Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191268/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00198277/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00218850/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00253535/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych dla Urzędu Gminy Michałowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.4.2.) Miejscowość: Reguły
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405082
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00321714/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2021-11-09
Po zmianie:
2022-05-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania Przed zmianą:
nie dotyczy
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót oraz terminu zapłaty wynagrodzenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
przedmiot wykonany zostanie w terminie do 25.11.2021r, zaplata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30.11.2021r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana była wydłużającą się procedurą montażu liczników przez PGE Dystrybucja S.A., co uniemożliwiło wykonanie pomiarów instalacji i zgłoszenie do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana nie wpływała na zakres zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana była wydłużającą się procedurą montażu liczników przez PGE Dystrybucja S.A., co uniemożliwiło wykonanie pomiarów instalacji i zgłoszenie do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana nie wpływała na zakres zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana była wydłużającą się procedurą montażu liczników przez PGE Dystrybucja S.A., co uniemożliwiło wykonanie pomiarów instalacji i zgłoszenie do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana nie wpływała na zakres zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana była wydłużającą się procedurą montażu liczników przez PGE Dystrybucja S.A., co uniemożliwiło wykonanie pomiarów instalacji i zgłoszenie do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana nie wpływała na zakres zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania umowy spowodowana była wydłużającą się procedurą montażu liczników przez PGE Dystrybucja S.A., co uniemożliwiło wykonanie pomiarów instalacji i zgłoszenie do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
zmiana nie wpływała na zakres zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2026 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na skablowanie linii napowietrznej w ulicach Główna, Słowackiego, 3 Maja, Kraszewskiego i Wiejska w Komorowie
- Remont boiska na strefie rekreacji przy ul. Wiejskiej w Regułach
- Przebudowa ul. Aleja Topolowa w Michałowicach
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Adaptacja budynku komunalnego w Domaradzkiej Kuźni, ul. Szkolna 5, 46-034 Pokój na magazyn obrony cywilnej
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- REMONT HOLU NA I PIĘTRZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 350 W WARSZAWIE
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





