Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00331246/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego
we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,204510,5182b7c7b0020aecc23387d3986314ab.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczegowe Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f6f76c-7385-49fa-b8c8-6308567fc9bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Materiały opatrunkowe na potrzeby jednostek UPWr.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych w tym: m.in. kompresy, opaski, opatrunki antybakteryjne i hipoalergiczne dla Katedr i Klinik Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Arkusz kalkulacyjny”, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ.
5. Podane ilości w Arkuszu kalkulacyjnym są wielkościami szacunkowym. Dostawy artykułów będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Arkuszu kalkulacyjnym.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia maksymalnie do 20% wartości brutto umowy określonej w §3 ust. 1 umowy, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków opatrunkowych, w wysokości co najmniej 80% wartości umowy brutto, określonej w § 3 ust. 1 umowy. 6.1. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Przewidziana w powyższym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn. Projektowane postanowienia umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone 2 oferty następujących Wykonawców, które podlegają odrzuceniu z poniższych powodów:Of. nr1 Podstawa prawna odrzucenia oferty:
art. 224 ust. 6 w związku z art. 226 ust.1 pkt 8) ustawy Pzp
Of. nr 2 Podstawa prawna odrzucenia oferty:
art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22525,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25792,56 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca został zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień i wykazania, czy oraz w jaki sposób zostały skalkulowane następujące elementy kosztowe związane z realizacją zamówienia, tj. poz. 11–14 Arkusza kalkulacyjnego, w szczególności:
1. cenę nabycia (lub koszt wytworzenia) przedmiotu zamówienia od producenta/pośrednika, w tym informację o wysokości ewentualnego rabatu udzielonego Wykonawcy lub innych korzystnych warunków nabycia,
2. koszty dostawy,
3. wysokość zysku Wykonawcy,
4. wysokość ewentualnego rabatu udzielonego Zamawiającemu,
5. wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji dostawy, niewymienione powyżej.
Ponadto Wykonawca zobowiązany był wykazać, że wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę jest możliwe, a złożone wyjaśnienia winny być konkretne, wyczerpujące i uzasadniające podaną w ofercie cenę, w tym w zakresie pozycji 11–14 Arkusza kalkulacyjnego.
Wykonawca nie wykazał wiarygodności wskazanych cen w Arkuszu kalkulacyjnym dla pozycji 11–14. Zamiast przedstawić wiarygodne wyjaśnienia potwierdzające możliwość realizacji zamówienia za zaoferowaną cenę, Wykonawca w złożonych wyjaśnieniach przyznał, że w tych pozycjach omyłkowo wskazał ceny jednostkowe za sztukę produktu, nie jest to zaś cena za opakowanie..
Tym samym przedstawione wyjaśnienia Wykonawcy ceny dot. kalkulacji w zakresie poz. 11-14 nie potwierdziły, że cena ofertowa została skalkulowana nieprawidłowo i nie odzwierciedla rzeczywistych kosztów realizacji zamówienia.
Wykonawca dodatkowo przedstawił poprawiony Arkusz kalkulacyjny (Załącznik nr 1A), w którym dokonał zmian w zakresie pozycji 11–14. Takie działanie stanowił niedopuszczalną próbę zmiany treści oferty po upływie terminu składania ofert, co jest niezgodne z przepisami ustawy Pzp.
W konsekwencji Wykonawca nie sprostał obowiązkowi udowodnienia, iż zaoferowana cena w zakresie pozycji 11–14 Arkusza kalkulacyjnego jest ceną wiarygodną i zapewniającą należyte wykonanie zamówienia.
Biorąc powyższe pod uwagę oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 224 ust. 6
w związku z art. 226 ust.1 pkt 8) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych - dogrywka dla pakietu nr 10 ze sprawy 241.ZP-052.2025
- MODERNIZACJA KOMORY KLIMATYCZNEJ SERVATHIN
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w pracowniach nauki zawodu w wybranych szkołach Gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- "Dostawa mebli laboratoryjnych do sali dydaktycznej nr 11 WNB przy ul. Przybyszewskiego 63 we Wrocławiu"
- Zakup i dostawa samochodów.
- "Remont pomieszczeń archiwum przeznaczonych na pomieszczenia biurowe- w budynku B, WSSE we Wrocławiu przy ul. M. Curie- Skłodowskiej 73/77".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa środków opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych z podziałem na pakiety
- "Dostawa opatrunków i sterylnych materiałów do zabiegów operacyjnych, ambulatoryjnych oraz odzież bawełniana"
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.