Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346304/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Chełm Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełm Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-403
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c08ddcb1-38d2-4555-ab64-890dc98033531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c08ddcb1-38d2-4555-ab64-890dc9803353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124672/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Zadanie 1: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026” - Trasa Chełm Śląski – Mysłowice4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 74445,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - Zadanie 2: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026” - Trasa Chełm Śląski – Bieruń – Tychy4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44463,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia - Zadanie 3: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chełm Śląski wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026” - Trasa Chełm Śląski – SP1 Chełm Śląski (Kopciowice).4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 10722,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59693,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141518,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59693,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa EUROTRANS KRZYSZTOF KOWALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461048657
7.3.3) Ulica: ul. Folwarczna 47
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA EUROTRANS KRZYSZTOF KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA EUROTRANS KRZYSZTOF KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59693,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 25.07.2025 r. poprzez publikację ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr ogłoszenia 2025/BZP 00346304,
z zastosowaniem przepisów ustawy wymaganych przy procedurze, której wartość szacunkowa zamówienia jest niższa niż progi unijne dla usług. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 4.08.2025 r. Do tego terminu w części 2 zamówienia wpłynęło 5 ofert.
W wyniku przeprowadzenia postępowania wybrano ofertę najkorzystniejszą, lecz Wykonawca odmówił zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Wobec tego Zamawiający działając w trybie art. 263 ustawy wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych kolejnego Wykonawcę. Niestety Wykonawcy, którzy kolejno otrzymali najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ rezygnowali z zawarcia umowy.
Przepis art. 263 ustawy stanowi, że jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Zamawiający trzykrotnie zwracał się do Wykonawców o złożenie podmiotowych środków dowodowych i każdy kolejno Wykonawca odmawiał realizacji zamówienia ze względu na brak środków transportowych, które zostały już przeznaczone na realizację innych zamówień prowadzonych przez innych Zamawiających.
W związku z tym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania i ponownym ogłoszeniu postępowania w zakresie dotyczącym części 2 zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37231,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141518,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37231,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. SBL-TRANS MATEUSZ KOWALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462972309
7.3.3) Ulica: ul. Zgody 5
7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 41-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37231,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Usługi transportu sanitarnego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- "Dowóz dzieci ze specjalnymi potrzebami z terenu Gminy Bojanowo do SOSW im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie oraz OREW im. Piotrusia Pana w Lesznie" (od stycznia do sierpnia 2026 r.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





