Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00399426/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00404192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
- 2023/BZP 00317360/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2022/BZP 00473673/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Raciborska 26
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406710
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00389368/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – raporty z testów przeprowadzonych i wystawionych w terminie nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert przez podmiot niezależny, posiadający akredytację w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 19798 lub równoważną w szczególności pod względem ilości i jakości wydruku - w przypadku zaoferowania produktu równoważnego. UWAGA!
W przypadku poz. 2-8,11,13,16 Zamawiający dopuszcza złożenie karty produktu, opisu, folderu, katalogu lub innego dokumentu wystawione przez producenta potwierdzającego równoważność produktu tj. zgodność produktu z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19798 oraz potwierdzenie wytworzenia produktu w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 lub równoważną, w szczególności pod względem ilości i jakości wydruku.
Po zmianie:
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – aktualne raporty z testów przeprowadzone i wystawione przez podmiot niezależny, posiadający akredytację w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19798 oraz wytworzone zostały w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 lub równoważną, w szczególności pod względem ilości i jakości wydruku - w przypadku zaoferowania produktu równoważnego. UWAGA!
W przypadku poz. 2-8,11,13,16 Zamawiający dopuszcza złożenie karty produktu, opisu, folderu, katalogu lub innego dokumentu wystawione przez producenta potwierdzającego równoważność produktu tj. zgodność produktu z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19798 oraz potwierdzenie wytworzenia produktu w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 lub równoważną, w szczególności pod względem ilości i jakości wydruku.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.