eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu do studia AV



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do studia AV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do studia AV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007bce59-00cd-45a2-ad95-af65ceb4e3d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.10.2025.266.MKR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do studia audio-video NASK-PIB, w ramach dwóch części zamówienia, w tym:
1) Sprzedaż i dostarczenie pod adres ul. Stawki 40 w Warszawie fabrycznie nowego Sprzętu, zwany dalej „Sprzętem”; Sprzęt – oznacza Sprzęt wymieniony w tabelach poniżej oraz w SOPZ dla części 1 i 2;
2) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie jej w ramach serwisu gwarancyjnego;
3) Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu.
Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dostarczane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SOPZ dla części 1 i 2. Mogą to być instrukcje/dokumenty w postaci elektronicznej (PDF): dotyczące montażu sprzętu, obsługi i eksploatacji sprzętu, konserwacji sprzętu i inne jeśli występują.
2. Na przedmiot zamówienia w cz. 1 składają się:
1) Interfejs audio interfejs 2x2 RCA USB - 2 szt.,
2) Micro Converter SDI To HDMI 3G z zasilaczem - 3 szt.,
3) Profesjonalny lektorski (radiowy) mikrofon dynamiczny, kardioidalny o przełączalnej charakterystyce częstotliwościowej - 1 szt.,
4) Dwukanałowy stacjonarny odbiornik w obudowie Rack 19” 1U z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz współpracujący z pozycją 5 oraz pozycją 9 - 2 szt.,
5) Bezprzewodowy nadajnik ręczny z wysokowydajną kapsułą dynamiczną o charakterystyce super-kardioidalnej, z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz współpracujący z pozycją 4 oraz pozycją 8 - 4 szt.,
6) Akumulator Litowo-jonowy do bezprzewodowego nadajnika z pozycji 5, pozycji 8 oraz pozycji 9 - 16 szt.,
7) Ładowarka na dwa nadajniki z poz. 5. i/lub nadajniki bodypack z pozycji 9 i/lub akumulatory z pozycji 6 - 4 szt.,
8) Nakamerowy odbiornik bezprzewodowy z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz MHz współpracujący z pozycją 5 oraz pozycją 9 - 2 szt.,
9) Nadajnik typu bodypack bezprzewodowy z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz ze złączem mikrofonu TA4M współpracujący z pozycją 4 oraz pozycją 8 - 2 szt.,
10) Miniaturowy krawatowy mikrofon pojemnościowy ze złączem pasującym do pozycji 9 - 2 szt.,
11) 2-kanałowy cyfrowy system mikro mikrofonów bezprzewodowych, 24bit, 48kHz, USB-C z etui ładującym - 1 szt.,
12) Stojący, podłogowy statyw mikrofonowy łamany z regulowanym ramieniem i regulowaną wysokością - 3 szt.,
13) 8-kanałowy, cyfrowy mikser Audio ze zdalną obsługą z oprogramowania FLOW - 1 szt.,
14) Zasilacz w technologii GaN 200W - 4xUSB-C 2xUSB - 1 szt.,
15) Gimbal do telefonu (o wadze do 300g) z 3 osiową stabilizacją, trybem portretowym i krajobrazowym, technologią śledzenia obiektów i aplikacją na systemy iOS i Android - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) Dostawa Sprzętu nastąpi w terminie do 30 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 Załącznika nr 4 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej także „Umową”.
2) Za termin dostarczenia Sprzętu przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 Umowy (zastrzeżenie „bez zastrzeżeń” nie dotyczy sytuacji, w której przedmiotem zastrzeżenia jest uchybienie terminu realizacji dostawy określonego w § 3 ust. 1 Umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32582000-6 - Nośniki danych

32331100-3 - Adaptery

31434000-7 - Akumulatory litowe

31158100-9 - Ładowarki do baterii

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

32342100-3 - Słuchawki

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32341000-5 - Mikrofony

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32342450-1 - Rejestratory głosu

