Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja bieżąca – Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja bieżąca – Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f4fba6-2e1b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Konserwacja bieżąca – Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą Konserwacja bieżąca – Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r. jest bieżąca konserwacja mostów polegająca m.in. na utrzymaniu drożności odwodnienia obiektu, utrzymanie czystości powierzchni podmostowej oraz stożków i skarp, oczyszczenie ścieków terenu i przykrawężników, utrzymanie drożności cieku i przestrzeni podobiektowej, likwidacja spękań podłużnychi poprzecznych powierzchni bitumicznej, uzupełnienie narzutem kamiennym, koszenie traw i usuwanie chwastów, mycie i czyszczenie elementów konstrukcji, usuwanie i zabezpieczenie powierzchni przed graffiti, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych, nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa, powierzchniowe zabezpieczenie betonu, ścieki skarpowe, renowacja miejscowa powłok ochronnych konstrukcji betonowych, uszczelnianie styku nawierzchni z dylatacją, naprawa powierzchni betonowych zaprawami typu PCC.
2. Część nr 1 – Konserwacja bieżąca - Obiekty inżynierskie w ciągu jednej drogi ul. Generała Władysława Sikorskiego w Chrzanowie oraz potoku Płazanka w Płazie:
a) Chrzanów, ul. Trzebińska – wiadukt (GPS: 50°08'45.6"N 19°25'27.4"),
b) Chrzanów, rzeka Luszówka – most (GPS: 50°08'47.2"N 19°25'13.7"E),
c) Płaza, ul. Wierzbowa – most (GPS: 50°05'24.6"N 19°27'26.9"E),
d) Płaza ul. Kręta – most (GPS: 50°05'14.5"N 19°27'23.3"E).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:
1) Szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ;
2) Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712300-6 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
4.5.5.) Wartość części: 154763,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą Konserwacja bieżąca – Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r. jest bieżąca konserwacja mostów polegająca m.in. na utrzymaniu drożności odwodnienia obiektu, utrzymanie czystości powierzchni podmostowej oraz stożków i skarp, oczyszczenie ścieków terenu i przykrawężników, utrzymanie drożności cieku i przestrzeni podobiektowej, likwidacja spękań podłużnych i poprzecznych powierzchni bitumicznej, uzupełnienie narzutem kamiennym, koszenie traw i usuwanie chwastów, mycie i czyszczenie elementów konstrukcji, usuwanie i zabezpieczenie powierzchni przed graffiti, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych, nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa, powierzchniowe zabezpieczenie betonu, ścieki skarpowe, renowacja miejscowa powłok ochronnych konstrukcji betonowych, uszczelnianie styku nawierzchni z dylatacją, naprawa powierzchni betonowych zaprawami typu PCC.2. Część nr 2 – Konserwacja bieżąca - Obiekty inżynierskie w ciągu rzeki Chechło:
a) Chrzanów, ul. 29 Listopada – most (GPS: 50°08'15.0"N 19°24'40.3"E),
b) Chrzanów, ul. Wojciecha Bartosza Głowackiego – most (GPS: 50°08'11.5"N 19°26'38.6"E)
c) Chrzanów, ul. Szpitalna – most (GPS: 50°08'20.8"N 19°25'03.9"E)
d) Chrzanów, ul. Szpitalna – kładka dla pieszych (GPS: 50°08'20.8"N 19°25'04.7"E).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:
1) Szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ;
2) Przedmiar stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712300-6 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów i tuneli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
4.5.5.) Wartość części: 155525,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144610,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144610,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144610,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Walentek Zakład Usługowy Kanalizacji Deszczowo Ściekowej Melioracji Wodnych i Czyszczenia Obiektów Budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450009694
7.3.3) Ulica: Bema 22
7.3.4) Miejscowość: Siewierz
7.3.5) Kod pocztowy: 42-470
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144610,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159515,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159515,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159515,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Walentek Zakład Usługowy Kanalizacji Deszczowo Ściekowej Melioracji Wodnych i Czyszczenia Obiektów Budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450009694
7.3.3) Ulica: Bema 22
7.3.4) Miejscowość: Siewierz
7.3.5) Kod pocztowy: 42-470
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159515,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
- Dostawa leku Cladribinum dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku F-13 Centrum Nauk o Żywności i Żywieniu z montażem instalacji gazowej naprawa stropów żelbetowych oraz naprawa zarysowań i spękań ścian działowych ETAP II PARTER
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Modernizacja sieci ciepłowniczej oraz sieci ciepłej wody użytkowej i sieci zimnej wody zasilającej Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu XII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego balkonu i tarasu - ściana wschodnia budynku U M i G w Górze,,
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.