eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: annszers@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wimio.pg.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1132867

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. "Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79ed7f65-5930-46db-ad32-b7446542b68d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00240999/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe oraz komputery przenośne dla WIMiO PG w ram proj. Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu ..." finans. z NCBiR, z podz. na 2 cz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/114/005/D/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167224,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe wraz z oprogramowaniem oraz komputery przenośne dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu do poszukiwania i identyfikacji min morskich oraz obiektów niebezpiecznych kr. TUKAN” DOB-BIO11/06/02/2020 finansowanego z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, z podziałem na 2 części:
część nr 1 - komputery przenośne - 3 szt.;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferty można składać na wszystkie części zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz jego ubezpieczenie, do momentu odebrania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy spełnia parametry techniczne i wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot umowy dostarczony do Zamawiającego jest fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych i gotowy do eksploatacji, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz nie jest przedmiotem żadnych praw osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące – dotyczy części 1 oraz 2.
6. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji każdy z Wykonawców może wydłużyć. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIV SWZ.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 107805,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomiarowych obejmujących systemy pomiarowe wraz z oprogramowaniem oraz komputery przenośne dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu do poszukiwania i identyfikacji min morskich oraz obiektów niebezpiecznych kr. TUKAN” DOB-BIO11/06/02/2020 finansowanego z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, z podziałem na 2 części:
część nr 2 - systemy pomiarowe wraz z oprogramowaniem - 3 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferty można składać na wszystkie części zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport przedmiotu umowy w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz jego ubezpieczenie, do momentu odebrania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy spełnia parametry techniczne i wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot umowy dostarczony do Zamawiającego jest fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych i gotowy do eksploatacji, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz nie jest przedmiotem żadnych praw osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące – dotyczy części 1 oraz 2.
6. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji każdy z Wykonawców może wydłużyć. Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIV SWZ.
7. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego
8. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
38424000-3 – urządzenia pomiarowe i sterujące
48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 59419,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106579,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106579,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106579,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTT AUTOMATYKA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841001791

7.3.3) Ulica: Fiszera 14

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-231

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106579,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92988 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92988 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92988 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTT AUTOMATYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841001791

7.3.3) Ulica: Fiszera 14

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-231

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92988 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.