Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00311494/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00330796/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00342488/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi transportu rolnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi transportu rolnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de06c8ac-6127-445e-9582-2928d3504e39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032622/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa dróg transportu rolnego (droga Będźmierowice)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511608,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja drogi transportu rolnego”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi transportu rolnego: droga w Będźmierowicach - droga gminna nr 224003G – 500 m długości i 4 m szerokości.
2. Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z wznowieniem granic - 0,50 km
b) Ścinanie drzew piłą mechaniczną z mechanicznym karczowaniem pni - 1,00 szt.
c) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 5,00 szt.
d) Hydranty pożarowe- przebudowa - 1,00 kpl.
2) Roboty ziemne
a) Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III
z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km - 685,39 m3
b) Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III
z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km- dowóz ziemi - 205,62 m3
c) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV - 205,62 m3
3) Jezdnia
a) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV - 2 176,58 m2
b) Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 (C50/30), grub. 10 cm - 2 176,58 m2
c) Podsypka piaskowa o grubości po zagęszczeniu 5cm - 2 176,58 m2
d) Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych o powierzchni do 1,0m2- płyty Jomb podwójnie zbrojone - 2 011,00 m2
4) Zjazdy
a) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV - 37,00 m2
b) Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 (C50/30), grub. 10 cm - 37,00 m2
c) Podsypka piaskowa o grubości po zagęszczeniu 5cm - 37,00 m2
d) Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych ażurowych o powierzchni do 1,0m2- płyty Jomb podwójnie zbrojone - 37,00 m2
5) Pobocza
a) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV - 731,00 m2
b) Mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 (050/30)
o grubości po zgęszczeniu 12cm - 731,00 m2
6) Oznakowanie
a) Montaż 1 szt. tablicy informacyjnej ze stelażem o wym. 120x80 cm na 2 słupkach o śr. 60 - 70 mm.
UWAGA
Realizacja zadania będzie mogła nastąpić po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji ZRID, co planowane jest do dnia 31.08.2025 r.
3. W ramach realizacji zadania wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną o wymiarze 120 cm x 80 cm na 2 słupkach o śr. 60 - 70 mm wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do OPZ. We wzorze przedstawiono przykładową tablicę, dokładna jej treść zostanie przekazana Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
4. Wzór stelażu stanowi załącznik nr 1 do OPZ.
5. Uwaga. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę - realizacja zadania nie będzie mogła rozpocząć się wcześniej niż po uzyskaniu decyzji ZRID.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
7. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku.
8. Wykonawca w czasie prowadzenia robót drogowych w odpowiedni sposób zabezpieczy przed uszkodzeniem inną infrastrukturę techniczną znajdującą się pasie drogowym.
9. Przed rozpoczęciem układania płyt Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację prac
z Zamawiającym.
10. Zgłoszenie Zamawiającemu zamiaru rozpoczęcia prac nastąpi co najmniej na 3 dni przed planowanym rozpoczęciem robót drogowych. Po otrzymaniu od Wykonawcy zgłoszenia Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin spotkania w terenie w celu wskazania i omówienia zakresu prac.
11. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego wytyczenia granic pasa drogowego działek wymienionych w dokumentacji projektowej.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań laboratoryjnych zgodnie z załączoną
SST.
13. Na dzień zgłoszenia do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest przekazać Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia dokumenty, które będą stanowić podstawę rozpisania odbioru końcowego.
1) oświadczenie kierownika budowy, że budowa została wykonana zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, oraz warunkami decyzji ZRID, pozwoleń na budowę i zgłoszeń budowy lub wykonywania robót budowlanych,
2) wypełniony Dziennik Budowy z potwierdzeniem wpisów kierownika budowy przez nadzór inwestorski,
3) projekt powykonawczy lub zamienny o ile zajdzie taka potrzeba, wykonany przez autora realizowanego projektu lub z nim uzgodniony,
4) atesty, deklaracje, aprobaty i certyfikaty na wbudowane materiały i urządzenia (wynikające
z zatwierdzonych wniosków materiałowych),
5) dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża i warstw podbudowy oraz innych elementów robót zgodnie z SST,
6) inne wymagane SST protokoły, sprawdzenia,
7) protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji studni i zaworów (istniejącej armatury urządzeń wodno-kanalizacyjnych) wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku,
8) inwentaryzację geodezyjną w 3 egzemplarzach w tym: 1 oryginał poświadczony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach Wydział Geodezji, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz 2 kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez geodetę wraz z zestawieniem zakresu robót. (Powyższe dokumenty winny być złożone w skoroszycie formatu A4 ze spisem treści i ponumerowane).
14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie czynności związanych z obsługą maszyn i urządzeń drogowych,
2) wykonywanie czynności związanych z wykorytowaniem i ukształtowaniem drogi,
3) wykonywanie czynności związanych z wykonaniem podsypki piaskowo-żwirowej wraz
z profilowaniem,
4) wykonywanie czynności związanych z ułożeniem płyt YOMB,
5) wykonywanie czynności związanych z regulacją studni, zasuw itp.,
6) wykonywanie czynności związanych z zamuleniem spoin piaskiem i ukształtowaniem poboczy.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399872,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pozorski s.c. Katarzyna Pozorska, Piotr Pozorski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pozorski s.c. Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551915896
7.3.3) Ulica: Klaskawska
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
jakie przetargi wygrała firma
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





