eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoBudowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eaaa4d4-5adf-4fd5-9614-d34280dec605

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eaaa4d4-5adf-4fd5-9614-d34280dec605

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Montaż klimatyzacji w Urzędzie Stanu Cywilnego w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224493,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku tj. w pomieszczeniach Muzeum Regionalnego, zajmowanych przez Urząd Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku. Obiekt ten jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych.
UWAGA:
Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie, a także zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi robotami w tym umożliwienie normalnego funkcjonowania obiektu .

3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z umową, dokumentacją projektową opracowaną przez: Jednostkę Projektową KABIS CONSULTING ENGINEERS Spółką z o. o., ul. Wały Dwernickiego nr 117/121 lok. P211, 42-202 Częstochowa, składającą się z: projektu architektoniczno-budowlanego, projektu zagospodarowania terenu, projektu wykonawczego i projektu technicznego pn.: „Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku”, zgodnie z pozwoleniem na budowę, pozwoleniem konserwatora zabytków, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
4. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) budowę instalacji klimatyzacji komfortu dla pomieszczeń administracyjno-biurowych w tym dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji komfortu w systemie VRF o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej ,
2) budowę instalacji kanalizacji skroplin dla instalacji klimatyzacji komfortu;
3) budowę instalacji zasilająco-sterującej dla instalacji klimatyzacji komfortu;
4) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) z dachu szybu windowego na poziom terenu wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji komfortu w systemie split pomieszczenia serwerowni,
5) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) z dachu szybu windowego na poziom terenu wraz z uruchomieniem instalacji klimatyzacji komfortu w systemie multi-split pomieszczenia muzeum,
6) budowę instalacji elektroenergetycznej zasilającej wszystkie w/w jednostki klimatyzacji wraz z instalacją sterującą wszystkie w/w jednostki klimatyzacji,
7) wykonanie nowych instalacji freonowych dla istniejących jednostek split i multi-split,
8) wykonanie obudowy w systemie suchej zabudowy tras instalacji prowadzonych jako piony instalacyjne i poziomy instalacyjne w pomieszczeniu magazynu zbiorów,
9) wykonanie obudowy maskującej jednostki zewnętrzne instalacji klimatyzacji zgodnie z warunkami pozwolenia udzielnego przez WUOZ w Łodzi,
10) demontaż i odtworzenie wszystkich elementów wystroju pomieszczeń, które będą naruszone w wyniku prowadzonych robót budowlanych / instalacyjnych.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy także w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu umowy m.in:
1) pełna obsługa geodezyjna inwestycji;
2) prowadzenie dziennika budowy;
3) wykonanie robót budowlanych oraz realizację dostaw fabrycznie nowych urządzeń wraz z ich montażem zgodnie z dokumentacją projektową;
4) rozruch instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji i konserwacji oraz książki serwisowej urządzeń oraz DTR urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przeprowadzanie wymaganych przeglądów;
5) serwis i przeglądy w okresie gwarancji i rękojmi prowadzone poprzez autoryzowanego przedstawiciela, zgodnie z harmonogramem przeglądów instalacji w okresie gwarancji wraz z prowadzeniem książki serwisowej urządzeń oraz dostawą niezbędnych części zamiennych;
6) wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach, w tym również tych, które zostaną wystosowane przez gestorów sieci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
7) przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej;
8) uzyskanie kompletu dokumentów, w tym decyzji i zezwoleń niezbędnych do użytkowania/eksploatacji przedmiotu umowy, przy czym podstawą do wystąpienia z wnioskiem o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub pismo o braku obowiązku zgłoszenia zakończenia robót, jest uprzednie dokonanie odbioru technicznego robót przez inspektorów nadzoru inwestorskiego (odbiór techniczny nie jest tożsamy z odbiorem końcowym inwestycji).
6. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają:
1) wzór umowy – stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) projekt architektoniczno-budowlany – stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,
3) projekt techniczny – stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,
4) projekt wykonawczy – stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- stanowiąca dodatek nr 13 do SWZ,
6) decyzja Starosty Radomszczańskiego o pozwoleniu na budowę nr 261/2025 z dnia 21 maja 2025 r. - stanowiąca dodatek nr 14 do SWZ,
7) pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 25.02.2025 r. na umieszczenie na zabytku wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych - - stanowiące dodatek nr 15 do SWZ.
7. Przedmiary robót stanowiące dodatek nr 16a i nr 16b do SWZ – ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) zostały załączone jedynie informacyjnie - Wykonawca zobowiązany jest przy wycenie oferty uwzględnić wszelkie różnice w ilościach, czy brak pozycji, jeżeli konieczność wykonania prac wynika z Dokumentacji projektowej (część opisowa, rysunkowa), Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, warunków technicznych, decyzji, pozwoleń, z przepisów prawnych, zasad wiedzy technicznej, obowiązków wskazanych we wzorze/projekcie umowy, w tym rękojmi, gwarancji.

8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

9. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w tym w projekcie umowy, dokumentacji projektowej oraz STWiOR.

10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

11. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165099,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179848,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165099,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Lumus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146718460

7.3.3) Ulica: Wejherowska 13

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165099,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.