Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332139/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie rozbudowy i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Słodków Pierwszy (...) oraz zaprojektowanie
i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci gmina Kraśnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakrasnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie rozbudowy i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnejw miejscowości Słodków Pierwszy (...) oraz zaprojektowanie
i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci gmina Kraśnik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e81f2db-3694-4d24-adc0-09fdc3dd5d7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100536/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hydroforni w Słodkowie Trzecim
1.1.2 Projekt i rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Słodków Pierwszy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 578000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 (części nr 1) tj.: Zaprojektowanie rozbudowy i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słodków Pierwszy gmina Kraśnik” jest zaprojektowanie i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słodków Pierwszy.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – dalej jako PFU, który stanowi załącznik do SWZ. Zakres niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego odpowiada przewidzianemu w ww. opracowaniu zakresowi robót i przewiduje:
• wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ok. 300 m sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę,
• wykonanie dokumentacji projektowej sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej doprowadzonych do nieruchomości w zasięgu planowanej oraz obecnie nieczynnej sieci kanalizacji sanitarnej, w uzgodnieniu z ich właścicielami na etapie projektowania,
• uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych,
• uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
• wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach i programie funkcjonalno-użytkowym,
• uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia dla zadania (jeśli wymagane).
Uzyskanie niezbędnych ostatecznych decyzji lub zezwoleń należy do Wykonawcy, na podstawie stosownych opracowań, które winien przygotować we własnym zakresie.
Zamówienie w szczególności obejmuje:
- sporządzenie projektu budowlanego wraz z projektem technicznym i uzyskanie dla niego, wynikających z przepisów ogólnych: map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych; map orientacji terenu, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę / zgłoszenie budowy; innych uzgodnień wynikających z przepisów prawa, warunków dostaw mediów oraz wymogów instytucji uzgadniających;
- sporządzenie projektów wykonawczych;
- opracowanie projektu organizacji ruchu;
- obsługę geodezyjną;
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów;
- zapewnienie założonej efektywności odbioru ścieków od mieszkańców;
- nadzór autorski projektanta.
W zakresie wykonawstwa robót budowlanych i montażowych przewiduje się:
• organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy Wykonawcy,
• zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów, prac budowlano-montażowych,
• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym prawem i przez Zamawiającego zakresie,
• wszystkie inne niezbędne elementy konieczne do prawidłowego przeprowadzenia procesu
budowlanego.
Wymagania dla sieci kanalizacji sanitarnej
Przedstawione w PFU rozmiary elementów technicznych zamówienia są wielkościami szacunkowymi.
Ostateczne długości zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (Projekt budowlany wraz z projektem technicznym i projekt wykonawczy). W przypadku rozbieżności w jakości jak i ilości Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Opracowana przez Wykonawcę Dokumentacja Projektowa musi obejmować zakres objęty koncepcją przedstawioną w niniejszym PFU (wraz z rysunkami) i umożliwić odbiór ścieków ze wskazanych nieruchomości w m. Słodków Pierwszy.
Szczegółowy opis zamówienia został określony w SWZ i załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 295934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 (części nr 2) tj.: Zaprojektowanie i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci gmina Kraśnik” jest zaprojektowanie i wykonanie hydroforni w miejscowości Słodków Trzeci.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – dalej jako PFU, który stanowi załącznik do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa podziemnej przepompowni strefowej wody na sieci wodociągowej, mającej na celu podnoszenie ciśnienia w sieci wodociągowej. Instalacja ta będzie zlokalizowana w podziemnej komorze na istniejącej sieci wodociągowej. Program stanowi dokumentację niezbędną do opracowania projektów wykonawczych oraz do realizacji robót budowlanych.
Inwestycja obejmuje budowę hydroforni, której zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego ciśnienia w sieci wodociągowej, w tym:
- zaprojektowanie zestawu hydroforowego w podziemnej komorze,
- wykonanie instalacji elektrycznych, sterowniczych oraz automatyki,
- wykonanie niezbędnej infrastruktury umożliwiającej bezpieczne użytkowanie i konserwację obiektu,
- zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa pożarowego oraz ewakuacji,
- realizacja dostępu do obiektu w celach serwisowych i kontrolnych.
Zakres niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego odpowiada przewidzianemu w ww. opracowaniu zakresowi robót i przewiduje:
• opracowaniu projektu budowlanego, technicznego (z doborem zestawu hydroforowego) i
powykonawczego branżowego budowy podziemnej przepompowni wody na istniejącym wodociągu wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
• uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych,
• uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
• skuteczne zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę o ile będzie wymagane prawem,
• wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach i programie funkcjonalno-użytkowym,
• wykonaniu robót budowlano-montażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami budowy komory podziemnej, dostawy i montażu zestawu hydroforowego, budowy szaf sterowniczych oraz kabli zasilających i sterujących, utwardzenia terenu wokół hydroforni oraz wjazdu z drogi publicznej oraz ogrodzenia terenu, przy jednoczesnym zapewnieniu nieprzerwanej dostawy wody na czas realizacji robót,
• wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach),
• uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu zakładanych parametrów wydajności i ciśnienia oraz wymogów p.poż.,
• opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji hydroforni,
• dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika,
• uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia dla zadania (jeśli wymagane),
• usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia.
