Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293773/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompl. usł. ekspercka polegająca na opracowaniu materiałów edukacyjnych, opracowaniu koncepcji kursu e-learningowego, prowadzeniu wykładów i konsultacji oraz udziale w sieci współpracy z przed. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 345 37 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ore.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ore.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompl. usł. ekspercka polegająca na opracowaniu materiałów edukacyjnych, opracowaniu koncepcji kursu e-learningowego, prowadzeniu wykładów i konsultacji oraz udziale w sieci współpracy z przed. (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c7d0146-142d-452d-98f3-07f145712fef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00149321/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kompleksowa usługa ekspercka w zakresie treści zawartych w 11 obszarach tematycznych zamieszczonych w podstawie programowej przedmiotu edukacja zdrowotna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2610.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – obszar tematyczny „Wartość i podstawy”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 44200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – obszar tematyczny „Zdrowie fizyczne”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 11650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – obszar tematyczny „Aktywność fizyczna”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – obszar tematyczny „Odżywianie”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 63683,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – obszar tematyczny „Zdrowie psychiczne”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 61300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – obszar tematyczny „Zdrowie społeczne”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 45233,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – obszar tematyczny „Dojrzewanie”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 50375,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – obszar tematyczny „Zdrowie seksualne”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 80716,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – obszar tematyczny „Zdrowie środowiskowe”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 51975,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – obszar tematyczny „Internet i profilaktyka uzależnień”,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 61175,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – obszar tematyczny „System ochrony zdrowia”.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Twoje Miejsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522268166
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęły żadne oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta w zakresie tej części podlega odrzuceniu.
Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów w terminie do 17.07.2025 r., tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dot. doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
- oświadczenia o aktualności informacji/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca złożył dokumenty które nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający dnia 22.07.2025 r. wezwał Wykonawcę, na podstawie art. 128 ust. 1 do uzupełnienia lub złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, odpowiednio do niżej opisanego aspektu, tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dotyczącymi wykazanego doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca wraz z ofertą złożył Załącznik nr 9 do SWZ, odpowiednio dla części 3, ale nie złożył żadnych dowodów potwierdzających opisane w oświadczeniu doświadczenie osoby w niej wskazanej. Następnie Zamawiający, pismem z dnia 11.07.2025r. wezwał Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych. W terminie wyznaczonym na złożenie Wykonawca prawidłowo złożył jedynie załącznik nr 6 do SWZ, natomiast nie złożył Załącznika nr 9 do SWZ, ani nie potwierdził iż załącznik ten złożony wraz z ofertą jest nadal aktualny, jak i nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku. Dlatego też w części 3 stwierdzono brak udokumentowanego doświadczenia eksperta praktyka, tj. Pana Tomasza Frołowicz, a ponadto Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z SWZ wymagano wskazania zespołu składającego się z 3 osób (str. 5 SWZ pkt VII.1.1), spełniających określone warunki i wymagania, a nie jedną osobę, dlatego zasadne jest wezwanie do uzupełnienia Załącznika nr 9 do SWZ i wykazanie w nim 3 osób z opisem ich kwalifikacji i doświadczenia oraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku.
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, złożył dokumenty w których nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, przesłał dokumenty którymi nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymagał, w zał. nr 9 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w kryterium „Doświadczenie dla eksperta merytorycznego” wymagał od Wykonawcy podanie liczby punktów ISBN/DOI których Wykonawca nie podał.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b) ustawy Pzp.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Twoje Miesce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522268166
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Strefa Rodziny Marek Babik, ul. Heleny 22/78, 30-838 Kraków
W związku z tym, że oferta w toku badania i oceny ofert została najwyżej oceniona, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów w terminie do 17.07.2025 r., tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wg Załącznika nr 9 do SWZ;
- oświadczenia o aktualności informacji/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Do upływu wyznaczonego terminu Wykonawca złożył dokumenty które nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), dalej zwanej Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia lub złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, jak i złożenia wyjaśnień, odpowiednio do niżej opisanych aspektów, tj.:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1.1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z dowodami dotyczącymi wykazanego doświadczenia- wg Załącznika nr 9 do SWZ;
Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca wraz z ofertą złożył Załącznik nr 9 do SWZ, odpowiednio dla części 6 ale nie złożył żadnych dowodów potwierdzających opisane w oświadczeniu doświadczenie tych osób. Następnie Zamawiający, pismem z dnia 11.07.2025r. wezwał Wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych. W terminie wyznaczonym na złożenie Wykonawca prawidłowo złożył jedynie załącznik nr 6 do SWZ, natomiast nie złożył Załącznika nr 9 do SWZ, ani nie potwierdził iż załącznik ten złożony wraz z ofertą jest nadal aktualny, jak i nie przedstawił żadnych dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku. Dlatego też stwierdzono brak udokumentowanego doświadczenia eksperta praktyka, dlatego też Zamawiający wezwał do potwierdzenia aktualności Załącznika nr 9 do SWZ złożonego wraz z ofertą lub złożenia bądź uzupełnienia nowego Załącznika nr 9 do SWZ wraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku, oraz wezwał do potwierdzenia aktualności Załącznika nr 9 do SWZ złożonego wraz z ofertą lub złożenia bądź uzupełnienia nowego Załącznika nr 9 do SWZ wraz ze złożeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług przez osoby wskazane w tym załączniku
Ponadto stwierdzono, że z treści przesłanego opisu dotyczącego wykształcenia eksperta merytorycznego wynika, że nie spełnia on wymaganych kwalifikacji (kierunek studiów, specjalność), dlatego też Zamawiający wezwał ponadto do wyjaśnienia i ewentualnego poprawienia lub uzupełnienia treści Załącznika nr 9, gdyż z treści Załączników nr 9 i nr 5 do SWZ złożonych wraz z ofertą wynika, iż ekspertem merytorycznym przeznaczonym do realizacji zamówienia miała być Pani Estera Twardowska-Staszek, natomiast ze złożonych oświadczeń i dokumentów nie wynika, iż osoba ta ma wymagane wykształcenie, tj. magister zdrowia publicznego lub socjologii zdrowia . Natomiast w przypadku nieposiadania przez tą osobę wymaganego wykształcenia wzywamy do uzupełnienia Załącznika nr 9 do SWZ i wskazanie innej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi jej doświadczenie.
Wykonawca na w/w wezwanie przesłał Oświadczenie w którym oświadcza, że nie dysponujemy w zespole osobą spełniającą wymagania formalne w zakresie wykształcenia określonego dla eksperta merytorycznego w części 6, tj. ukończenia studiów magisterskich na kierunku zdrowie publiczne lub socjologia zdrowia.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzuca ofertę, na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rodziny Marek Babik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791621717
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rodziny Marek Babik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791621717
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272775999
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie kursu spawania dla uczniów z ZSZ w Dynowie"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- "Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin - TZA, TSR"
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





