Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i innych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 365 5296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11166341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych i innych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78588f8a-ba66-452a-982c-2f66edde7c27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210729/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa mebli biurowych oraz innych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP/28/D/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199188,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Centrum Jednodniowej Terapii Hematologicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 4550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla ITN4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 3590,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Sekcji Obronności4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Samodzielnej Sekcji Realizacji Projektów4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 20080 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Laryngologii4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 18100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Sekcji Spraw Socjalnych4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Banku Krwi - pomieszczenie socjalne4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11450 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Neurologii4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 40300 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Biura Obsługi Parkingu4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11100 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Rejestracji Głównych4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 5260 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe dla Działu Obsługi Pacjenta Controlingu Medycznego i Zarządzania Jakością - Archiwum Zewnętrzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 13570 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble medyczne dla Pracowni Cytometrii4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33223 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble medyczne dla Zakładu Patomorfologii4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10015 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble medyczne dla Pracowni Immunologiczno-Alergologicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4050 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 1 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 2 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 3 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 4 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 5 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 6 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15498 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15928,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53320,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82508,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53320,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEBA Tomasz Heba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59531036739
7.3.3) Ulica: Bydgoska 46/1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53320,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 9 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 10 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 11 zostały złożone 2 oferty.
Wykonawca, którego oferta została uzna za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 12 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części13 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu w zakresie części 14 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2026 r.
- 85/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach, sprzątanie terenów wewnętrznych oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni wokół budynków Bydgoskiego TBS
- Budowa ul. Tetmajera (Program BBO) - odc. od ul. Tęczowej do ul. Syrokomli i odc. od ul. Syrokomli do ul. Prusa
- Dostawa wyposażenia do laboratorium diagnostyki
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa regałów stacjonarnych i mebli dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie florystyki
- Dostawa medycznych lamp oświetleniowych do Centrum Medycyny doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Katowicach
- Dostawa mebli biurowych i szatniowych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie.
- Dostawa mebli biurowych (krzeseł obrotowych) do siedziby RARS i Składnicy RARS w Strzałkowie
- "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych i uczniowskich na potrzeby projektu BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
- Dostawa pierwszego wyposażenia w ramach zadania pn. "Przeniesienie aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczenia, rozbudową gabinetu zabiegowego i gabinetów lekarskich Szpitala w Konstancinie-Jeziornie"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





