eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › "Dostawa i montaż urządzeń w ramach projektu "Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn" "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż urządzeń w ramach projektu „Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn” ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-967a9748-2f66-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż urządzeń w ramach projektu „Edukacja drogą dla bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn” ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967a9748-2f66-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025332/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Symulatory rowerowe dla SP w Drohiczynie, SP w Śledzianowie i w Miłkowicach Jankach

1.2.3 Trenażer czasu reakcji do Zespołu Szkół w Drohiczynie

1.2.5 Symulator przejścia dla pieszych do Zespołu Szkół w Drohiczynie

1.2.6 Miasteczko rowerowe mobilne dla SP w Drohiczynie, SP w Śledzianowie i w Miłkowicach Jankach

1.2.7 Wyświetlacz prędkości na ul. Piłsudskiego i ul. M. Kopernika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Edukacja drogą do bezpieczeństwa dzieci w Gminie Drohiczyn” jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020, Priorytet III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” w Działaniu 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T” Umowa nr POIS.03.01.00-00-0083/22-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332419

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2023.DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje zakup, dostawa i montaż mobilnego miasteczka rowerowego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ i Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4. Mobilne miasteczko to obiekt przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz do nauki jazdy na rowerze. Zamawiający wymaga, aby miasteczko miało zastosowanie zarówno w przestrzeni zamkniętej jak i przestrzeni otwartej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 69061,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga obejmuje zakup, dostawę i montaż 4 sztuk symulatorów roweru przeznaczonych do nauki w zakresie bezpiecznego poruszania się rowerem po drogach publicznych. Symulator ma umożliwiać badanie zachowania ucznia m.in. na znaku STOP, przy przejściach, przy sygnalizacji, przy innych uczestnikach ruchu, pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniach, symulację jazdy po spożyciu alkoholu, itp. Po każdej interakcji z znakiem drogowym, system ocenia, czy reakcja była poprawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34150000-3 - Symulatory

4.5.5.) Wartość części: 241080 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia obejmuje zakup, dostawę i montaż 1 szt. trenażera czasu reakcji - urządzenia przeznaczonego do sprawdzania i podnoszenia sprawności w zakresie czasu reakcji na bodźce świetlne i obserwacje otoczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 25313,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część czwarta dotyczy zakupu, dostawy i montażu 1 szt. symulatora przejścia dla pieszych umożliwiającego bezpieczną naukę korzystania z przejścia dla pieszych z sygnalizacją i bez sygnalizacji, możliwość szkolenia przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych, naukę podejmowania decyzji o możliwości przejścia przez jezdnię, naukę obserwacji pojazdów i oceny odległości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34150000-3 - Symulatory

4.5.5.) Wartość części: 137760 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część piąta obejmuje zakup, dostawę i montaż wraz z uruchomieniem dwóch radarowych wyświetlaczy prędkości. Wykonawca dodatkowo zobowiązuje się do utrzymania usługi GSM - w tym ewentualnego serwera wraz z opłaceniem kart GSM przez okres 24 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi oraz serwisowania dostarczonych urządzeń w okresie trwania gwarancji - okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego montażu radarowych wyświetlaczy prędkości oraz uruchomienia, wdrożenia i przeszkolenia wyznaczonych osób z obsługi urządzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 34661,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35511,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35511,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EUROBLASK Mariola Wyrwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 37B

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35511,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419696 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24503 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24503 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Eurokreator s.c. Rafał Kunaszyk, ul. Mochnackiego 39/14, Kraków

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eurokreator s.c. Rafał Kunaszyk, Anna Kunaszyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792966157

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13/1U

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-701

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24503 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187243 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRU-CRU Daniel Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322035439

7.3.3) Ulica: Oś. Kopernika 2/42

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo 3D Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321

7.3.3) Ulica: Kijowska 20

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-703

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.