Uzyskanie niezbędnych ostatecznych decyzji lub zezwoleń należy do Wykonawcy, na podstawie stosownych opracowań, które winien przygotować we własnym zakresie.
Zamówienie w szczególności obejmuje:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego, wynikających z przepisów ogólnych: map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych; map orientacji terenu; warunków zapewnienia dostaw mediów (w tym energii elektrycznej); opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (w tym pozwolenia wodnoprawnego jeśli wymagane) wraz z pozwoleniem na budowę / zgłoszenie budowy; innych uzgodnień wynikających z przepisów prawa, warunków dostaw mediów oraz wymogów instytucji uzgadniających;
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania warunków przyłączenia do sieci
elektroenergetycznej;
- sporządzenie projektów wykonawczych;
- opracowanie operatu wodnoprawnego (jeśli wymagane)
- opracowanie projektu organizacji ruchu (jeśli wymagane);
- obsługę geodezyjną;
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów;
- zapewnienie założonej efektywności dostarczania wody do mieszkańców;
- optymalizacja kosztów eksploatacji przepompowni wody i dostarczania do mieszkańców;
- nadzór autorski projektanta.
W zakresie wykonawstwa robót budowlanych i montażowych przewiduje się:
• organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy Wykonawcy,
• zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów, prac budowlano-montażowych,
• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne
uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym prawem i przez Zamawiającego zakresie,
• wszystkie inne niezbędne elementy konieczne do prawidłowego przeprowadzenia procesu
budowlanego.
Wymagana wydajność oraz ciśnienie wody:
Celem inwestycji jest zwiększenie efektywności dostarczania wody do użytkowników poprzez podniesienie ciśnienia w wybranej strefie sieci wodociągowej. Przepompownia ma zapewnić ciągłość dostaw wody, w tym w okresach wzmożonego zapotrzebowania, takich jak okresy letnie. Sieć wodociągowa zapewnia zaopatrzenie w wodę do celów bytowo-gospodarczych oraz do celów przeciwpożarowych dla jednostek osadniczych do 5000M. Przyjmuje się, że w czasie wybuchu pożaru rozbiory bytowo-gospodarcze zmniejsza się do 15 % Qhmax. W tym przypadku liczba ludności nie przekracza 5 tysięcy osób, co oznacza, że w świetle Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U. 2009 nr
124 poz. 1030) oraz zgodnie PN-B-028664 warunki zaopatrzenia w tym zakresie pozostają spełnione.
Minimalna wydajność każdego z hydrantów wynosi 5 dm3/s dla przedmiotowej jednostki osadniczej poniżej 2000 mieszkańców, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U. 2009 nr 124 poz. 1030).
Przedstawione w PFU rozmiary elementów technicznych zamówienia są wielkościami szacunkowymi.
Ostateczne wielkości zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (Projekt budowlany wraz z projektem technicznym i projekt wykonawczy). W przypadku rozbieżności w jakości jak i ilości Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Opracowana przez Wykonawcę Dokumentacja Projektowa musi obejmować zakres objęty koncepcją przedstawioną w niniejszym PFU (wraz z rysunkami) i umożliwić wtłoczenie pod odpowiednim ciśnieniem wody do systemu wodociągu komunalnego w Słodkowie Trzecim przy jednoczesnym spełnieniu wymagań przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis zamówienia zastał określony w SWZ i w załącznikach do niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 281750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363317,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363317,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363317,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FHU FLISEK SC Roman Flis Waldemar Flis Mateusz Flis
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FSW INSTAL Waldemar Flis NIP 8161685355; Mateusz Flis MATI-BUD Usługi Koparko-Ladowarką NIP 8161700161; FHU FLISEK Roman Flis NIP 8161078796
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161436592
7.3.3) Ulica: Nad Stojadłem 3
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "FLISEK" S.C. ROMAN FLIS, WALDEMAR FLIS, MATEUSZ FLIS
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "FLISEK" S.C. ROMAN FLIS, WALDEMAR FLIS, MATEUSZ FLIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363317,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346552,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613954,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346552,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REIN Anna Cebulak, Janusz Cebulak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132050507
7.3.3) Ulica: Staromiejska 75
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-231
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "REIN" ANNA CEBULAK, JANUSZ CEBULAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "REIN" ANNA CEBULAK, JANUSZ CEBULAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346552,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia ustala się na 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac oraz dokumentów określonych w umowie.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2025/2026
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Dworaka w Kraśniku
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój Spółdzielni Energetycznej w Żabiej Woli" w ramach zadania "Utworzenie spółdzielni energetycznej w Gminie Żabia Wola wraz z zapewnieniem zdywersyfikowanego zaopatrzenia w energie"
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Wiata- ETAP II
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Budowa miasteczka rowerowego wraz z muszlą koncertową w Pilźnie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie systemu wczesnej detekcji pożaru oraz stałego systemu gaśniczego gazowego w czterech pomieszczeniach z rozdzielnicami elektrycznymi do obsługi multimediów na wystawie stałej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





