Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2023/BZP 00125792/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału do budynków oświatowych oraz do budynków komunalnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Lądek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632763512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału do budynków oświatowych oraz do budynków komunalnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8bc072-1fac-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039849/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa opału do budynków oświatowych oraz do budynków komunalnych na terenie Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312311/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4666600 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 466600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału – ekogroszek, Zamawiający przewiduje dostawy workowanego ekogroszku do niżej wymienionych placówek i budynków oraz w niżej wskazanych łącznych tonażach:LP. Nazwa placówki
Adres placówki Ekogroszek
Ton
1 Zespół Szkolno –Przedszkolny w Ratyniu budynek Przedszkole Dolany Dolany 84A
62-406 Lądek 14
2 Budynki Komunalne w Ciążeniu Ul. Wolności 38
62-404 Ciążeń 21
3 Urząd Gminy Lądek Rynek 26
62-406 Lądek 21
4 Ośrodek Zdrowia Lądek Ul. Pyzderska 20
62-406 Lądek 24
5 Budynek na ulicy Konińskiej Ul. Konińska 13
62-406 Lądek 7,5
6 Zakład Gospodarki Komunalnej w Lądku Ul. Polna 8A
62-406 Lądek 7,5
O g ó ł e m 95
Część I – Dostawa opału – ekogroszek:
Ekogroszek:
- Wartość opałowa (Qir): min. 25 MJ/kg
- Granulacja: 5-31mm
- Zawartość popiołu Ar: < 8 %
- Zawartość siarki: 0,4 -0,8 %
- Zawartość wilgoci: < 10 %
- Zawartość miału do 5% (granulacja ziarna poniżej 4 mm)
Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego odpowiadające aktualnemu zapotrzebowaniu. W cenę należy wliczyć transport opału na miejsce rozładunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia jednorazowego zamówienia tonażu w wielkości 3 ton.
Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 256500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału –węgiel kostka, Zamawiający przewiduje dostawy do niżej wymienionych placówek i budynków oraz w niżej wskazanych łącznych tonażach:LP. Nazwa placówki
Adres placówki Węgiel kostka
Ton
1 Zespół Szkolno -Przedszkolny w Lądku
Ul. Pyzderska 31
62-406 Lądek 30
2 Szkoła Ciążeń Ul. Wolności 42A
62-404 Ciążeń 20
O g ó ł e m 50
Dostawa Opału – węgiel kostka
Węgiel kostka :
- Wartość opałowa (Qir): min. 26 MJ/kg
- Granulacja: 80-250mm
- Zawartość popiołu Ar: < 8 %
- Zawartość siarki: 0,4 -0,8 %
- Zawartość wilgoci: < 10 %
Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego odpowiadające aktualnemu zapotrzebowaniu. W cenę należy wliczyć transport opału na miejsce rozładunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia jednorazowego zamówienia tonażu w wielkości 3 ton.
Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 135000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału –pellet, Zamawiający przewiduje dostawy do niżej wymienionych placówek i budynków oraz w niżej wskazanych łącznych tonażach:LP. Nazwa placówki Adres placówki
Pellet
Ton
1 Zespół Szkolno –Przedszkolny w Ratyniu budynek Szkoła Ratyń Ratyń 15A
62-406 Lądek
20
2 Ośrodek Zdrowia w Ciążeniu Ul. Wiosny Ludów 13
62-404 Ciążeń
8
O g ó ł e m 28
Dostawa Opału - pellet
Pellet:
- Wartość opałowa (Qir): min. 17 000 kJ/kg
- Granulacja: 6mm
- Zawartość popiołu : < 2%
- Zawartość wilgoci: < 5,5 %
- pellet powinien odpowiadać normom DIN PLUS lub ENPLUS
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 75600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405469,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Tojan Henryk Durkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650014180
7.3.3) Ulica: Zagórowska 1a
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOJAN" HENRYK DURKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TOJAN" HENRYK DURKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Factum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-031-59-68
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 5/3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-082
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "FACTUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie Części III – nie uwzględnił zapotrzebowania na energie cieplną nowopowstałego obiektu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ratyniu, tj. sali gimnastycznej wraz z nowymi salami dydaktycznymi i pomieszczeniami przynależnymi. Wysokość zapotrzebowania znacznie przewyższa wprowadzone prawo opcji co powoduje konieczność unieważnienia postępowania z uwagi na błędny opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla kamiennego typu miał oraz groszek dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich sp. z o.o.
- Zakup i dostawa opału dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.