eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadymnoRemont dachu Hali Targowej w Radymnie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu Hali Targowej w Radymnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166281589

1.5.8.) Numer faksu: 166282417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be5c0d39-4387-48d1-bc6f-df7f606d8d34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu Hali Targowej w Radymnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5c0d39-4387-48d1-bc6f-df7f606d8d34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012877/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dachu Hali Targowej w Radymnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.06.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Remont dachu Hali Targowej w Radymnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Hala Targowa - budynek murowany usytuowany na środku rynku, zbudowany w latach 1938 – 1939 r. obok ratusza. Założony na rzucie wydłużonego prostokąta, ma urozmaiconą bryłę
z wyższą częścią środkową i niższymi częściami bocznymi, z kwadratowymi wieżyczkami w południowych narożach nakrytych szpiczastymi hełmami. Wzdłuż elewacji południowej występują arkadowe podcienia.
Budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod nr rejestru A-1380.
Zakres przedsięwzięcia obejmuje
- przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysami inwestorskimi, w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy) wraz z pozyskaniem zgód/opinii/uzgodnień właściwego organu, na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii koniecznych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pozwalających na wykonanie robót związanych
z Remontem dachu Hali Targowej w Radymnie;
- sprawowanie nadzoru autorskiego;
- wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie Hali Targowej w Radymnie.
Przedmiot zamówienia podzielono na zadania inwestycyjne obejmujące wykonanie poszczególnych zakresów:
Zadanie Nr 1 – sporządzenie, w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (zał. nr 9 do SWZ) kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na zakres prac obejmujących - Remont dachu Hali Targowej w Radymnie (zał. Nr 10 do SWZ).
Przedmiotem inwestycji będzie wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, na prowadzenie prac związanych z Remontem dachu Hali Targowej w Radymnie.
Zadanie Nr 2 – wykonanie, w oparciu o wykonaną dokumentację projektową i uzyskane pozwolenia na budowę, robót budowlanych polegających Remoncie dachu Hali Targowej w Radymnie (zał. nr 10 do SWZ).
Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają:
1) program funkcjonalno użytkowy - „Remont Hali Targowej w Radymnie” oraz Program prac konserwatorskich Hali Targowej w Radymnie – zał. nr 9 do SWZ.
2) Zakres prac obejmujących Remont dachu Hali Targowej w Radymnie – zał. nr 10 do SWZ.
3) przedmiar robót obejmujących Remont dachu Hali Targowej w Radymnie – zał. nr 8 do SWZ.
4) Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących – zał. nr 7 do SWZ.
Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1130991 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1155189,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1130991 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DACH-SYSTEM” Mariusz Drej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656215238

7.3.3) Ulica: Leśnia 5

7.3.4) Miejscowość: Oleszno

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1130991 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.