Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372895/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu 9 – osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Koneck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Koneck
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542722302
1.5.8.) Numer faksu: 542722302 w. 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu 9 – osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Koneck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05170bb7-66ac-4f55-906b-3246f3c96d23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024257/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa samochodu 9 – osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Koneck
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa samochodu 9 – osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych w gminie Koneck.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 6 do SWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi, wymaganymi przez Zamawiającego. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju, a przy tym być zgodny co najmniej z normą EURO 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujące w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm. ) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego w tym posiadać homologację.
Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2022r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.). Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu, który posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dwuetapowej (np. badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
- aktualne świadectwo homologacji pojazdu,
- instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim,
- kartę gwarancyjną pojazdu w języku polskim,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
- atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególności poświadczające spełnienie norm środowiskowych, dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin,
- komplety kluczyków, pilotów lub innych narzędzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchomienia lub zabezpieczenia samochodu.
Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji Wykonawcy na oferowany samochód:
- gwarancja mechaniczna oraz elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) – min. 24 miesiące, bez limitu kilometrów,
- na powłoki lakiernicze - 24 miesiące,
- na perforację elementów nadwozia - 120 miesięcy
Koszty przeglądów w okresie gwarancji ponosi Zamawiający. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 7 - projekt umowy. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej 1 autoryzowanej Stacji Obsługi producenta oferowanego samochodu w odległości nie większej niż 50 km od miejscowości Koneck.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214389,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Kamila Sadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820198
7.3.3) Ulica: Chmielna 68G
7.3.4) Miejscowość: Makówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI KONECK
więcej: przetargi KONECK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup pojazdów samochodowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zakup i dostawa busa osobowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Dostawa dwóch samochodów osobowych do celów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego dla Ośrodka Adopcyjnego we Wrocławiu
- Zakup busa skrzyniowego w ramach zadania "Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup sprzętu technicznego do reagowania kryzysowego na terenie gminy Horyniec-Zdrój."
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





