Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00389396/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych - elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielone Zacisze 11B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-294
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 379 45 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwkwatera.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych - elektrycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38ac530-f708-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.DZN.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368320,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Oddział Terenowy DolnośląskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 21688,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Oddział Terenowy Kujawsko - PomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 30344,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Oddział Terenowy LubuskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 18383 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Oddział Terenowy LubelskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 18660,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Oddział Terenowy MałopolskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 44173,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - Oddział Terenowy MazowieckiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 67642,38 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - Oddział Terenowy PomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 26984,46 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - Oddział Terenowy Warmińsko-MazurskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 33656,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 - Oddział Terenowy WielkopolskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 23318,46 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - Oddział Terenowy ZachodniopomorskiPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 64814,06 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 - Oddział Terenowy Lubuski (zasób Skarbu Państwa)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251100-1 - Usługi służb pożarniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 18655,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29034,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29034,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire Company Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512573904
7.3.3) Ulica: Wał Zawadowski 137A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-986
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29034,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30407,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38449,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30407,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire Company Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512573904
7.3.3) Ulica: Wał Zawadowski 137A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-986
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30407,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46895,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46895,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire Company Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512573904
7.3.3) Ulica: Wał Zawadowski 137A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-986
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46895,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Kompleksowa obsługa Oddziału w zakresie BHP i Ppoż - OR Bydgoszcz.
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie bhp oraz ppoż. dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.