Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00295423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00308468/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
- 2025/BZP 00318190/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI PRZYSZÓW, GMINA BOJANÓW, UL. JANA PAWŁA II 64, 37-433 PRZYSZÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bojanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Bojanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-433
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bojanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.bojanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.bojanow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI PRZYSZÓW, GMINA BOJANÓW, UL. JANA PAWŁA II 64, 37-433 PRZYSZÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3839a8-9417-43bd-81f1-9f3100519a8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011127/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 UTWORZENIE ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI PRZYSZÓW, GMINA BOJANÓW, UL. JANA PAWŁA II 64, 37-433 PRZYSZÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029" (poprzednia nazwa: MALUCH+ 2022–2029) - inwestycja A4.2.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Utworzenie żłobka w miejscowości Przyszów, Gmina Bojanów, ul. Jana Pawła II 64, 37-433” współfinansowanego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029" (poprzednia nazwa: MALUCH+ 2022–2029) - inwestycja A4.2.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).
2. Zakres robót obejmuje w szczególności: rozbudowę, przebudowę i wyposażenie w fabrycznie nowy, nieużywany sprzęt budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części z przeznaczeniem na żłobek z wewnętrznymi instalacjami: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, wentylacji mechanicznej, budowę zewnętrznej instalacji elektrycznej oraz parkingu dla samochodów osobowych.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45442100-8 - Roboty malarskie
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2094899,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3001578,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2094899,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARMIR S.C. MAREK ZIEMNIAK I MIROSŁAW SABAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170313976
7.3.4) Miejscowość: NOWY KAMIEŃ 238
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARMIR S.C. MAREK ZIEMNIAK I MIROSŁAW SABAT
jakie przetargi wygrała firma
MARMIR S.C. MAREK ZIEMNIAK I MIROSŁAW SABAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2576726,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Meble przedszkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





