eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu "Razem silniejsi" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67e74f8-5368-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062625/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014- 2020 pn. „Razem silniejsi”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d6011b01-3453-42ae-adea-b1ec557282c3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy złożenia oferty), w szczególności: składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub przekazywanie innych informacji w postępowaniu, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres e - mail do komunikacji Zamawiającego z wykonawcami wskazano w Rozdziale I SWZ. Korespondencja, o której mowa powyżej, przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np.: osobiście, listownie, elektronicznie na inny niż wskazany w rozdziale I SWZ adres e-mail lub na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP) nie zostanie uznana za skutecznie przekazaną/złożoną.
2) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem dedykowanego „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i dostępnego również przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
3) ze względu na limit znaków, szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały opisane w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
3) wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
4) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
6) za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego ePUAP;
7) za datę przekazania oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Rozdziale I SWZ;
8) wykonawca musi złożyć zaszyfrowaną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który został wskazany w Rozdziale II pkt 3 SWZ; Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania zostały opisane w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. ;
9) wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na mini portalu;
10) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zaleca się posługiwanie nazwą postępowania lub numerem referencyjnym niniejszego postępowania;
11) zasady określone powyżej nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli są wymagane;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.431.3.4.2022.MZL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Dębno, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Barlinek, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Boleszkowice, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Myślibórz, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Nowogródek Pomorski, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do
umowy polegających na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;
2) zmianie wynagrodzenia umownego;
3) zmianie osoby określonej przez Wykonawcę w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zagraniczni:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.