eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin"Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P



Ogłoszenie z dnia 2024-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”
Nr 24/24/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261518173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”
Nr 24/24/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18aad377-1993-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 CZĘŚCI DO POJAZDÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83252,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - dostawa akumulatorów- Infrastruktura

1. Akumulatory 225 Ah 12V – 6 szt.
2. Akumulatory 220 Ah 12V – 2 szt.
3. Akumulatory 190 Ah 12V – 2 szt.
4. Akumulatory 120 Ah 12V – 2 szt.
5. Akumulatory 1.8Ah 4.8V – 2 szt. (przeznaczone do latarek akumulatorowych LED SURVIVOR)
6. Akumulator żelowy 14 Ah 12V – 1 szt.


1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w formularzu ofertowym załącznik nr 1.

4) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy.
5) Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancji (karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 13889,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - dostawa akumulatorów do stacji radiolokacyjnej- Służba uzbrojenia i elektroniki

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w części dotyczącej pojemności akumulatorów.
4) Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną.
5) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy. Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi (karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 2433,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3- dostawa akumulatorów żelowych do stacji radiolokacyjnej Służba uzbrojenia i elektroniki

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w części dotyczącej pojemności akumulatorów.
4) Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną.
5) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy. Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi (karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 7100,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 dostawa części zamiennych do pojazdów marki Honker, Fiat.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy.
4) Treść formularza ofertowego w zadaniu 4 poza opisem przedmiotu zamówienia w tabeli nr 1 zawiera pomocniczo wskazany numer katalogowy (bądź handlowy) wskazany jako pomocniczo-informacyjny mający na celu jedynie ułatwienie potencjalnym wykonawcom szybką i sprawną identyfikacje wymagań technicznych produktu (przykładowe zobrazowanie dotychczas pozyskiwanego produktu spełniającego kryteria).
5) Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie dostarczonego asortymentu umieszczone były następujące informacje: nazwa asortymentu (w języku polskim), nazwa producenta (logo producenta), numer katalogowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 4055,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 dostawa części zamiennych do pojazdów marki Jelcz, Iveco, Man, Autosan, Solbus.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy.
4) Treść formularza ofertowego w zadaniu 5 poza opisem przedmiotu zamówienia w tabeli nr 1 zawiera pomocniczo wskazany numer katalogowy (bądź handlowy) wskazany jako pomocniczo-informacyjny mający na celu jedynie ułatwienie potencjalnym wykonawcom szybką i sprawną identyfikacje wymagań technicznych produktu (przykładowe zobrazowanie dotychczas pozyskiwanego produktu spełniającego kryteria).
5) Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie dostarczonego asortymentu umieszczone były następujące informacje: nazwa asortymentu (w języku polskim), nazwa producenta (logo producenta), numer katalogowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 17710,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star, przyczep
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy.
4) Treść formularza ofertowego w zadaniu 6 poza opisem przedmiotu zamówienia w tabeli nr 1 zawiera pomocniczo wskazany numer katalogowy (bądź handlowy) wskazany jako pomocniczo-informacyjny mający na celu jedynie ułatwienie potencjalnym wykonawcom szybką i sprawną identyfikacje wymagań technicznych produktu (przykładowe zobrazowanie dotychczas pozyskiwanego produktu spełniającego kryteria).
5) Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie dostarczonego asortymentu umieszczone były następujące informacje: nazwa asortymentu (w języku polskim), nazwa producenta (logo producenta), numer katalogowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 49650,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 dostawa opon do wojskowych pojazdów
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy (nie używany, nie bieżnikowany), radialne z datą produkcji nie wcześniejszą niż październik 2023 roku), kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych.
3) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy.
4) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać swemu przeznaczeniu oraz zapewniać funkcjonowanie wojskowych pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w treść formularza ofertowego.
5) Opony powinny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi (karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opony o takim samym typie bieżnika (przedmiot zamówienia stanowi komplet opon do jednego pojazdu).
6) Dostarczone opony muszą posiadać homologację zgodna z Regulaminem nr 54 EKG ONZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 1640,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 dostawa akumulatorów do pojazdów wojskowych
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów.
3) Nie dopuszcza się zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wykraczających poza określone wielkości graniczne podane w Załączniku nr 1
w części dotyczącej pojemności akumulatorów. Dopuszcza się możliwość zaproponowania akumulatorów o parametrach technicznych wyższych niż podane w Załączniku nr 1 w części dotyczącej prądu rozruchowego.
4) Oferowany do dostawy asortyment musi spełniać normę: PN-EN 50342-1:2016 lub równoważną.
5) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy.
6) Akumulatory winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi (karty gwarancyjne kompletne i wypełnione powinny być dostarczone najpóźniej w dzień dostawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 dostawa osprzętu do mocowania ładunków
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego.
2) Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów, posiadać wszystkie wymagane normy i certyfikaty pozwalające na przewóz zabezpieczonych ładunków we wszystkich państwach europejskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11672,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11672,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11672,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmad Piotr Mongiałło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6921793493

7.3.3) Ulica: Składowa 5

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11672,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2455,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2455,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2455,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmad Piotr Mongiałło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6921793493

7.3.3) Ulica: Składowa 5

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2455,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10293,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10293,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10293,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cartex Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 82622144798

7.3.3) Ulica: Targowa 66

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10293,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2484,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmad Piotr Mongiałło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6921793493

7.3.3) Ulica: Składowa 5

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11978,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17543,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11978,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6640000963

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 74C

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11978,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28561,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29487,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28561,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6640000963

7.3.3) Ulica: ul. Al. Niepodległości 74C

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28561,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Motobudrex Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540235790

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 291

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-438

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 889,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cartex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8262214798

7.3.3) Ulica: Targowa 66

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5908,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5908,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5908,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cartex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8262214798

7.3.3) Ulica: Targowa 66

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5905,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.