Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323228/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa garażu dla OSP Potoczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 106
1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d61c958-8f2b-4c7e-80b6-f85680b70a6d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa garażu dla OSP Potoczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d61c958-8f2b-4c7e-80b6-f85680b70a6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050827/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa garażu dla OSP Potoczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku OSP o garaż pod samochód bojowy w oparciu o załączoną koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Główną funkcją projektowanego obiektu jest stacjonowanie pojazdu bojowego Ochotniczej Straży Pożarnej.
Inwestycja obejmuje:
- niwelację terenu,
- wykonanie rozbudowy o budynek garażowy,
- Łącznik pomiędzy szkołą a zadaszeniem,
- Dostosowanie budynku istniejącego przy etapie realizacji garażu,
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wpiętego do istniejącego węzła cieplnego,
- Wykonanie utwardzeń w postaci chodnika i drogi dojazdowej,
- Zagospodarowanie zieleni,
Dokumentację projektową oraz roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zapisami PFU oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu,
3) wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego,
4) wykonanie wielobranżowego projektu technicznego wraz z projektem wykonawczym,
5) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód, zatwierdzeń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych dla należytego wykonane przedmiotu zamówienia,
6) przygotowanie dokumentacji umożliwiającej Zamawiającemu przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę,
7) wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
8) wykonanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów,
9) realizacja robót budowlano – montażowych w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową,
10) przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• PFU
- który stanowią załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GLIF" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529-180-15-97
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Dostawa wyposażenia kuchennego na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Remont chodnika w rejonie budynku 4A - Rehabilitacja, na terenie Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego DPS w Łodzi
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.