Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00273772/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://us.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-901423b7-5287-48d1-ba1e-823e3fb90c4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32306,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD , w zakresie części A-Pralka ( 3 szt.).2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski Osiedle Ligota, ul. Studencka 17, 40-743 Katowice
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42716120-5 - Pralki
4.5.5.) Wartość części: 3073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD , w zakresie części B-Ekspres do kawy ( 4 szt.)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Dom Asystenta nr 3 , ul. Paderewskiego 32, 40282 Katowice
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 796,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD , w zakresie części C-Ekspres do kawy ( 1 szt.)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Wydział Prawa i Administracji ul. Bankowa 11B, Katowice
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 6819,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD , w zakresie części D-Lodówki ( 36 szt.)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SWZ;
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny;
4) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
5) Adres dostawy: Dziekanat WNŚiT pok. P/0/12, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, poz. 2 Uniwersytet Śląski Osiedle Ligota, ul. Studencka 17, 40-743 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 21617,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8062,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8062,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8062,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992916142
7.3.3) Ulica: Leona Popielskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8062,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Działając na podstawie art. 260 ust. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne: W terminie wyznaczonym do skłania ofert, w niniejszym postępowaniu, wpłynęły 2 oferty:
DPK PARTNER sp. z o.o. ul. Konstantego Bergiela 2A/5, 80-180 Gdańsk
F&B Gastro Sp. z o.o. ul. Leona Popielskiego 3, 52-019 Wrocław
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9008,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9008,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9008,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992916142
7.3.3) Ulica: Leona Popielskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9008,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34166,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34166,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34166,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B Gastro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992916142
7.3.3) Ulica: Leona Popielskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34166,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnych z Decyzją Prezydenta Miasta Katowice nr 22/Z/2024 oraz nr 52/Z/2024 dla PGG S.A. KWK Staszic-Wujek, na terenie Ruchu Wujek
- "Nowoczesna toaleta publiczna w Parku im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach"
- Dostawa sprzętu do wirtualnego studia
- Zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego i wielorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 2 Pakiety.
- Zakup namiotów pneumatycznych dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2026"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ... - zakup i dostawa namiotów wraz z wyposażeniem, aparatów powietrznych, miniciągnika, wózka widłowego
- Dostawa Sprzętu AGD dla Wydziału Nauk Społecznych
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowcy z pasją z Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku" cz. 1 i cz. 2
- Dostawa dwóch zamrażarek laboratoryjnych dla IFJ PAN w Krakowie dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.47.2025)
- Dostawa urządzeń gastronomicznych dla Zespołu Zamkowo-Parkowego w Baranowie Sandomierskim
więcej: Chłodziarki i zamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





