eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompl. usł. ekspercka polegająca na opracowaniu materiałów edukacyjnych, opracowaniu koncepcji kursu e-learningowego, prowadzeniu wykładów i konsultacji oraz udziale w sieci współpracy z przed. (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompl. usł. ekspercka polegająca na opracowaniu materiałów edukacyjnych, opracowaniu koncepcji kursu e-learningowego, prowadzeniu wykładów i konsultacji oraz udziale w sieci współpracy z przed. (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 345 37 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ore.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompl. usł. ekspercka polegająca na opracowaniu materiałów edukacyjnych, opracowaniu koncepcji kursu e-learningowego, prowadzeniu wykładów i konsultacji oraz udziale w sieci współpracy z przed. (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c7d0146-142d-452d-98f3-07f145712fef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00149321/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Kompleksowa usługa ekspercka w zakresie treści zawartych w 11 obszarach tematycznych zamieszczonych w podstawie programowej przedmiotu edukacja zdrowotna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2610.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obszar tematyczny „Wartość i podstawy”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obszar tematyczny „Zdrowie fizyczne”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 11650,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – obszar tematyczny „Aktywność fizyczna”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 9250,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – obszar tematyczny „Odżywianie”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 63683,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – obszar tematyczny „Zdrowie psychiczne”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 61300,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – obszar tematyczny „Zdrowie społeczne”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 45233,33 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – obszar tematyczny „Dojrzewanie”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 50375,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – obszar tematyczny „Zdrowie seksualne”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 80716,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – obszar tematyczny „Zdrowie środowiskowe”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 51975,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – obszar tematyczny „Internet i profilaktyka uzależnień”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 61175,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – obszar tematyczny „System ochrony zdrowia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 6550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Twoje Miejsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522268166

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęły żadne oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jedyna złożona oferta w zakresie tej części podlega odrzuceniu.
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów w terminie do 17.07.2025 r., tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dot. doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
- oświadczenia o aktualności informacji/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca złożył dokumenty które nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający dnia 22.07.2025 r. wezwał Wykonawcę, na podstawie art. 128 ust. 1 do uzupełnienia lub złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, odpowiednio do niżej opisanego aspektu, tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dotyczącymi wykazanego doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca wraz z ofertą złożył Załącznik nr 9 do SWZ, odpowiednio dla części 3, ale nie złożył żadnych dowodów potwierdzających opisane w oświadczeniu doświadczenie osoby w niej wskazanej. Następnie Zamawiający, pismem z dnia 11.07.2025r. wezwał Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych. W terminie wyznaczonym na złożenie Wykonawca prawidłowo złożył jedynie załącznik nr 6 do SWZ, natomiast nie złożył Załącznika nr 9 do SWZ, ani nie potwierdził iż załącznik ten złożony wraz z ofertą jest nadal aktualny, jak i nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku. Dlatego też w części 3 stwierdzono brak udokumentowanego doświadczenia eksperta praktyka, tj. Pana Tomasza Frołowicz, a ponadto Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z SWZ wymagano wskazania zespołu składającego się z 3 osób (str. 5 SWZ pkt VII.1.1), spełniających określone warunki i wymagania, a nie jedną osobę, dlatego zasadne jest wezwanie do uzupełnienia Załącznika nr 9 do SWZ i wykazanie w nim 3 osób z opisem ich kwalifikacji i doświadczenia oraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku.
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, złożył dokumenty w których nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, przesłał dokumenty którymi nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymagał, w zał. nr 9 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w kryterium „Doświadczenie dla eksperta merytorycznego” wymagał od Wykonawcy podanie liczby punktów ISBN/DOI których Wykonawca nie podał.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) ustawy Pzp.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Twoje Miesce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522268166

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Strefa Rodziny Marek Babik, ul. Heleny 22/78, 30-838 Kraków

W związku z tym, że oferta w toku badania i oceny ofert została najwyżej oceniona, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów w terminie do 17.07.2025 r., tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wg Załącznika nr 9 do SWZ;
- oświadczenia o aktualności informacji/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca złożył dokumenty które nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), dalej zwanej Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia lub złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jak i złożenia wyjaśnień, odpowiednio do niżej opisanych aspektów, tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dotyczącymi wykazanego doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca wraz z ofertą złożył Załącznik nr 9 do SWZ, odpowiednio dla części 6 ale nie złożył żadnych dowodów potwierdzających opisane w oświadczeniu doświadczenie tych osób. Następnie Zamawiający, pismem z dnia 11.07.2025r. wezwał Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych. W terminie wyznaczonym na złożenie Wykonawca prawidłowo złożył jedynie załącznik nr 6 do SWZ, natomiast nie złożył Załącznika nr 9 do SWZ, ani nie potwierdził iż załącznik ten złożony wraz z ofertą jest nadal aktualny, jak i nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku. Dlatego też stwierdzono brak udokumentowanego doświadczenia eksperta praktyka, dlatego też Zamawiający wezwał do potwierdzenia aktualności Załącznika nr 9 do SWZ złożonego wraz z ofertą lub złożenia bądź uzupełnienia nowego Załącznika nr 9 do SWZ wraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku, oraz wezwał do potwierdzenia aktualności Załącznika nr 9 do SWZ złożonego wraz z ofertą lub złożenia bądź uzupełnienia nowego Załącznika nr 9 do SWZ wraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku
Ponadto stwierdzono, że z treści przesłanego opisu dotyczącego wykształcenia eksperta merytorycznego wynika, że nie spełnia on wymaganych kwalifikacji (kierunek studiów, specjalność), dlatego też Zamawiający wezwał ponadto do wyjaśnienia i ewentualnego poprawienia lub uzupełnienia treści Załącznika nr 9, gdyż z treści Załączników nr 9 i nr 5 do SWZ złożonych wraz z ofertą wynika, iż ekspertem merytorycznym przeznaczonym do realizacji zamówienia miała być Pani Estera Twardowska-Staszek, natomiast ze złożonych oświadczeń i dokumentów nie wynika, iż osoba ta ma wymagane wykształcenie, tj. magister zdrowia publicznego lub socjologii zdrowia . Natomiast w przypadku nieposiadania przez tą osobę wymaganego wykształcenia wzywamy do uzupełnienia Załącznika nr 9 do SWZ i wskazanie innej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi jej doświadczenie.
Wykonawca na w/w wezwanie przesłał Oświadczenie w którym oświadcza, że nie dysponujemy w zespole osobą spełniającą wymagania formalne w zakresie wykształcenia określonego dla eksperta merytorycznego w części 6, tj. ukończenia studiów magisterskich na kierunku zdrowie publiczne lub socjologia zdrowia.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzuca ofertę, na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rodziny Marek Babik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791621717

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rodziny Marek Babik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791621717

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272775999

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.