Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357074/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług społecznych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 54 280 16 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11510021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług społecznych dla opiekunów faktycznych w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010aec29-3af8-4629-930f-095e006e60eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo współfinansowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Og.271.TP.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.2. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.3. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Decyzja ta wynika z charakteru oraz specyfiki przedmiotu zamówienia, który ma charakter niepodzielny zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym. Zamówienie obejmuje kompleksową realizację usług o jednolitym zakresie tematycznym i funkcjonalnym, skierowanych do jednej, spójnej grupy docelowej – opiekunów faktycznych.
Ewentualny podział zamówienia na części mógłby:
1) prowadzić do trudności w koordynacji działań realizowanych przez kilku wykonawców,
2) generować ryzyko niespójności merytorycznej oraz zakłócenia ciągłości świadczenia usług,
3) utrudniać zapewnienie jednolitych standardów realizacji, spójnego harmonogramu oraz efektywnej komunikacji,
4) skutkować zwiększeniem kosztów realizacji oraz wydłużeniem czasu wykonania zamówienia.
W ocenie Zamawiającego, zlecenie realizacji usług różnym wykonawcom mogłoby również prowadzić do rozproszenia odpowiedzialności za jakość i terminowość wykonania zamówienia, co w przypadku usług bezpośrednio skierowanych do uczestników projektu jest szczególnie niepożądane.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja wsparcia dla opiekunów faktycznych, w tym grupowych szkoleń z zakresu opieki i rehabilitacji oraz indywidualnego poradnictwa. Zakres ten stanowi zwartą, logiczną całość zarówno pod względem treści programowej, jak i aspektów organizacyjno-logistycznych.
Z tych względów, powierzenie realizacji całości zamówienia jednemu wykonawcy zapewnia spójność, wysoką jakość i efektywność działań, a także odpowiada zasadzie racjonalnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych.
8.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131667720
7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 11/49
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI ROGOWO
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Ojrzeń w ramach projektu Mazowsze bez smogu.
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
- Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w formie stacjonarnej dla nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





