eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa g³owicy przezprze³ykowej do aparatu UKG



Og³oszenie z dnia 2023-09-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa g³owicy przezprze³ykowej do aparatu UKG

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa g³owicy przezprze³ykowej do aparatu UKG

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5af2e6ba-53b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00405194

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005609/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.21 Dostawa g³owicy przezprze³ykowej do aparatu UKG

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.szpital.rybnik.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale VII oraz XIII SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±
(Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1) poprzez Platformê zakupow±, która dostêpna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
2) w sytuacjach awaryjnych (np. w przypadku braku dzia³ania Platformy zakupowej) zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z
wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej z adresu e-mail: zp@szpital.rybnik.pl
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem
postêpowania: TAM-621-TP/62-2023.AK
3. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale IV
specyfikacji warunków zamówienia sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z aktualnymi wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju. Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” a) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;
- inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt:
iodo@szpital.rybnik.pl;
- dane osobowe osoby, której dane dotycz±, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zków zwi±zanych z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy pzp.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: osoby/podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnêtrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z pó¼n. zmianami), i/lub pos³aniec (kurier) dostarczaj±cy
korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ powierzone do przetwarzania zewnêtrznemu podmiotowi dostarczaj±cemu (realizuj±cemu)
us³ugi teleinformatyczne i/lub narzêdzia/urz±dzenia komunikacji elektronicznej.
- Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia (w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ). Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).
- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie bêd± przekazywane do podmiotów poza Uni± Europejsk± lub Europejskim Obszarem
Gospodarczym.
- Ma Pani/Pan prawo do: ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby;
¿±dania od Administratora sprostowania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby; ¿±dania od Administratora usuniêcia
danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa;
¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby.
Zakres ka¿dego z powy¿szych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
- Jednocze¶nie Administrator przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane mog± zostaæ przekazane Administratorowi w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i
które Administrator po¶rednio pozyska od kontrahenta bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbêdne w celu udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz nastêpnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencj± nie podania danych jest brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w
sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TAM-621-TP/62-2023.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa g³owicy przezprze³ykowej do aparatu UKG

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112100-9 - Ultrasonograf do badania serca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XVI. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena
ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy
³±czn± ocenê punktow± oferty wed³ug nastêpuj±cego wzoru „C”+ „D” + „G”. Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w ww. kryteriach podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±)ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1, chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem ³±cznej punktacji ofert. £±czna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wy¿ej opisanych kryteriach. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Przyjmuje siê, ¿e 1 pkt równa siê 1%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ:
1.1 aktualne na dzieñ sk³adania ofert: „o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Na wezwanie zamawiaj±cego wykonawca musi przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ).
O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku z³o¿enia do niniejszego postêpowania jednej oferty Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania wykonawcy do z³o¿enia dokumentu, o którym mowa powy¿ej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e ca³y zaoferowany asortyment posiada aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i do u¿ywania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa – dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz jest gotów do udostêpnienia tych dopuszczeñ na ¿±danie zamawiaj±cego (tak¿e przed rozstrzygniêciem przetargu – w ramach
udzielanych na wezwanie zamawiaj±cego wyja¶nieñ) – stosowne o¶wiadczenie zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Deklaracji zgodno¶ci dla ca³ego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego).
3. Certyfikatów zgodno¶ci dla ca³ego zaoferowanego asortymentu wydanych przez jednostkê notyfikowan± (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyj±tkiem klasy I).
Powy¿sze dokumenty stanowi± przedmiotowe ¶rodki dowodowe, które maj± potwierdzaæ, ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Maj±c na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj± uzupe³nieniu, w przypadku, gdy nie zostan± one z³o¿one wraz z ofert± lub bêd± niekompletne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dla uzyskania wa¿no¶ci oferta musi zawieraæ wype³nione, podpisane przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) Formularz oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz cenowy – za³±cznik nr 1.1 do SWZ,
3) Specyfikacja techniczna – za³±cznik nr 1.2 do SWZ,
4) Warunki gwarancji jako¶ci i serwisu – za³±cznik nr 1.3 do SWZ.
Za³±czniki te nie podlegaj± uzupe³nieniu w trybie art. 128 Ustawy.
5) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe szczegó³owo opisane w punkcie 5.8) og³oszenia oraz w SWZ,
6) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – za³±cznik nr 3 do SWZ.
7) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¶li dotyczy).
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o
których mowa w zdaniu 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (stosowne o¶wiadczenie znajduje siê w tre¶ci oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ). Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zdaniu 1 powy¿ej, zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy z³o¿enia oprócz dokumentu okre¶lonego w zdaniu 1 powy¿ej, pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz. Powy¿sze dotyczy równie¿ osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnik do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿: O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 108 ustawy (za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿: O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w za³±czniku nr 2 do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy, przys³uguje prawo wniesienia ¶rodków ochrony prawnej, okre¶lonych w przepisach dzia³u IX Ustawy. 2. Wobec og³oszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia ¶rodki ochrony prawnej, przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê organizacji uprawnionych do wnoszenia ¶rodków ochrony prawnej, prowadzon± przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej szczegó³owo reguluj± przepisy dzia³u IX Ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.