eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudkaWykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Rudka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaa23298-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa23298-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026927/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynków użyteczności publicznej”
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego.
1) Szkoła Podstawowa imienia Jana Pawła II w Rudce,
2) Przedszkole w Rudce,
3) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudce.
3. Wyszczególnienie generalnych zadań realizacyjnych dla wyżej wymienionych nieruchomości.
1) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku Szkoły Podstawowej, w tym:
a) Wymiana więźby dachowej w Szkole Podstawowej wraz z poszyciem, pokryciem, termoizolacją i pracami towarzyszącymi opisana w projekcie,
b) Wykonanie docieplenia i elewacji budynku Szkoły Podstawowej opisane w projekcie,
c) Modernizacja instalacji CO w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
d) Instalacja wentylacji nawiewno – wywiewnej w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej opisana w projekcie,
e) Instalacja klimatyzacji wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
g) Wymiana oświetlenia wewnętrznego w Szkole Podstawowej opisana w projekcie,
h) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej opisane w projekcie.
2) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku Przedszkola, w tym:
a) Wykonanie izolacji termicznej wraz z nowym poszyciem i pokryciem dachu Przedszkola opisane w projekcie,
b) Wykonanie docieplenie i elewacji budynku Przedszkola opisane w projekcie,
c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przedszkolu opisana w projekcie,
d) Modernizacja instalacji CO w Przedszkolu opisana w projekcie,
e) Wymiana oświetlenia wewnętrznego w Przedszkolu opisane w projekcie
f) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Przedszkola opisane w projekcie.
3) Roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budynku OSP, w tym:
a) Wykonanie modernizacji kotłowni centralnej w budynku OSP opisanej w projekcie wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi,
b) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku OSP opisane w projekcie.
4) Prace związane z wykonaniem Audytu Energetycznego ex-post, Świadectw Charakterystyki Energetycznej dla wszystkich obiektów i dokumentacji powykonawczej w zakresie całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym kart katalogowych, certyfikatów i instrukcji w języku polskim.
5) Zamknięcie wszelkich formalnych procedur związanych z realizacją niniejszego kontraktu, w tym uzyskanie uzgodnień, pozwoleń i odbiorów.
6) Wykonanie instrukcji eksploatacji wraz z księgą części i elementów (podzespołów) składowych dla poszczególnych systemów (kotłownia, wentylacja i klimatyzacja, etc.) ich pełnymi nazwami i numerami katalogowymi. Dodatkowo wykonanie opisów instalacji i spójnych z nimi schematów technologicznych w formatach A0 umieszczonych w widocznym i dostępnym miejscu.
7) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5462095,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7427966,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5462095,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077

7.3.3) Ulica: Al. J. Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace instalacyjno-montażowe dotyczące wykonania kotłowni pracujących w pełni zautomatyzowanym układzie hybrydowym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5462095,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.