400x10 mm w przesłonie nr 2 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym dwukrotnie.
 wymiana blachy stalowej tzw. zbijak gr. 10 mm szer. 150 mm polegająca na wycięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 1200-1350.
 wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50mm z przykręconą wzdłuż na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50xmm .
 wymiana istniejących blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm, ze zbijakiem o szerokości 200 mm w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m.
 wymiana elementów metalowych przesłon - kątownik
 roboty ziemne – przesianie kulochwytów oraz poprawienie wałów ochronnych
 zabezpieczenie powłokami malarskimi elementów drewnianych i metalowych.
 roboty elektryczne – wymiana skrzynki żeliwnej
 wywóz i utylizacja odpadów budowlanych.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.

Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób wykonujących roboty i prace przewidziane umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 157429,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy, zgodnie
z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
 ROBOTY WEWNĘTRZNE: roboty malarskie
 ROBOTY ZEWNĘTRZNE:
przemurowanie kominów
pokrycie dachów papą termozgrzewalną
malowanie krat okiennych
wymiana desek i bali w kulochwytach, ławkach
dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i bali
malowanie elementów metalowych na kulochwytach i przesłonach
uzupełnienie tynków
malowanie tynków zewnętrznych
przemurowanie murów oporowych na torze napalmowym
wykonanie tynków zewnętrznych
wywóz i utylizacja odpadów budowlanych

Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.

Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób wykonujących roboty i prace przewidziane umową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216200-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 40635,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189650,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210804,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189650,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Lewandowski, Wanda Lewandowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma "LEMAR" s.c. M.W. Lewandowscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009771

7.3.3) Ulica: Forteczna 18

7.3.4) Miejscowość: Górna Grupa

7.3.5) Kod pocztowy: 86-134

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189650,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49956,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70484,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49956,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-SPA DOMINIKA KŁOSIŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8741767029

7.3.4) Miejscowość: Sumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-305

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49956,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.