eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymZagospodarowanie terenu przy stawie we wsi Smo³y



Og³oszenie z dnia 2025-09-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy stawie we wsi Smo³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1133959

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy stawie we wsi Smo³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c934cf6b-99ea-4d86-b71e-e1e0068e0a92

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00405121

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00062877/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Zagospodarowanie stawu we wsi Smo³y

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00297680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.19.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 126089,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zagospodarowaniu terenu przy stawie we wsi Smo³y.
2. Inwestycja realizowana bêdzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, w gminie Zakroczym, w miejscowo¶ci Smo³y, dz. nr ew. 98/3, 32 obrêb 0009 Smo³y.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zg³oszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagaj±cych pozwolenia na budowê,
2) wykonanie robót przygotowawczych,
3) dostawê wraz z monta¿em elementów ma³ej architektury,
4) wykonanie nawierzchni,
5) wykonanie nasadzeñ,
6) prace porz±dkowe i rekultywacjê terenu po przeprowadzonych pracach budowlano-monta¿owych,
7) przekazanie obiektu do u¿ytkowania,
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty powinien do³o¿yæ nale¿ytej staranno¶ci w sprawdzeniu zgodno¶ci dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zg³oszenia wszelkich niezgodno¶ci Zamawiaj±cemu.
7. Wymagany okres gwarancji na dokumentacje projektow±, roboty budowlane, materia³y dostarczone i wbudowane oraz urz±dzenia dostarczone i wbudowane przez Wykonawcê wynosi minimalnie 60 miesiêcy od daty podpisania protoko³u odbioru bezusterkowego lub daty usuniêcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Wykonawca udzieli rêkojmi na okres nie krótszy ni¿ okres gwarancji.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 Pzp:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób w zakresie realizacji zamówienia, którzy bêd± wykonywaæ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót, tj. prace fizyczne, ziemne, ogrodnicze, monta¿owe, operowanie sprzêtem oraz narzêdziami przy realizacji robót budowlanych;
2) Wykonywanie powy¿szych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277);
3) Wymóg ten nie dotyczy osobistego wykonywania wymienionych czynno¶ci przez Wykonawcê lub Podwykonawcê bêd±cego osob± fizyczn±, w tym przedsiêbiorcy prowadz±cego indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz±, tzw. samozatrudnienie;
4) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiaj±cy zostawia w gestii Wykonawcy;
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie do spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 1 do SWZ.
9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególno¶ci ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
10. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (w szczególno¶ci ustawy Prawo budowlane, przepisami bhp. i p.po¿ oraz bran¿owymi), jak równie¿ zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a tak¿e z nale¿yt± staranno¶ci±, zachowaniem w³a¶ciwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jako¶ci.
11. Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ, co do jako¶ci, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jako¶ciowym i gatunkowym wymaganiom okre¶lonym w PFU a nastêpnie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzaj±ce wymagania opisane w dokumentacji projektowej Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demonta¿u wbudowanych materia³ów na koszt Wykonawcy.
12. Wszystkie u¿yte materia³y, wyroby oraz urz±dzenia musz± mieæ aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodno¶ci) dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie.
13. Je¿eli Zamawiaj±cy w SWZ, og³oszeniach zwi±zanych z postêpowaniem, w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, to ma to na celu jedynie okre¶lenie cech technicznych, czy w³a¶ciwo¶ci okre¶lonego sprzêtu, urz±dzeñ i materia³ów, jakie nale¿y zastosowaæ dla wykonania przedmiotu zamówienia. Podane w dokumentach zamówienia parametry nale¿y w takim przypadku traktowaæ jako minimalne. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzêtu, urz±dzeñ, materia³ów równowa¿nych, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e zastosowane materia³y posiadaj± parametry takie same lub lepsze ni¿ okre¶lone w dokumentach zamówienia, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równowa¿nych z podaniem ich nazwy i dok³adnym opisem parametrów oraz za³±czy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodno¶ci, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie. Zmiany takie musz± uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego oraz nie mog± stanowiæ podstawy do zwiêkszenia wysoko¶ci wynagrodzenia.
14. Wykonawca zobowi±zany jest do opisania w dokumentacji projektowej proponowanych materia³ów, urz±dzeñ i rozwi±zañ technologicznych w sposób jednoznaczny i wyczerpuj±cy za pomoc± dostatecznie dok³adnych i zrozumia³ych okre¶leñ. W dokumentacji projektowej nie mog± byæ wskazane przez Wykonawcê znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi oraz sformu³owania, które mog³yby utrudniaæ uczciw± konkurencjê. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfik± zamówienia i brakiem mo¿liwo¶ci precyzyjnego okre¶lenia urz±dzeñ i rozwi±zañ technologicznych oraz materia³ów za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, Wykonawca mo¿e zastosowaæ okre¶lenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzglêdnego zamieszczenia zapisu „lub równowa¿ne”, wskazuj±c równocze¶nie na minimalne wymagania techniczne materia³ów, urz±dzeñ lub technologii równowa¿nych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku u¿ycia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformu³owañ, które mog³yby utrudniæ uczciw± konkurencjê, Wykonawca powinien przed³o¿yæ pisemne uzasadnienie ich u¿ycia.
15. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp lub opis zawarty w PFU odnosi siê do wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w rozumieniu ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na normy równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 151105,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151105,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kêpka Architektura Krajobrazu Jaros³aw Kêpka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251167645

7.3.3) Ulica: ul. Renesansowa 56/59

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-905

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 151105,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.