eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo › Przebudowa drogi gminnej - transportu rolnego (dz. nr 69/3) obręb Kościerzyna Wybudowanie, gm. Kościerzyna



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – transportu rolnego (dz. nr 69/3) obręb Kościerzyna Wybudowanie, gm. Kościerzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zkgk.koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-717909b1-074c-11ed-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej – transportu rolnego (dz. nr 69/3) obręb Kościerzyna Wybudowanie, gm. Kościerzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-717909b1-074c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015782/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej – transportu rolnego (działka nr 69/3) – obręb Kościerzyna Wybudowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowa drogi gminnej – transportu rolnego (dz. nr 69/3) obręb Kościerzyna Wybudowanie, gm. Kościerzyna”

Zakres robót objętych projektem:
Opis przedmiotu zamówienia- droga z płyt YOMB (o wym. 100x75x12,5 cm) o długości 503,47 mb, szerokości jezdni 5,00 m. ograniczona z obu stron poboczami z kruszywa łamanego o gr. 10 cm szer. 0,75 m. Zakres robót obejmuje roboty pomiarowe - 505mb, roboty ziemne - 631,30 m3, formowanie i zagęszczenie nasypów- 79,30m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – 2600m2. Nawierzchnia z płyt YOMB o grubości 12,5 cm – 2550m2 ułożonych na podsypce piaskowej o gr. 10 cm. Pobocza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm – 795 m2. Humusowanie skarp o grubości 5cm – 380 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ). Opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 1. Ponadto na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.

Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i montażu 2 szt. tablic informacyjnych o sfinansowaniu zadania ze Środków budżetu Województwa Pomorskiego. Zamawiający poda niezbędne informacje jakie muszą znaleźć się na tablicy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego do projektu tablicy przed jej wykonaniem. Tablice informacyjne, należy umieścić po zakończeniu realizacji zadania, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378837,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509776,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378837,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SZTAMA Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911558100

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378837,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.