Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00287197/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00300397/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00406107/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bdc2862-f580-43ac-9a6f-6061da0cdf68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107244/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Ochrona obiektów w Zasobie KOWR - umowa ramowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WO.260.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1452433,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego rejon wrocławski4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 331474,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego rejon legnicki4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 545794,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego rejon świdnicki4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 388108,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi społeczne ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego rejon Rakowice4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 187057,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe EDMAR-SECURITY Grzegorz Tissler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220267922
7.3.3) Ulica: ul Mostowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331474,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1236888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 967200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe EDMAR-SECURITY Grzegorz Tissler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220267922
7.3.3) Ulica: Mostowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545794,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1763820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe EDMAR-SECURITY Grzegorz Tissler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220267922
7.3.3) Ulica: ul Mostowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe EDMAR-SECURITY Grzegorz Tissler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220267922
7.3.3) Ulica: Mostowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
jakie przetargi wygrała firma
P.U. "EDMAR-SECURITY" GRZEGORZ TISSLER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1 Makropol Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Zacisze 8, 7.3.4 Poznań 7.3.5 60-831, 7.3.6 wielkopolskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8,1 1.08.2025, 8.2 1 236 888,00, 8.3 12 miesiące;
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Centralna 24, 7.3.4 52-114 7.3.5 Wrocław, 7.3.6 dolnośląskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8.1 613 465,80, 8.2 1.08.2025, 8.2 , 8.3 12 miesiące
Przedmiot 2 dla pozostałych Wykonawców:
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1 Makropol Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Zacisze 8, 7.3.4 Poznań 7.3.5 60-831, 7.3.6 wielkopolskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8,1 1.08.2025, 8.2 2 376 360,00, 8.3 12 miesiące;
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Centralna 24, 7.3.4 52-114 7.3.5 Wrocław, 7.3.6 dolnośląskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8.1 1 227 232,80, 8.2 1.08.2025, 8.2 , 8.3 12 miesiące
Przedmiot 3 dla pozostałych Wykonawców:
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1 Makropol Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Zacisze 8, 7.3.4 Poznań 7.3.5 60-831, 7.3.6 wielkopolskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8,1 1.08.2025, 8.2 1 763 820,00, 8.3 12 miesiące;
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Centralna 24, 7.3.4 52-114 7.3.5 Wrocław, 7.3.6 dolnośląskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8.1 896 631,60, 8.2 1.08.2025, 8.2 , 8.3 12 miesiące
Przedmiot 4 dla pozostałych Wykonawców:
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1 Makropol Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Zacisze 8, 7.3.4 Poznań 7.3.5 60-831, 7.3.6 wielkopolskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8,1 1.08.2025, 8.2 785 232,00, 8.3 12 miesiące;
Pkt. 7.1 - nie, 7.2 Średni Przedsiębiorca, 7.3.1Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o., 7.3.2 ul. Centralna 24, 7.3.4 52-114 7.3.5 Wrocław, 7.3.6 dolnośląskie, 7.3.7 Polska, 7.3.8 nie, 8.1 388 537,80, 8.2 1.08.2025, 8.2 , 8.3 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zespołu Szkół Ekonomiczno-Ogólnokształcących we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 50 w 2026 roku
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pod nazwą: "Remont i modernizacja przestrzeni konferencyjno-szkoleniowej w Hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu"
- Dostawa 10 sztuk pilarek spalinowych, 10 sztuk przecinarek do stali i betonu, 30 sztuk motopompy pływające oraz 30 sztuk motopompy szlamowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego obejmująca 6 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, DOZORU SYGNAŁÓW PRZESYŁANYCH, GROMADZONYCH I PRZETWARZANYCH W SYSTEMACH ALARMOWYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE
- USŁUGA CAŁODOBOWEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB ORAZ OBIEKTU INSTYTUTU EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH NA LATA 2026-2027
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
- Kompleksowa usługa ochrony PO i PR w Krośnie, PR w Sanoku i PR w Lesku
- Kompleksowa usługa ochrony budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie położonego w Warszawie (05- 075) przy ul. Żółkiewskiego 17 wraz z podległym terenem
- Usługa ochrony i monitoringu wizyjnego Polskiego Teatru Tańca 2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





