eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarówka Podlaska › Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc 19+1



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc 19+1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓWKA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 7

1.5.2.) Miejscowość: Komarówka Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-311

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komarowka@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowkapodlaska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://komarowkapodlaska.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o liczbie miejsc 19+1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74703cbc-2cec-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040556/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu dla niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu osób niepełnosprawnych: 1 kierowcy + co najmniej 19 pasażerów w fotelach (19 + 1) z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń dla pasażerów.
Ilość miejsc siedzących: 20 (19+1)
Rok produkcji: fabrycznie nowy autobus, niezarejestrowany, 2021/2022 rok
Silnik: diesel
Pojemność silnika: minimum 2.0 do 3.0 l
Moc silnika: minimum 190 koni mechanicznych
Norma emisji spalin: EURO VI
2) Oznakowanie pojazdu zawierające
- herb i napis GMINA KOMARÓWKA PODLASKA naklejane, odporne na warunki atmosferyczne – 2 szt.
- pojazd oznakowany z przodu i z tyłu symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
3) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną samochodu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia, w szczególności:
a) kartę pojazdu,
b) aktualne badania techniczne pojazdu,
c) świadectwo homologacji podwozia pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1osoby na wózku inwalidzkim,
d) świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1osoby na wózku inwalidzkim,
e) instrukcję obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia znajdującego się na samochodzie w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji,
f) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych,
g) książkę serwisową w języku polskim;
h) książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.
4) Wykonawca zapewni sieć autoryzowanej stacji obsługi w odległości nie dalszej niż 200 km od siedziby Zamawiającego.
4.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnia się zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 7 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a brak ofert złożonych przez innych Wykonawców, z którymi Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożmości zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441570,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.