Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340466/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 160048Z w miejscowości Nosalin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e866026-3132-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka drogi gminnej nr 160048Z w miejscowości Nosalin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e866026-3132-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont odcinka drogi gminnej nr 160048Z w miejscowości Nosalin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 664104,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont odcinka drogi gminnej nr 160048Z w miejscowości Nosalin.
2. Na realizację zadania Gmina Postomino uzyskała dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej na działce nr 162/2 w miejscowości Nosalin na długości ca. 900 mb. Na załączonym rysunku przedstawiono odcinek podlegający remontowi. Dodatkowo w załączeniu rysunki Projektu zagospodarowania terenu ze zrealizowanej dokumentacji projektowej. Aktualnie nawierzchnia przedmiotowej drogi jest wykonana z mieszanek mineralno-emulsyjnej (slurry seal) wraz z warstwami konstrukcyjnymi.
4. W ramach zadania należy wykonać:
1) roboty przygotowawcze, w tym usunięcie krzewów w pasie drogowym,
2) oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów z zalegającego namułu wraz z profilowaniem skarp i usunięciem zakrzaczeń,
3) demontaż i ponowny montaż progów zwalniających po zakończeniu prac,
4) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni oraz wykonanie koniecznych napraw masą na gorąco pod nową warstwę konstrukcyjną,
5) skropienia nawierzchni wraz z ułożeniem siatki przeciwspękaniowej przesączonej asfaltem o nośności 120kN/m z włókien szklanych pod warstwy bitumiczne,
6) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 6 cm z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 16 JENA na jezdni oraz zjazdach do granicy pasa drogowego,
7) odwodnienie pasa drogowego za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren oraz do istniejących rowów przydrożnych,
8) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pochodzącego z kruszenia skały litej zgodnie z przekrojami;
9) humusowanie i obsianie trawą poboczy;
10) montaż tablicy informacyjnej z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem (1 szt.) o wymiarach min. 90x60 cm – wzór (napis) tablicy oraz miejsce ustawienia zostanie przekazany Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
5. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu pojazdów do nieruchomości przylegających do przedmiotowej drogi.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia określony został w załączonych dokumentach, w tym:
1) Rysunek z zakresem realizacji,
2) Rysunek projektu zagospodarowania terenu,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
4) Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
5) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym między innymi badanie mieszanek bitumicznych dróg, zjazdów, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym szkic tyczenia, a także podatek VAT.
9. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
10. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
11. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych wraz z kalkulacją cen jednostkowych/zestawienia rzeczowo-finansowego, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
13. Kod CPV: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
16. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894768,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894768,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7861395883
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania nawierzchni bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894768,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
- Przebudowa drogi gminnej od miejscowości Gniewczyna Tryniecka do miejscowości Jagiełła, działki 1541/6, 1541/2, 1541/3, 2227, 3 ,73 - Etap II w km 1+187-1+557
- Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce - Lubiatowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.