Og³oszenie z dnia 2023-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00456461/01 - Wynik z dnia 2023-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kaliska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e890856-5852-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00406751
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019675/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postêpowania) poprzez
klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Z uwagi na ograniczenie ilo¶ci znaków w niniejszym
og³oszeniu Szczegó³owe warunki opisane zosta³y w SWZ !!Zamawiaj±cy bêdzie kontaktowa³ siê z
Wykonawcami za pomoc± : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcom informacje za
po¶rednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi
przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot
profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska
przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
procesie
sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na
dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu
XAdES
zewnêtrzny, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, tj. podpisywanych plików z
danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych
tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one
udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one
informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje
siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê
przedsiêbiorstwa.Wykonawca, za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska mo¿e przed
up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany lub
wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Ka¿dy z Wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn±
ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe podlegaæ bêdzie
odrzuceniu.Ceny oferty musz± zawieraæ wszystkie koszty, jakie musi ponie¶æ Wykonawca, aby
zrealizowaæ zamówienie z najwy¿sz± staranno¶ci± oraz ewentualne rabaty.Zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
rozszerzeñ:.zip,.7Z.W¶ród rozszerzeñ powszechnych, a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI
wystêpuj±: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za
z³o¿one nieskutecznie.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB.
Z uwagi na ograniczenie ilo¶ci znaków w niniejszym og³oszeniu Szczegó³owe warunki opisane zosta³y w SWZ !
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych
jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzib± w Kaliskach, ul.
Nowowiejska
2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê pod
adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6
ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)
odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,6) obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie
z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani
/ Pan zobowi±zania do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia),b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej
lub pañstwa cz³onkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO,9) nie przys³uguje Pani / Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO
prawo do usuniêcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
RODO,10) przys³uguje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa pelletu drzewnego do
kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego o nastêpuj±cych
parametrach:
a) warto¶æ opa³owa w stanie roboczym nie ni¿sza ni¿ 18 000 kJ/kg,
b) wilgotno¶æ ca³kowita nie wiêksza ni¿ 10 %,
c) zawarto¶æ popio³u w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 1,0 %,
d) zawarto¶æ siarki w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,5 %,
e) d³ugo¶æ od 10 mm do 50 mm,
f) ¶rednica pelletu od 6 mm do 8 mm.
3. Dostawy pelletu odbywaæ siê bêd±:
dla kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska – sukcesywnie przez okres 9 miesiêcy od
dnia podpisania umowy. Przewidywana ilo¶æ pelletu w ww. okresie wynosi
150,0 ton;
4. Ilo¶æ zamawianego pelletu mo¿e ulec zmianie o +/- 30 %, w zale¿no¶ci od
faktycznych potrzeb wynikaj±cych z warunków atmosferycznych.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ pellet sukcesywnie, zgodnie ze sk³adanym przez
Zamawiaj±cego zapotrzebowaniem. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia pisemnie
lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem).
6. Dostawy (transport – cysterna lub przyczepa samowy³adowcza o szeroko¶ci zsypu
do 1,2 m) odbywaæ siê bêd± do: kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska przy ul. Nowowiejskiej
5 w miejscowo¶ci Kaliska.
7. Wielko¶æ jednorazowej dostawy wynosiæ bêdzie oko³o 25 ton pelletu.
8. Dostarczany pellet musi posiadaæ certyfikat (w jêzyku polskim), zgodny z norm±
jako¶ciow± DIN Plus lub ENplus A1. Do ka¿dej dostawy Wykonawca jest zobowi±zany
do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy parametry jako¶ciowe dostarczonego pelletu.
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ dostarczonego pelletu i za ewentualne
szkody Zamawiaj±cego wynik³e z tego tytu³u. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych
przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów, Wykonawca musi
wykazaæ, ¿e pellet posiada w³a¶nie takie parametry. W przypadku gdy pellet oka¿e siê
niew³a¶ciwej jako¶ci, Wykonawca na swój koszt opró¿ni magazyn z pelletu nieodpowiadaj±cego wymaganiom i dostarczy nowy pellet o parametrach zgodnych z
wymaganiami Zamawiaj±cego.
9. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, a roz³adunek odbywaæ siê
bêdzie w godzinach od 7:00 do 15:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Mo¿liwa Ponowna realizacja zamówienia, oko³o 100 ton
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = --------------------------------------------------- x 60% x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Termin p³atno¶ci faktury (T) – waga 40 %
Termin p³atno¶ci badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 40 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowi±zany wskazaæ termin p³atno¶ci faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu
w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca okre¶li³ termin p³atno¶ci faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin p³atno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni i nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury (T)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj±wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone
przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la
szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego
warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego
warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) zdolno¶æ zawodowa – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym
zakresie;
b) do¶wiadczenie Wykonawcy – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony,
je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum jednej dostawy pelletu
drzewnego o warto¶ci minimum 80.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y
wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy
te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych
interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych
Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywne
wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni
Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne
potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 275 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert,
oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y
wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ !!!
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne
potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 275 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert,
oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y
wykonane nale¿ycie – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Pe³en opis znajduje siê w SWZ !!!
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym
Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego
zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym
we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania
formy pisemne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI KALISKA
wiêcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa opa³u dla szkó³ i przedszkola prowadzonych przez Gminê Rogowo
- Dostawa granulatu drzewnego - pellet do kot³owni g³ównej Zespo³u Pie¶ni i Tañca "¦l±sk" im. Stanis³awa Hadyny w Koszêcinie przy ul. Zamkowej 3, w sezonie grzewczym 2025/2026 w ilo¶ci 450Mg
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.