eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6696da7e-303b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.361.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4311446,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszenia części placu do magazynowania i przetwarzania odpadów.
1.1. Obiekt budowlany zlokalizowany jest w Koninie, przy ul. Sulańskiej 13, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1436/5. Obręb Gosławice. Kategoria obiektu budowlanego XVIII. Inwestycja posiada Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 117 z dnia 27.05.2021 wydaną przez Prezydenta Miasta Konina oraz zmianę decyzji nr 6 z dnia 09.01.2023 wydaną przez Prezydenta Miasta Konina.
1.2. Zakres robót budowlanych:
1) Wykonanie robót przygotowawczych i demontażowych, w tym m. in. odkrycie instalacji kanalizacyjnej pod płytą placu, wycięcie fragmentów płyty pod stopy i ławy fundamentowe, odkrycie prętów zbrojeniowych w ścianach obwodowych;
2) Wykonanie fundamentów, w tym m. in. Wykopy pod stopy i ławy fundamentowe, zbrojenie i betonowanie ław i stóp fundamentowych;
3) Budowę ścian i słupów, w tym: nadbudowę tj. podwyższenie o 1m, zbrojenie i betonowanie istniejących ścian obwodowych oddzielenia pożarowego, oraz zbrojenie i betonowanie dwóch (2) ścian oddzielenia pożarowego wewnątrz placu;
4) Montaż konstrukcji stalowej zadaszenia, obudowy ścian panelami systemowymi z prętów stalowych i siatki, konstrukcji stalowej pomostów ppoż. oraz pokrycia dachu z blachy trapezowej;
5) Odwodnienie dachu i podłączenie do kanalizacji deszczowej;
6) Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: przebudowa instalacji kanalizacyjnej przemysłowej pod płytą;
7) Przebudowanie zasilania dwóch hydrantów w wodę ppoż. oraz instalacji systemu gaszenia pożarów za pomocą trzech (3) działek;
8) Wykonanie instalacji elektrycznych zasilających, w tym oświetlenia, sygnalizacji i sterowania systemami monitoringu wizyjnego.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót podany jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część umowy.
1.3. Szczegóły dotyczące poszczególnego zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej:
• projekt budowlany, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ,
• projekt wykonawczy, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
• przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ,
• specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią Załącznik nr 11 do SWZ.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia przez okres nie krótszy niż okres realizacji zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Wykonawca najpóźniej przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia kopi aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Szczegóły dotyczące ubezpieczenia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
1.5. Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
1.6. Obowiązki Wykonawców oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5153078,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6471030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5153078,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721267583

7.3.3) Ulica: Nieszawska 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża budowlana, sanitarna, elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5153078,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.