eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze - DP 1309G od km 13+350 do km 17+550



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze - DP 1309G od km 13+350 do km 17+550

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czołgistów, 5A

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8623 987

1.5.8.) Numer faksu: 59 8623 944

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdplebork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze - DP 1309G od km 13+350 do km 17+550

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cda61938-34d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006693/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m., Garczegorze - DP 1309G od km 13+350 do km 17+550

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: zdp-zp.333.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa obejmuje drogę powiatową nr 1309G na długości 4,2 km na odcinku od km 13+ 350 do km 17+ 550 klasy Z, KR 3-4.
Zakres robót obejmuje: roboty drogowe, roboty branży sanitarnej, telekomunikacyjnej i kolejowej (rozbiórka przejazdu kolejowego).
Ze względu na finansowanie inwestycji zadanie podzielono na zakresy:
• Zakres I (roboty o wartości min. 1 575 000,00 zł) do 30.11.2022 r. I płatność – 1 575 000,00 zł po wykonaniu robót o wartości min. 1 575 000,00 zł na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w oparciu o protokół odbioru częściowego przedmiotu umowy,
• Zakres II (60 % wartości inwestycji) do 30.04.2023 r. II płatność - 25% wynagrodzenia ryczałtowego po wykonaniu 60% wartości przedmiotu umowy na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w oparciu o protokół odbioru częściowego przedmiotu umowy,
• Zakres III (zakończenie realizacji inwestycji) do ……………. * z oferty Wykonawcy III płatność końcowa - pozostałe wynagrodzenie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
Szczegółowe ilości i zakres opisuje załączona dokumentacja projektowa:
1) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze – DP1309G - branża drogowa projekt techniczny,
2) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze – DP1309G – branża sanitarna załącznik do zgłoszenia robót budowlanych,
3) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze – DP1309G – branża telekomunikacyjna załącznik do zgłoszenia,
4) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze –DP1309G - projekt stałej organizacji ruchu,
5) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G- na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze DP1309G od km16+120,17 do km 16+281,23 - projekt zagospodarowania trenu,
6) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G- na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze DP1309G od km16+120,17 do km 16+281,23 – projekt architektoniczno – budowlany,
7) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G- na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze DP1309G od km15+859,00 do km 16+120,17 i od km 16+281,23 do km 16+335,00 - projekt zagospodarowania trenu,
8) Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G- na odcinku od m. Łebień do m. Garczegorze DP1309G od km15+859,00 do km 16+120,17 i od km 16+281,23 do km 16+335,00 – projekt architektoniczno – budowlany,
5) uzgodnienia branżowe i decyzje administracyjne.
z uwagami:
1) Wykonawca przeprowadzi planowaną wycinkę drzew na warunkach określonych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach RDOŚ-Gd-WOO.420.36.2021.WR.18, oraz decyzji 10/2022 i decyzji 11/2022 Wójta Nowej Wsi Lęborskiej zezwalającej usunięcie drzew,
Pozyskane drewno z wycinki stanowi własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku. Zamawiający przy udziale Wykonawcy sporządzi wykaz odbiorczy pozyskanego drewna. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego drewna pozyskanego z wycinki za kwotę 5090,72 zł brutto,
2) Wykonawca wykarczuje wszystkie istniejące i powstałe po wycince drzew karpiny i krzaki z całej szerokości pasa drogowego, oczyści pas drogowy z zalegającego chrustu i gałęzi,
3) W ramach rekompensaty za wycinkę drzew i krzewów Wykonawca wykona nasadzenia zastępcze w ilości 44 szt.- gatunek klon pospolity opalikowany i zabezpieczony przed zniszczeniem,
4) Wykonawca dokona rozbiórki dwóch wiat przystankowych oraz zakupi i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego dwie wiaty przystankowe nowe o wymiarach 1,5m x 3,0 m,
5) Wykonawca wykona tablicę informacyjną. Wytyczne dotyczące wyglądu zawarte są w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych,
6) Do kalkulacji oferty przyjąć zmiany wprowadzone do dokumentacji przez Zamawiającego:
6.1 Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm z dowozem w miejsce wbudowania AC22P KR3-4,
6.2 Podbudowy z kruszyw łamanych C50/30 0/31,5, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
6.3 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wyrównawcza), średnio 75 kg/m2 z dowozem w miejsce wbudowania AC11W KR3-4 (jezdnia),
6.4 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm z dowozem w miejsce wbudowania, AC 11W KR3-4 (poszerzenia, zjazdy, skrzyżowania).
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z załączonymi SST.
Wykonawca zobowiązuje się przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu atesty oraz recepty wbudowywanych materiałów, a następnie wbudować materiały zgodnie z obowiązującymi normami.
Wykonawca zobowiązuje się:
1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania, dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinka drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie
robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu i zapewni dojazd dzieci do szkół.
2) oznakować miejsca robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,
2) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy,
5) uczestniczyć w konsultacjach, naradach koordynacyjnych i odbiorach organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie,
6) zrealizować prace zawarte w uzgodnieniach branżowych,
7) usuwać wszelkie kolizje i prace niewymienione w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją,
8) wykonać odcinek próbny na DP 1309G w km od 17+550 do km 17+650 ( w-wa wiążąca gr. 4 cm AC11W 100 m x 5,5 m = 550 m2, w-wa ścieralna gr. 4 cm AC11S 100 m x 5,5 m = 550 m2, obustronne pobocze szerokości 1,0 m na długości 100 mb z mieszanki optymalnej),
9) wykonać niezbędne pomiary, próby i sprawdzenie prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych,
10) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
11) wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największy zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów komisja składająca się z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów które wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do 15 km). Wszystkie pozostałe materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania
Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt,
12) usuwać wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci zgodnie z obowiązującymi przepisami,
13) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych),
14) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
15) uczestniczyć w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót
16) wykonać na swój koszt wymagane próby i badania,
17) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
18) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ i SST
19) wprowadzić docelową organizację ruchu łącznie z powiadomieniem zarządzającego ruchem,
20) wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną i dokumentacje odbiorową.
Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6944444,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12963532,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6944444,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840201424

7.3.3) Ulica: Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6944444,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.