Og³oszenie z dnia 2022-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00413611/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
 - 2023/BZP 00095870/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
 - 2022/BZP 00478982/01 - Wynik z dnia 2022-12-06
 
Og³oszenie o zamówieniu
            Us³ugi
            „¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¶w. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7461500
1.5.8.) Numer faksu: 76 7461501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922124216
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: ¶w. Sebastiana 1
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100
1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.11.9.) Numer telefonu: 76 7461500
1.11.10.) Numer faksu: 767461501
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: HTTPS://SAMORZAD.GOV.PL/WEB/POWIAT-POLKOWICKI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd73ba6b-5115-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00404758
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017391/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W POLKOWICACH W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORÊCZANIA PRZESY£EK POCZTOWYCH I PACZEK”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy  bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.	Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.: 
a)	miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postêpowania (Og³oszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców o postêpowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)
b)	ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do komunikacji, SK£ADANIE OFERT) 
c)	poczty elektronicznej (korespondencja oprócz Ofert):
agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl    
jak równie¿ przy u¿yciu:
d)	Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Og³oszenie o zamówieniu, informacje o postêpowaniu) 
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. 
2.	Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 
3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania 
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostêpne s± odpowiednio na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualnymi i bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postêpowania zgodnie z nimi.
4.	Za datê przekazania Oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomoc± poczty e-mail, datê wp³ywu na serwer poczty Zamawiaj±cego. 
5.	Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6.	W celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiaj±cy zaleca, aby korespondencja elektroniczna (inna ni¿ Oferta Wykonawcy i za³±czniki do Oferty) odbywa³a siê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl  Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 20MB.
7.	Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomoc± poczty elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.	Wykonawca ma tak¿e mo¿liwo¶æ komunikowania siê elektronicznie za pomoc± dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza (poza ofert± i za³±czonymi do niej o¶wiadczeniami, dokumentami itd.) nie mo¿e byæ szyfrowana. Adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana 
z postêpowaniem /a445t5dwsw/SkrytkaESP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
    3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osob. jest Starosta Polkowicki z siedzib± ul. ¶w. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
2)  administr. wyznaczy³ Inspektora Danych Osob., z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl  b±d¼ ul. ¶w. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarz. bêd± na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiot. postêp. o udziel. zam. publicz., prowadzonym w trybie podst. bez negocjacji, 
4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpow. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy p.z.p. Pani± / Pana dane udostêpniane bêd± podmiotom ¶wiadcz±cym Administr. us³ugi, które dla realizacji celów s± niezbêdne, w tym w szczególno¶ci podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi informat., wsparcia technicz.
i organiz., 
5)  Pani/Pana dane osob. bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z Rozporz. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instr. w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych;  
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osob. jest wymogiem ustaw. okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udzielenie zam. publicz.,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8)  posiada Pani/Pan:
a)  na podst. art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osob. Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po str. administr. niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêp. o udzielenie zam. publicz. lub konk. albo sprecyz. nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udzielenie zam.),
b) na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêp. o udzielenie zam. publicz. ani zmian± postanowieñ umowy w zakr. niezgod. z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±cz.),
c) na podst. art. 18 RODO prawo ¿±dania od administr. ograniczenia przetwarz. danych osob. z zastrze¿eniem okresu trwania postêp. o udzielenie zam. publicz. lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarz. nie ma zastos. w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rod. ochr. praw. lub w celu ochr. praw innej os. fizycz. lub praw., lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy inter. publicz. UE lub pañstwa cz³onkow.),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetw. danych osob. Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,  
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych os.,
b) pr. do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarz. danych osob., gdy¿ podst. prawn± przetwarz. Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzor. na niezgodne z RODO przetwarz. Pani/Pana danych osob. przez administr. Org. w³a¶ciwym dla przedmiot. skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2.	Jednocze¶nie Zamaw. informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informac. przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO (rozporz. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia   23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach, w tym w szczególno¶ci przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy. Us³ugi stanowi±ce przedmiot umowy bêd± ¶wiadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, a w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Us³ugi ¶wiadczone bêd± codziennie, z wykluczeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z ustaw± z dnia  18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920). a w przypadku innego operatora ni¿ operator wyznaczony, ¶wiadczenie us³ugi po¶rednictwa w zakresie przesy³ek terminowych (tj. przesy³ek listowych rejestrowanych poleconych z potwierdzeniem odbioru,  wymagaj±cych zastosowania trybów wskazanych w art. 57 § 5 pkt. 2 KPA, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 Kodeksu postêpowania cywilnego lub ewentualnie innych analogicznych przepisów).
2. Szczegó³y zamówienia wed³ug za³±czonego Opisu Przedmiotu Zamówienia (za³±cznik nr 9 do SWZ).        
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Us³ugi pocztowe
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysoko¶ci 20% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
            4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896), aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzieñ
sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe,            
    5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca, wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada w swojej dyspozycji, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki dowodowe oraz
potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ - Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. W sytuacji dobrowolnego z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± dokumentów nie wymaganych na tym etapie od
Wykonawcy i jednoczesnym braku o¶wiadczenia o aktualno¶ci dokumentów, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca zostanie
wezwany do z³o¿enia tych dokumentów na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Natomiast w przypadku z³o¿enia
o¶wiadczenia o aktualno¶ci dokumentów
i jednoczesnym z³o¿eniu do oferty dokumentów niekompletnych lub zawieraj±cych b³êdy, Wykonawca zostanie wezwany do
ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê
w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 2 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-02 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê dostêpn± pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup koparki ko³owej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzêtowej Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej"
 - " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu M³odych w Polkowicach."
 - Zakup mobilnego urz±dzenia do uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Zakup automatycznej paczkowarki do wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025 - 2026, w zakresie czê¶ci nr 1 - rejon Grêbocice
 - "Wykonywanie fizycznych us³ug ochroniarskich, us³ug monitorowania obiektu PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach i us³ug konwojów gotówki"
 
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH DLA POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W DÊBICY
 - ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdañski i jednostek podleg³ych
 - Wykonywanie us³ug transportowo-logistycznych
 - ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego oraz Biura Obs³ugi Urzêdu
 - US£UGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA GMINY OZORKÓW W 2026 ROKU
 - ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Bia³ymstoku
 
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





