Og³oszenie z dnia 2023-09-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00453592/01 - Wynik z dnia 2023-10-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu diagnostycznego do EMG/EP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Schinzla 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 833 05 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sand.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu diagnostycznego do EMG/EP
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c65a43c-51f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00406303
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018197/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.30 Dostawa systemu diagnostycznego do EMG/EP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c65a43c-51f9-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4c65a43c-51f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami:
a) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
b) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. poz. 2452), przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i przekazuje siê jako za³±cznik, lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”.
c) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sand.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
d) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
e) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
5. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
6. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym typ wewnêtrzny.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSD¦ w Sandomierzu informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiêtego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl;
2) inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha ¦wiêtego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/27/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie systemu diagnostycznego do EMG/EP. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿szym bilansem ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno - funkcjonalne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Certyfikat CE na ca³y oferowany aparat,2) Deklaracja Zgodno¶ci UE albo o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 lub 3 Rozporz±dzenia 2017/745,
3) Powiadomienie/ zg³oszenie/ przeniesienie oferowanego sprzêtu wys³ane do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) katalogi, foldery wytwórcy/importera/dystrybutora zaoferowanego sprzêtu w jêzyku polskim, z potwierdzonymi wymaganymi parametrami technicznymi. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela /dystrybutora producenta potwierdzaj±cego spe³nienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w folderach katalogowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Certyfikat CE na ca³y oferowany aparat,2) Deklaracja Zgodno¶ci UE albo o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 lub 3 Rozporz±dzenia 2017/745,
3) Powiadomienie/ zg³oszenie/ przeniesienie oferowanego sprzêtu wys³ane do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) katalogi, foldery wytwórcy/importera/dystrybutora zaoferowanego sprzêtu w jêzyku polskim, z potwierdzonymi wymaganymi parametrami technicznymi. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela /dystrybutora producenta potwierdzaj±cego spe³nienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w folderach katalogowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do sporz±dzenia Formularza Cenowego w formie tabeli, uwzglêdniaj±cego nazwê oferowanego sprzêtu, ilo¶æ, cenê jednostkow± netto, podatek VAT, warto¶æ netto i brutto, jak równie¿ producenta i oferowany model / typ. Dodatkowo Wykonawcy zobowi±zany jest za³±czyæ opis oferowanego sprzêtu sporz±dzony na podstawie Szczegó³owego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi±cego za³. nr 1 do SWZ. Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
2. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) Certyfikat CE na ca³y oferowany aparat,
2) Deklaracja zgodno¶ci UE albo o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 lub 3 Rozporz±dzenia 2017/745,
3) Powiadomienie/ zg³oszenie/ przeniesienie oferowanego sprzêtu wys³ane do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
4) katalogi, foldery wytwórcy/importera/dystrybutora zaoferowanego sprzêtu w jêzyku polskim, z potwierdzonymi wymaganymi parametrami technicznymi. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela /dystrybutora producenta potwierdzaj±cego spe³nienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w folderach katalogowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie uzupe³nienia lub zmiany tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ aneksowania umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Nastêpstwa prawnego podmiotu wstêpuj±cego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2) Wyd³u¿enia terminu gwarancji, w sytuacji przed³u¿enia jej przez wytwórcê / Wykonawcê.
3) Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych t± zmianê. W takim przypadku warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
4) Zmiany przedmiotu umowy, polegaj±cej na zmianie oferowanego sprzêtu na inny, spe³niaj±cy wymagania, które zosta³y szczegó³owo opisane i wymienione w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowi±cym za³. nr 1 do SWZ. Dokonanie zmiany jest mo¿liwe tylko w sytuacji wycofania z rynku, niedostêpno¶ci na rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcê sprzêtu. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na zamianê sprzêtu bêd±cego przedmiotem umowy na inny, o lepszych b±d¼ takich samych cechach, parametrach i funkcjonalno¶ci pod warunkiem akceptacji propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego. Zmiana sprzêtu nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny, zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e skorzysta z mo¿liwo¶ci zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spe³nieniu okre¶lonych w ustawie przes³anek.
4. Zmiany w umowie bêd± wprowadzane od momentu zaistnienia zdarzenia powoduj±cego konieczno¶æ wprowadzenia zmiany, w zakresie niezbêdnym do zaistnia³ej sytuacji.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-29 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4c65a43c-51f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-28
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja Portu Kultury w Sandomierzu".
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i M³odzie¿y w £oniowie - Etap II.
- Dostawa i monta¿ sprzêtu elektronicznego: Zest. PC z monitorami i osprzêt., serwer, stacja rob., macierze NAS, UPS, drukarka kolor A3, oprogr.: syst. oper., pakiety biurowe. Dost. do BCU na 2025r.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na ¶rodowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepe³nosprawno¶ciami sprzê¿onymi w Klimontowie.
- Organizacja pó³kolonii oraz grupowych wyjazdów szkoleniowo - wspreraj±cych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin oraz pieczy zastêpczej w powiecie sandomierskim"
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawa Rezonansu stochastycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.''
- Zakup wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku dla Pracowni Elektroterapii Serca - zestawy do usuwania elektrod
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zad inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II" - wyposa¿enie medyczne i rehabilitacyjne.
- Dostawa osprzêtu do koagulacji oraz narzêdzi chirurgicznych i do zabiegów laparoskopowych dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/16 TP/2025
- "Modernizacja infrastruktury wraz z zakupem wyposa¿enia w celu poprawy jako¶ci i dostêpno¶ci ¶wiadczeñ onkologicznych w Szpitalu Powiatowym im. Tadeusza Maliñskiego w ¦remie Sp. z o. o."
- Dostawa toru wizyjnego do obrazowania w 2D/3D
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.