Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w remontowanej kamienicy położonej w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcbe4697-b444-4875-bf22-62faf88beb111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w remontowanej kamienicy położonej w Łodzi, przy ul. Włókienniczej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcbe4697-b444-4875-bf22-62faf88beb11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680806/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 TYNKI (cem-wap.) Włókiennicza 1
1.1.9 Wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.1.9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I TYNKI WEWNĘTRZNE CEMENTOWO – WAPIENNE1) Tynki wykonane być mają na wymurowanych ścianach wewnętrznych w budynku, tj. na ścianach, które nie stanowią ścian zewnętrznych kamienicy frontowej.
2) Na wszystkich powierzchniach pokrywanych tradycyjnym tynkiem cementowo-wapiennym w budynku A:
- klatka schodowa ściany, biegi i spoczniki, komunikacja
- lokale usługowe: ściany i sufity
- mieszkania: ściany i sufity,
- wykonać należy tynk kategorii III, o równej i zacieranej na gładko powierzchni.
3) Pierwotne ściany budynku wykazują miejscowe znaczne (kilkucentymetrowe) odchyłki wymiarowe od płaszczyzny oraz ubytki spoin po skuciu dotychczasowych wypraw tynkarskich wapiennych i cementowo wapiennych. Winny być one uzupełnione kilkuwarstwowym narzutem tynkarskim, dla uzyskania płaszczyzny.
4) Na ścianach wykonana jest podtynkowa instalacja elektryczna i sanitarna. Roboty tynkarskie należy wykonywać tak, by nie uległa ona uszkodzeniu.
5) Tynki na sufitach na nowych stropach „Rector”, z zabezpieczeniem przed pękaniem (rysowaniem się) wyprawy tynkarskiej. Ościeżnice drzwiowe montowane będą w późniejszym terminie.
6) Roboty po ich całkowitym zakończeniu będą odbierane i rozliczane powykonawczo etapami funkcjonalnymi (np. pomieszczeniami) na koniec miesiąca kalendarzowego.
7) Oferta podlegająca negocjacjom składana przez Wykonawcę zawierać będzie załącznik w postaci: dokumentacji dotyczącej materiałów i zapraw tynkarskich, jakich Wykonawca zamierza użyć przy realizacji zamówienia, takie jak: DWU, Aprobata Techniczna, certyfikaty, oznakowanie CE, atest higieniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 546235,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II TYNKI WEWNĘTRZNE IZOLACYJNE1) Tynki wykonane być mają na naprawionych i istniejących ścianach zewnętrznych, oraz na skrajnych ścianach od stron budynków sąsiednich - szczytowych.
2) Ściany te wzniesione są częściowo jako nowe z materiałów ceramicznych i oznaczone na załączonych rysunkach fioletową linią konturową.
3) Otynkować należy także wszystkie ościeża okien i balkonów.
4) Istniejące ściany budynku wykazują miejscowe znaczne (kilkucentymetrowe) odchyłki wymiarowe od płaszczyzny oraz ubytki spoin po skuciu dotychczasowych wypraw tynkarskich wapiennych i cementowo wapiennych. Winny być one uzupełnione systemowym narzutem tynkarskim, dla uzyskania płaszczyzny, o minimalnych grubościach zależnych od kondygnacji podanych w zestawieniach tabelarycznych: „057-PW-A-OPIS-ZAŁĄCZNIK 2 PRZEGRODY”.
5) W załączniku 057-PW-OPIS-ZAŁĄCZNIK 2 PRZEGRODY.xls, w tabeli SZ02 przedstawiono istotne informacje dotyczące grubości warstw przegród zewnętrznych, w tym tynków izolacyjnych, których wykonanie jest przedmiotem postępowania w ramach cz. II.
