Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325973/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOŚCICKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851664020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14688512
1.5.8.) Numer faksu: 14688511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: leszek.nowicki@mcm.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11438381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Mościckie Centrum Medyczne Sp. Z. o. o
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15afad6f-e412-476e-810a-fff890cb987b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodzienne wyżywienie dla Zakładu Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/P/MCM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 561490,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla około 55 pacjentów Oddziału Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w Tarnowie oraz odbiór pozostałości – resztek jedzenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia zapewnić jakość wyżywienia zgodną z zaleceniami dotyczącymi norm oraz składników pokarmowych i produktów spożywczych przypisanym placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem stosowanych diet, technologii przygotowywania posiłków, wydanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, szczególnie w zakresie wartości odżywczych, urozmaicenia, objętości i gramatury
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511912,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741570,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511912,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Spiżarnia Smaków Anna Duch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86552275106
7.3.3) Ulica: ----
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Uszewska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-854
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511912,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup i dostawa (wraz z montażem) sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji Rządowego programu "Cyfrowy Uczeń"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2026-31.12.2026 na potrzeby SOSW w Tarnowie
- Świadczenie usług odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wyżywienia wraz z dowozem dla uczestników Dziennego Domu Senior+, Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz indywidualnych Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Pecnej
- Przygotowanie i dostawa ciepłych posiłków dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkole nr 2 "Harmonia" w Krzyżu Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





