Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00307393/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
- 2025/BZP 00320136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do studia AV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do studia AV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007bce59-00cd-45a2-ad95-af65ceb4e3d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.10.2025.266.MKR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do studia audio-video NASK-PIB, w ramach dwóch części zamówienia, w tym:1) Sprzedaż i dostarczenie pod adres ul. Stawki 40 w Warszawie fabrycznie nowego Sprzętu, zwany dalej „Sprzętem”; Sprzęt – oznacza Sprzęt wymieniony w tabelach poniżej oraz w SOPZ dla części 1 i 2;
2) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie jej w ramach serwisu gwarancyjnego;
3) Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu.
Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dostarczane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SOPZ dla części 1 i 2. Mogą to być instrukcje/dokumenty w postaci elektronicznej (PDF): dotyczące montażu sprzętu, obsługi i eksploatacji sprzętu, konserwacji sprzętu i inne jeśli występują.
2. Na przedmiot zamówienia w cz. 1 składają się:
1) Interfejs audio interfejs 2x2 RCA USB - 2 szt.,
2) Micro Converter SDI To HDMI 3G z zasilaczem - 3 szt.,
3) Profesjonalny lektorski (radiowy) mikrofon dynamiczny, kardioidalny o przełączalnej charakterystyce częstotliwościowej - 1 szt.,
4) Dwukanałowy stacjonarny odbiornik w obudowie Rack 19” 1U z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz współpracujący z pozycją 5 oraz pozycją 9 - 2 szt.,
5) Bezprzewodowy nadajnik ręczny z wysokowydajną kapsułą dynamiczną o charakterystyce super-kardioidalnej, z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz współpracujący z pozycją 4 oraz pozycją 8 - 4 szt.,
6) Akumulator Litowo-jonowy do bezprzewodowego nadajnika z pozycji 5, pozycji 8 oraz pozycji 9 - 16 szt.,
7) Ładowarka na dwa nadajniki z poz. 5. i/lub nadajniki bodypack z pozycji 9 i/lub akumulatory z pozycji 6 - 4 szt.,
8) Nakamerowy odbiornik bezprzewodowy z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz MHz współpracujący z pozycją 5 oraz pozycją 9 - 2 szt.,
9) Nadajnik typu bodypack bezprzewodowy z 24-bitową, cyfrową, czystą i stabilną transmisją dźwięku pracujący w zakresie częstotliwości 470 - 514 MHz ze złączem mikrofonu TA4M współpracujący z pozycją 4 oraz pozycją 8 - 2 szt.,
10) Miniaturowy krawatowy mikrofon pojemnościowy ze złączem pasującym do pozycji 9 - 2 szt.,
11) 2-kanałowy cyfrowy system mikro mikrofonów bezprzewodowych, 24bit, 48kHz, USB-C z etui ładującym - 1 szt.,
12) Stojący, podłogowy statyw mikrofonowy łamany z regulowanym ramieniem i regulowaną wysokością - 3 szt.,
13) 8-kanałowy, cyfrowy mikser Audio ze zdalną obsługą z oprogramowania FLOW - 1 szt.,
14) Zasilacz w technologii GaN 200W - 4xUSB-C 2xUSB - 1 szt.,
15) Gimbal do telefonu (o wadze do 300g) z 3 osiową stabilizacją, trybem portretowym i krajobrazowym, technologią śledzenia obiektów i aplikacją na systemy iOS i Android - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) Dostawa Sprzętu nastąpi w terminie do 30 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 Załącznika nr 4 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej także „Umową”.
2) Za termin dostarczenia Sprzętu przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 Umowy (zastrzeżenie „bez zastrzeżeń” nie dotyczy sytuacji, w której przedmiotem zastrzeżenia jest uchybienie terminu realizacji dostawy określonego w § 3 ust. 1 Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32582000-6 - Nośniki danych
32331100-3 - Adaptery
31434000-7 - Akumulatory litowe
31158100-9 - Ładowarki do baterii
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
32342100-3 - Słuchawki
32321300-2 - Materiały audiowizualne
32341000-5 - Mikrofony
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32342450-1 - Rejestratory głosu
38651200-5 - Obudowy aparatów fotograficznych
38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych
38651500-8 - Kamery filmowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 30358,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do studia audio-video NASK-PIB, w ramach dwóch części zamówienia, w tym:1) Sprzedaż i dostarczenie pod adres ul. Stawki 40 w Warszawie fabrycznie nowego Sprzętu, zwany dalej „Sprzętem”; Sprzęt – oznacza Sprzęt wymieniony w tabelach poniżej oraz w SOPZ dla części 1 i 2;
2) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie jej w ramach serwisu gwarancyjnego;
3) Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu.
Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dostarczane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SOPZ dla części 1 i 2. Mogą to być instrukcje/dokumenty w postaci elektronicznej (PDF): dotyczące montażu sprzętu, obsługi i eksploatacji sprzętu, konserwacji sprzętu i inne jeśli występują.
2. Na przedmiot zamówienia w cz. 2 składają się:
1) Aparat cyfrowy pełnoklatkowy z matrycą min 33 mln pikseli oraz min. 15-stopniowym zakresem dynamicznym z mocowaniem obiektywu typu „E mount”, w pełni kompatybilny z pozycjami 3,4 i 5 - 1 szt.,
2) Akumulator typu NP-FZ100 ładowany USB-C w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 4 szt.,
3) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 24-70 MM, światło F2.8, średnica filtra 82mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
4) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 70-200MM światło 2.8 średnica filtra 77mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
5) Obiektyw pełnoklatkowy z mocowaniem typu „E mount”, ogniskowa 16-25 MM światło 2.8 średnica filtra 67mm w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
6) Lampa błyskowa z liczbą przewodnią 28 ze stopką Multi Interface kompatybilna z pozycją 1 - 1 szt.,
7) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 82mm pasujący do pozycji 3 - 1 szt.,
8) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
9) Filtr UV na długość fali L390, średnicy 67mm pasujący do pozycji 5 - 1 szt.,
10) Rozprężny (zatrzaskowy) dekielek na obiektyw na obiektyw przód 82 mm - 1 szt.,
11) Filtr polaryzacyjny kołowy seria profesjonalna CPL średnicy 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
12) Filtr polaryzacyjny kołowy seria profesjonalna CPL średnicy 67mm pasujący do pozycji 5 - 1 szt.,
13) Adapter obiektywów z mocowaniem „EF mount” do korpusu aparatu z mocowaniem „E mount” z wyświetlaczem parametrów w pełni kompatybilny z pozycją 1 - 1 szt.,
14) Filtr szary ND z regulacją ilości światła ND2.5-ND256 77mm pasujący do pozycji 4 - 1 szt.,
15) Karta pamięci typu „CFexpress Type A” o pojemności min. 330 GB i prędkości zapisu min. 650MB/s w pełni kompatybilna z pozycją 1 - 2 szt.,
16) Czytnik kart typu „CFexpress Type A” oraz SD z interfejsem USB-C min. 3.2 Gen 2 10 Gb/s kompatybilny z pozycjami 15, 17 i 18 - 2 szt.,
17) Karta SDXC 64 GB Class 10 UHS-I/U3 V30 z minimalnym transferem 200/90MB/s - 4 szt.,
18) Karta SDXC 256GB UHS-II, V60 z minimalnym transferem 280/160MB/s - 2 szt.,
19) Plecak do przenoszenia aparatu i obiektywów z bezpiecznym, wyściełanym wnętrzem - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwanym dalej: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) Dostawa Sprzętu nastąpi w terminie do 30 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 Załącznika nr 4 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej także „Umową”.
2) Za termin dostarczenia Sprzętu przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń wskazaną w Protokole odbioru jakościowego przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 6 Umowy (zastrzeżenie „bez zastrzeżeń” nie dotyczy sytuacji, w której przedmiotem zastrzeżenia jest uchybienie terminu realizacji dostawy określonego w § 3 ust. 1 Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32582000-6 - Nośniki danych
32331100-3 - Adaptery
31434000-7 - Akumulatory litowe
31158100-9 - Ładowarki do baterii
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
32342100-3 - Słuchawki
32321300-2 - Materiały audiowizualne
32341000-5 - Mikrofony
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32342450-1 - Rejestratory głosu
38651200-5 - Obudowy aparatów fotograficznych
38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych
38651500-8 - Kamery filmowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 32232,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36469,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38127,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36469,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36469,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45671,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: Szałwiowa 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa prania przedmiotów mundurowych
- Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej oraz Oddziału Otolaryngologicznego ..."
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 15 w budynku przy ul. Żurawiej 2 w Warszawie
- Likwidacja kolein na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Małej Wisły (0+700 - 2+250) na odcinku w km 1+450-1+950 w m. Dankowice, gm. Wilamowice
- Dostawa komory do przyśpieszonych badań starzeniowych oraz odporności na światło z lampami ksenonowymi.
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej (CIS)".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Zakup wyposażenia w celu rozszerzenia oferty kulturalnej Miejskiego Domu Kultury w Makowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie mechanizmów i środków zwiększających odporność na ataki z cyberprzestrzeni w Gminie Kostrzyn
- Kompleksowe wdrożenie instalacji AV-IT wraz z wyposażeniem stanowisk dydaktyków w Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
- Dostawa monitorów interaktywnych WIMiR - KC-DE-zp.272-565/25
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do trzech oddziałów przedszkolnych i przedszkola na terenie Gminy Żórawina
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.