6) Wymagania dotyczące właściwości systemu innowacyjnych tynków izolacyjnych:
a) system mineralny
b) wymagana izolacyjność termiczna: Λ(max) =0,037 W/mK – WYMÓG MINIMALANY
c) izolacja termiczna przegród przy zaprojektowanej grubości warstw izolacyjnych - wg rysunku zestawienia warstw: 057-PW-A-OPIS-ZAŁĄCZNIK 2 – PRZEGRODY.xls , strona 2, tabele SZ02, oraz dla ścian bocznych grubość 4 cm
d) materiał niepalny (klasa odporności ogniowej A1) na elewacji frontowej będzie podkładem dla zaprojektowanych elementów sztukaterii,
e) paroprzepuszczalna, otwarta dyfuzyjnie struktura systemu
f) jednorodna warstwa, niwelująca wpływ mostków termicznych
g) ostateczna powierzchnia wyprawy tynkarskiej równa i gładka, jak dla tynków klasycznych cementowo-wapiennych kat. III o drobnym uziarnieniu zatartych na gładko
h) Wykonawca kończy swoją robotę finalną warstwą wykończeniową, gotową do malowania (malowanie i (ewentualnie) poprzedzające je gruntowanie po stronie Zamawiającego w 2026 roku)
7) Roboty po ich całkowitym zakończeniu będą odbierane i rozliczane powykonawczo etapami funkcjonalnymi ( np. pomieszczeniami) na koniec miesiąca kalendarzowego.
8) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania próby kładzenia na powierzchni o wymiarach 1,00 x 1,00 m oferowanego produktu- systemu tynkarskiego, ukazującą wygląd i fakturę finalnej warstwy od strony wewnętrznej budynku. Efekt, jaki Wykonawca uzyskał w wyniku przeprowadzenia próby będzie stanowił podstawę do zatwierdzenia lub zmiany przedmiotu zamówienia powyżej warunków minimalnych, w celu podniesienia efektywności zamówienia.
9) Oferta podlegająca negocjacjom składana przez Wykonawcę zawierać będzie załącznik w postaci:
dokumentacji systemu tynku izolacyjnego, jaki Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia, potwierdzająca parametry cieplne tynku izolacyjnego i możliwość zastosowania go w remontowanej kamienicy: DWU, Aprobaty Techniczne, certyfikaty, oznaczenia CE. Systemowa farba elewacyjna musi być dostępna w kolorach podanych w dokumentacji, tj. zbliżony do NCS S 1030-Y20R; RAL1015 – piaskowy; NCS S 2040-Y10R; RAL1014 - ochra.
Uwaga. System tynków izolacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych tworzy całość o wymaganiach współczynnika przenikania ciepła dla całej ściany zewnętrznej równego U=0,33-0,34 [W/m2K] dla poszczególnych kondygnacji zgodnie z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
4.5.5.) Wartość części: 406469,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III TYNKI ZEWNĘTRZNE – IZOLACYJNE (BEZ MALOWANIA)1) Tynki izolacyjne na elewacjach frontowej i tylnej, zewnętrzne (systemowe) – analogiczne jak tynki izolacyjne ścian wewnętrznych, i stanowiące dopełnienie systemu docieplenia budynku.
2) Tynki wykonane być mają na istniejących ścianach zewnętrznych. Ściany te wzniesione są z cegły pełnej i oznaczone na załączonych rysunkach fioletową linią konturową.
3) Pierwotne ściany budynku wykazują miejscowe znaczne (kilkucentymetrowe) odchyłki wymiarowe od płaszczyzny oraz ubytki spoin po skuciu dotychczasowych wypraw tynkarskich wapiennych. Winny być one uzupełnione systemowym narzutem tynkarskim, dla uzyskania płaszczyzny, o minimalnych grubościach zależnych od kondygnacji podanych w zestawieniach tabelarycznych : „057-PW-A-OPIS-ZAŁĄCZNIK 2 PRZEGRODY”.
4) W załączniku 057-PW-OPIS-ZAŁĄCZNIK 2 PRZEGRODY.xls, w tabeli SZ02 przedstawiono istotne informacje dotyczące grubości warstw przegród zewnętrznych, w tym tynków izolacyjnych, których wykonanie jest przedmiotem postępowania w ramach cz. III.
5) Tynki wykonane być muszą z zaprawy, która po związaniu wykazuje współczynnik przewodności cieplnej λ=0,037 W/mK lub mniej, tak by wartości oporu cieplnego zależne od grubości zaprawy ciepłochronnej przedstawione w powyższych tabelach zostały spełnione.
6) Ponadto ich ostateczna gładka i równa powierzchnia na elewacji frontowej, jest przeznaczona jako podłoże dla bogatego detalu architektonicznego.
7) Wykonawca kończy swoją robotę finalną warstwą wykończeniową, gotową do wykonania/montażu ozdobnych elementów sztukaterii (elewacja frontowa) i malowania - sztukaterie – wykonanie wg Części 4 zamówienia, malowanie i (ewentualnie) poprzedzające je gruntowanie po stronie Zamawiającego w 2026 roku.