38651200-5 - Obudowy aparatów fotograficznych

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

38651500-8 - Kamery filmowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 30358,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do studia audio-video NASK-PIB, w ramach dwóch części zamówienia, w tym:
1) Sprzedaż i dostarczenie pod adres ul. Stawki 40 w Warszawie fabrycznie nowego Sprzętu, zwany dalej „Sprzętem”; Sprzęt – oznacza Sprzęt wymieniony w tabelach poniżej oraz w SOPZ dla części 1 i 2;
2) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie jej w ramach serwisu gwarancyjnego;
3) Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu.
Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dostarczane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SOPZ dla części 1 i 2. Mogą to być instrukcje/dokumenty w postaci elektronicznej (PDF): dotyczące montażu sprzętu, obsługi i eksploatacji sprzętu, konserwacji sprzętu i inne jeśli występują.
2. Na przedmiot zamówienia w cz. 2 składają się:
1) Aparat cyfrowy pełnoklatkowy z matrycą min 33 mln pikseli oraz min. 15-stopniowym zakresem dynamicznym z mocowaniem obiektywu typu „E mount”, w pełni kompatybilny z pozycjami 3,4 i 5 - 1 szt.,
2) Akumulator typu NP-FZ100 ładowany USB-C w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 4 szt.,
3) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 24-70 MM, światło F2.8, średnica filtra 82mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
4) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 70-200MM światło 2.8 średnica filtra 77mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
5) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 16-25 MM światło 2.8 średnica filtra 67mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
6) Lampa błyskowa z liczbą przewodnią 28 ze stopką Multi Interface kompatybilna z pozycją 1 - 1 szt.,
7) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 82mm pasujący do pozycji 3 - 1 szt.,
8) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
9) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 67mm pasujący do pozycji 5 - 1 szt.,
10) Rozprężny (zatrzaskowy) dekielek na obiektyw na obiektyw przód 82 mm - 1 szt.,
11) Filtr polaryzacyjny kołowy seria profesjonalna CPL średnicy 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
12) Filtr polaryzacyjny kołowy seria profesjonalna CPL średnicy 67mm pasujący do pozycji 5 - 1 szt.,
13) Adapter obiektywów z mocowaniem „EF mount” do korpusu aparatu z mocowaniem „E mount” z wyświetlaczem parametrów w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
14) Filtr szary ND z regulacją ilości światła ND2.5-ND256 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
15) Karta pamięci typu „CFexpress Type A” o pojemności min. 330 GB i prędkości zapisu min. 650MB/s w pełni kompatybilna z pozycją 1 - 2 szt.,
16) Czytnik kart typu „CFexpress Type A” oraz SD z interfejsem USB-C min. 3.2 Gen 2 10 Gb/s kompatybilny z pozycjami 15, 17 i 18 - 2 szt.,
17) Karta SDXC 64 GB Class 10 UHS-I/U3 V30 z minimalnym transferem 200/90MB/s - 4 szt.,
18) Karta SDXC 256GB UHS-II, V60 z minimalnym transferem 280/160MB/s - 2 szt.,
19) Plecak do przenoszenia aparatu i obiektywów z bezpiecznym, wyściełanym wnętrzem - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) Dostawa Sprzętu nastąpi w terminie do 30 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 Załącznika nr 4 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej także „Umową”.
2) Za termin dostarczenia Sprzętu przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 Umowy (zastrzeżenie „bez zastrzeżeń” nie dotyczy sytuacji, w której przedmiotem zastrzeżenia jest uchybienie terminu realizacji dostawy określonego w § 3 ust. 1 Umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32582000-6 - Nośniki danych

32331100-3 - Adaptery

31434000-7 - Akumulatory litowe

31158100-9 - Ładowarki do baterii

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

32342100-3 - Słuchawki

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32341000-5 - Mikrofony

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32342450-1 - Rejestratory głosu

38651200-5 - Obudowy aparatów fotograficznych

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

38651500-8 - Kamery filmowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 32232,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36469,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38127,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36469,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26

7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-167

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36469,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45671,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26

7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-167

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.