eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jednorożec › Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Jednorożec do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Jednorożec do placówek
oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550447502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrodzenia 13

1.5.2.) Miejscowość: Jednorożec

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-323

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296911407

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@jednorozec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzojednorozec.nbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d30713b4-26e0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Jednorożec do placówek
oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30713b4-26e0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015126/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na potrzeby Gminy Jednorożec, na rok szkolny 2023/2024, w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZO.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 633031,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia - „Przewóz uczniów i dzieci do szkół oraz oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Jednorożec”, obejmująca:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Jednorożec,
2) Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adama Chętnika w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec,
b) Przedszkole Samorządowe w Jednorożcu, ul. Wincentego Witosa 4, 06-323 Jednorożec,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa Żelazna Rządowa-Parciaki z siedzibą w Parciakach, Parciaki 22, 06-323 Jednorożec oraz do budynku tejże szkoły w miejscowości Żelazna Rządowa 27A, 06-323 Jednorożec.
4) Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 254 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 220.
5) Wynagrodzenie wykonawcy w danym miesiącu zostanie ustalone w oparciu o zakupioną liczbę biletów,
6) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
7) Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów obowiązkiem wykonawcy jest uzgodnienie z dyrektorami szkół godzin dowozów i odwozów, ustalenie tras przewozu, zgodnie z harmonogramem zajęć.
8) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.
9) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 436168,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przewóz uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego do szkół i placówek specjalnych w Przasnyszu”, obejmująca:
1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego w okresie maksymalnie 186 dni,
2) Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2023/2024,
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4 ul. Leszno 61, 06-300 Przasnysz,
b) Szkoła Podstawowa Specjalna z Oddziałami Przedszkolnymi w Przasnyszu, ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz,
c) Nasza Szkoła. Szkoła Niepubliczna z Oddziałami Przedszkolnymi Realizująca Program Rehabilitacji, ul. Świętego Floriana 4, 06-300 Przasnysz,
d) Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy, u. Św. Wojciecha 1, 06-300 Przasnysz,
e) Dom Pomocy Społecznej, ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz.
Maksymalna liczba uczniów objętych usługą dowozu nie przekroczy 16 uczniów.
4) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość dni usługi wynosi: 120.
5) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
6) Rozliczenie usługi nastąpi w oparciu o ilość dni jej świadczenia. Wykonawca w ofercie podaje stawkę dzienną usługi.
7) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd umożliwiający transport osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
9) Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między wykonawcą a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć i przekaże go do wiadomości zamawiającego.
10) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu
zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ i w Projekcie umowy dla części 1 (Załącznik nr 2a do SWZ) i Projekcie umowy dla części 2 (Załącznik nr 2b do SWZ).
4.4. Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 196862,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436168,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436168,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436168,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: a. PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550204797

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436168,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196862,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196862,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196862,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: a. PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550204797

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196862,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.