Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i artykułów szklanych do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – II procedura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83f73e7a-f6dc-4f65-b453-5777ce97edde1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i artykułów szklanych do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – II procedura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f73e7a-f6dc-4f65-b453-5777ce97edde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088035/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa drobnego sprzętu i artykułów gastronomicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr 2025/BZP 00088035/04/P z dnia 2025-06-03 wszczął postępowanie w trybie podstawowym (wariat II z negocjacjami) o udzielnie zamówienia (oznaczone numerem: ZZ-IA-ZP.26.16.2025.AJA), które zostało unieważnione w dniu 25.06.2025 r. na podstawie art. 255 pkt 2 w/w ustawy, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W w/w postępowaniu zostały złożone 2 oferty – wszystkie oferty zostały odrzucone.
Wobec powyższego, w związku ze spełnieniem przesłanek określonych w art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę w w/w postępowaniu, a jednocześnie jego oferta nie została odrzucona z uwagi na niezgodność z warunkami zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZZ-IA-ZP.26.16.2025.AJA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-IA-ZP.26.25.2025.AJA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i artykułów szklanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69408,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69408,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69408,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Picarda Aneta Macura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482325185
7.3.3) Ulica: Podkepie 4
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69408,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych oraz remontu oświetlenia podsufitowego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie"
- Świadczenie usług hotelowych podczas ćwiczenia Joint Resolve - 26
- USŁUGA REALIZACJI APLIKACJI KOMPATYBILNEJ Z OBECNYM SYSTEM WIRTUALNEGO DZIEKANATU
- Wykonanie badania pod tytułem "Badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2026/2027"
- Dostawa serwera z kartami GPU dla Instytutu Informatyki
- Naprawy awaryjne - serwisowe lodołamaczy na 2026 r. ZZ Tczew
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego na 2026 rok
- Dostawa koncentratu do zmywarek oraz środków do ręcznego mycia naczyń dla Działu Żywienia USK Nr 1 w Lublinie
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Wyposażenie Żłobka Miejskiego w Blachowni
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





