eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK"



Og³oszenie z dnia 2022-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¶w. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7461500

1.5.8.) Numer faksu: 76 7461501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922124216

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: ¶w. Sebastiana 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100

1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.11.9.) Numer telefonu: 76 7461500

1.11.10.) Numer faksu: 767461501

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: HTTPS://SAMORZAD.GOV.PL/WEB/POWIAT-POLKOWICKI

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd73ba6b-5115-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00404758

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017391/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 „¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postêpowania (Og³oszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców o postêpowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)
b) ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do komunikacji, SK£ADANIE OFERT)
c) poczty elektronicznej (korespondencja oprócz Ofert):
agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl

jak równie¿ przy u¿yciu:
d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Og³oszenie o zamówieniu, informacje o postêpowaniu)
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostêpne s± odpowiednio na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualnymi i bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postêpowania zgodnie z nimi.
4. Za datê przekazania Oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomoc± poczty e-mail, datê wp³ywu na serwer poczty Zamawiaj±cego.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiaj±cy zaleca, aby korespondencja elektroniczna (inna ni¿ Oferta Wykonawcy i za³±czniki do Oferty) odbywa³a siê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20MB.
7. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomoc± poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8. Wykonawca ma tak¿e mo¿liwo¶æ komunikowania siê elektronicznie za pomoc± dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza (poza ofert± i za³±czonymi do niej o¶wiadczeniami, dokumentami itd.) nie mo¿e byæ szyfrowana. Adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana
z postêpowaniem /a445t5dwsw/SkrytkaESP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzib± ul. ¶w. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
2) administr. wyznaczy³ Inspektora Danych Osob., z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl b±d¼ ul. ¶w. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarz. bêd± na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiot. postêp. o udziel. zam. publicz., prowadzonym w trybie podst. bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpow. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Pani± / Pana dane udostêpniane bêd± podmiotom ¶wiadcz±cym Administr. us³ugi, które dla realizacji celów s± niezbêdne, w tym w szczególno¶ci podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi informat., wsparcia technicz.
i organiz.,
5) Pani/Pana dane osob. bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z Rozporz. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instr. w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zam. publicz.,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podst. art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osob. Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po str. administr. niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udzielenie zam. publicz. lub konk. albo sprecyz. nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udzielenie zam.),
b) na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publicz. ani zmian± postanowieñ umowy w zakr. niezgod. z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±cz.),
c) na podst. art. 18 RODO prawo ¿±dania od administr. ograniczenia przetwarz. danych osob. z zastrze¿eniem okresu trwania postêp. o udzielenie zam. publicz. lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rod. ochr. praw. lub w celu ochr. praw innej os. fizycz. lub praw., lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy inter. publicz. UE lub pañstwa cz³onkow.),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetw. danych osob. Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych os.,
b) pr. do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarz. danych osob., gdy¿ podst. prawn± przetwarz. Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO przetwarz. Pani/Pana danych osob. przez administr. Org. w³a¶ciwym dla przedmiot. skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Jednocze¶nie Zamaw. informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informac. przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach, w tym w szczególno¶ci przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy. Us³ugi stanowi±ce przedmiot umowy bêd± ¶wiadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, a w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Us³ugi ¶wiadczone bêd± codziennie, z wykluczeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z ustaw± z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920). a w przypadku innego operatora ni¿ operator wyznaczony, ¶wiadczenie us³ugi po¶rednictwa w zakresie przesy³ek terminowych (tj. przesy³ek listowych rejestrowanych poleconych z potwierdzeniem odbioru, wymagaj±cych zastosowania trybów wskazanych w art. 57 § 5 pkt. 2 KPA, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 Kodeksu postêpowania cywilnego lub ewentualnie innych analogicznych przepisów).

2. Szczegó³y zamówienia wed³ug za³±czonego Opisu Przedmiotu Zamówienia (za³±cznik nr 9 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysoko¶ci 20% zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896), aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzieñ
sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca, wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych
¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada w swojej dyspozycji, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki dowodowe oraz
potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ - Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. W sytuacji dobrowolnego z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± dokumentów nie wymaganych na tym etapie od
Wykonawcy i jednoczesnym braku o¶wiadczenia o aktualno¶ci dokumentów, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca zostanie
wezwany do z³o¿enia tych dokumentów na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast w przypadku z³o¿enia
o¶wiadczenia o aktualno¶ci dokumentów
i jednoczesnym z³o¿eniu do oferty dokumentów niekompletnych lub zawieraj±cych b³êdy, Wykonawca zostanie wezwany do
ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê
w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 2 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-02 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê dostêpn± pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.