Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c198038d-3426-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00160176/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Prowadzenie min. 750 godz. - max. 1500 godz. pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.56.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym). Pedagogiczne poradnictwo wychowawcze powinno być prowadzone z uwzględnieniem dodatkowych umiejętności z zakresu pracy z klientem, np. z wykorzystaniem Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach (PSR lub TSR), dialogu motywującego, Porozumienia bez Przemocy (NVC), kontaktu socjoterapeutycznego, mediacji, tutoringu, pracy z konfliktem itp. Pedagogiczne poradnictwo wychowawcze będzie realizowane drogą komunikacji na odległość (rozmowa głosowa, video, czat) za pośrednictwem Internetowej Platformy Specjalistyczno-Doradczej, poprzez dyżury, w łącznym wymiarze do 400 godzin w okresie trwania zadania jakim jest „Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Homo Creator Centrum Szkoleń i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Barbara Jura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7542718111
7.3.3) Ulica: Krapkowicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-715
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 roku
- Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Miasta Gostynina od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Świadczenie usług medycznych dla potrzeb Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2026 roku
- USŁUGI OPIEKUŃCZE U PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE OD 01.01.2026r. DO 31.12.2026r.
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