8) Przed rozpoczęciem prac Wykonawcy, Zamawiający:
zleca i zatwierdza projekt organizacji ruchu drogowego związany z ustawieniem rusztowań, na okres w jakim będą wykonywane roboty tynkarskie od strony ul. Włókienniczej
ustawia i demontuje rusztowania fasadowe niezbędne dla wykonywania robót tynkarskich z obu stron kamienicy (od ulicy i od podwórza).
9) Roboty po ich całkowitym zakończeniu będą odbierane i rozliczane powykonawczo etapami na koniec miesiąca kalendarzowego.
10) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania próby kładzenia na powierzchni o wymiarach 1,00 x 1,00 m oferowanego produktu- systemu tynkarskiego, ukazującą wygląd i fakturę finalnej warstwy od strony elewacji budynku. Efekt, jaki Wykonawca uzyskał w wyniku przeprowadzenia próby będzie stanowił podstawę do zatwierdzenia lub zmiany przedmiotu zamówienia powyżej warunków minimalnych, w celu podniesienia efektywności zamówienia.
11) Oferta podlegająca negocjacjom składana przez Wykonawcę zawierać będzie załącznik w postaci:
dokumentacji systemu tynku izolacyjnego, jaki Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia, potwierdzająca parametry cieplne tynku izolacyjnego i możliwość zastosowania go w remontowanej kamienicy.: DWU, Aprobaty Techniczne, certyfikaty, oznaczenia CE. Systemowa farba elewacyjna musi być dostępna w kolorach podanych w dokumentacji, tj. zbliżony do NCS S 1030-Y20R; RAL1015 – piaskowy; NCS S 2040-Y10R; RAL1014 - ochra.
UWAGA. System tynków izolacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych tworzy całość o wymaganiach współczynnika przenikania ciepła dla całej ściany zewnętrznej równego U=0,33-0,34 [W/m2K] dla poszczególnych kondygnacji zgodnie z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 535479,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV OZDOBNA SZTUKATERIA ELEWACYJNA1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na północnej elewacji frontowej i elewacji południowej od podwórza remontowanej kamienicy kompletnej, ozdobnej sztukaterii.
2) Po zakończeniu robót tynkarskich pozostanie gładka powierzchnia tynku, o wytrzymałości na ściskanie CS I.
3) Ostatecznym jej wykończeniem będzie bogaty detal architektoniczny w postaci gzymsów, naczółków, ozdobnych kolumn i głowic- na podstawie dokumentacji.
4) Według dokumentacji projektowej detal ten ma być wykonany z tynku lub odlewów, należy go właściwie utwierdzić na ścianie i uzupełnić łączenia. Dopuszczalne jest zastosowanie detali prefabrykowanych z innych materiałów.
5) Przed rozpoczęciem prac Wykonawcy, Zamawiający:
zleca i zatwierdza projekt organizacji ruchu drogowego związany z ustawieniem rusztowań, jeżeli są one konieczne dla realizacji zamówienia, na okres w jakim Wykonawca zamierza wykonywać roboty sztukatorskie na elewacji frontowej;
ustawia i demontuje rusztowania fasadowe niezbędne dla wykonywania robót.
6) Oferta podlegająca negocjacjom składana przez Wykonawcę zawierać będzie załącznik w postaci:
- dokumentacji produktu, albo dokumentacji jakościowej materiałów (DWU, Aprobata Techniczna, PN, certyfikaty, oznakowanie CE, Atest Higieniczny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 124231,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach wskazanej części postępowania złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona, na podstawie art. 287 ust. 2 ustawy PZP, który stanowi, że Zamawiający odrzuca oferty, które nie spełniają minimalnych wymagań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach wskazanej części postępowania złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona, na podstawie art. 287 ust. 2 ustawy PZP, który stanowi, że Zamawiający odrzuca oferty, które nie spełniają minimalnych wymagań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach wskazanej części postępowania złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona, na podstawie art. 287 ust. 2 ustawy PZP, który stanowi, że Zamawiający odrzuca oferty, które nie spełniają minimalnych wymagań dotyczących opisu przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach wskazanej części postępowania nie złożono ofert.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych w zakresie bieżących remontów w obiektach Centrum Onkologii w Bydgoszczy i we Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





