Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359256/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaa23298-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa23298-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynków użyteczności publicznej”
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego.
1) Szkoła Podstawowa imienia Jana Pawła II w Rudce,
2) Przedszkole w Rudce,
3) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudce.
3. Wyszczególnienie generalnych zadań realizacyjnych dla wyżej wymienionych nieruchomości.
1) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku Szkoły Podstawowej, w tym:
a) Wymiana więźby dachowej w Szkole Podstawowej wraz z poszyciem, pokryciem, termoizolacją i pracami towarzyszącymi opisana w projekcie,
b) Wykonanie docieplenia i elewacji budynku Szkoły Podstawowej opisane w projekcie,
c) Modernizacja instalacji CO w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
d) Instalacja wentylacji nawiewno – wywiewnej w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej opisana w projekcie,
e) Instalacja klimatyzacji wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
g) Wymiana oświetlenia wewnętrznego w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
h) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej opisane w projekcie.
2) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku Przedszkola, w tym:
a) Wykonanie izolacji termicznej wraz z nowym poszyciem i pokryciem dachu Przedszkola opisane w projekcie,
b) Wykonanie docieplenie i elewacji budynku Przedszkola opisane w projekcie,
c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przedszkolu opisana w projekcie,
d) Modernizacja instalacji CO w Przedszkolu opisana w projekcie,
e) Wymiana oświetlenia wewnętrznego w Przedszkolu opisane w projekcie
f) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Przedszkola opisane w projekcie.
3) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku OSP, w tym:
a) Wykonanie modernizacji kotłowni centralnej w budynku OSP opisanej w projekcie wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi,
b) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku OSP opisane w projekcie.
4) Prace związane z wykonaniem Audytu Energetycznego ex-post, Świadectw Charakterystyki Energetycznej dla wszystkich obiektów i dokumentacji powykonawczej w zakresie całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym kart katalogowych, certyfikatów i instrukcji w języku polskim.
5) Zamknięcie wszelkich formalnych procedur związanych z realizacją niniejszego kontraktu, w tym uzyskanie uzgodnień, pozwoleń i odbiorów.
6) Wykonanie instrukcji eksploatacji wraz z księgą części i elementów (podzespołów) składowych dla poszczególnych systemów (kotłownia, wentylacja i klimatyzacja, etc.) ich pełnymi nazwami i numerami katalogowymi. Dodatkowo wykonanie opisów instalacji i spójnych z nimi schematów technologicznych w formatach A0 umieszczonych w widocznym i dostępnym miejscu.
7) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5462095,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7427966,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5462095,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077
7.3.3) Ulica: Al. J. Szucha 11B lok. H2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-580
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace instalacyjno-montażowe dotyczące wykonania kotłowni pracujących w pełni zautomatyzowanym układzie hybrydowym
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5462095,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja wyposażenia Publicznej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kowalewie Pomorskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.