Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00397815/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00401092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00473008/01 - Wynik z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00551239/01 - Wynik z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia na rzecz SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W POZNANIU IM. PROF. LUDWIKA BIERKOWSKIEGO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631178710
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dojazd 34
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-631
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmswia.poznan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405949
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386611
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
Po zmianie:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - UWAGA! Zamawiający dla potwierdzenia spełniania wymagań dla punktu A.6. czyli zgodności z normami EN 12469 i DIN 12980 będzie wymagać Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
Po zmianie:
a) ulotki lub katalogi lub opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne, instrukcje obsługi w języku polskim potwierdzające wymagane i określone przez Zamawiającego parametry produktu lub oświadczenie producenta (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski);
b) dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu i używania (deklaracja zgodności i/ lub certyfikat CE) - UWAGA! Zamawiający odstąpi od wymogu przedstawienia certyfikatów potwierdzający posiadanie znaku CE lub deklaracji zgodności dla części nr 4 Regały do przechowywania leków (6 szt.);
c) inne certyfikaty i świadectwa (dotyczy części 1) wymagane przepisami prawa – komora laminarna sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikującą, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980. Certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - UWAGA! Zamawiający dla potwierdzenia spełniania wymagań dla punktu A.6. czyli zgodności z normami EN 12469 i DIN 12980 będzie wymagać Deklaracji Zgodności wystawionej przez Producenta;
d) DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI nr 5: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (<”rozpuszczenie 1g leku w 50ml wody, na przykładzie cyclophosphamidu, może trwać maksymalnie 15 minut”), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
• Próbki w celu przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Prezentacja odbywa się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie,
w wyznaczonym terminie. Oferent może jednorazowo zawnioskować
o przesunięcie terminu prezentacji, jednak nie więcej niż o +/- 5dni. Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem przedmiotu zamówienia tożsamego ze złożoną oferta.
Prezentacja będzie polegać na: wytrząśnięciu 3 fiolek zawierających 1g cyclophosphamidu i 50ml wody. Czas prezentacji urządzenia nie będzie trwać więcej niż 1 dzień roboczy.
Podczas przeprowadzenia weryfikacji próbki Wykonawca może korzystać wyłącznie ze sprzętu zdeponowanego u Zamawiającego
Nie przewiduje się w Prezentacji udziału stron trzecich, w szczególności innych Wykonawców.
Termin złożenia próbki: próbka musi zostać złożona w siedzibie Zamawiającego w Dziale Aparatury Medycznej najpóźniej do terminu składnia ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-11 09:00
Po zmianie:
2024-07-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-11 10:00
Po zmianie:
2024-07-15 10:00
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- Dostawa regałów magazynowych i szaf gospodarczych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Dostawa regałów metalowych magazynowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Termocykler qPCR
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





