Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00336242/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biblioteki w miejscowości Łętownia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA W NOWEJ SARZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520828512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172411507
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura.sarzyna@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.nowasarzyna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biblioteki w miejscowości Łętownia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0dd8ba1-2d12-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1118635,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku biblioteki w miejscowości Łętownia” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2, Kierunek inwestycji 2.1. Infrastruktura bibliotek 2021-2025.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku biblioteki położonego na terenie miejscowości Łętownia, na działkach nr 2244/3 i 2251/1.
Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje remont oraz przebudowę budynku, która polegać będzie na:
- wydzieleniu nowych pomieszczeń za pomocą ścianek działowych,
- wyburzeniu części istniejących ścian działowych,
- przebudowie schodów wejściowych do budynku,
- wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,
- wymiana pokrycia dachu,
- wymianie części istniejącej stolarki drzwiowej,
- ociepleniu ścian i stropu,
- wykonaniu nowych posadzek,
- przebudowa kominów,
- remont wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku,
- remont instalacji wod - kan., instalacji CO, instalacji odgromowej,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonanie opaski odbojowej wokół budynku,
- zakup i dostawa wyposażenia.
3. Planuje się wykonać przedmiot zamówienia w dwóch etapach.
Etap I zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane w zakresie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty murowe, tynkarskie, betonowe
Dach
2. Roboty instalacyjne branży sanitarnej w zakresie
Instalacja c.o.
Instalacja gazowa wewnętrzna
Instalacja kanalizacyjna wewnętrzna
Instalacja wody zimnej i ciepłej
Przyłącz wodociągowy
Przyłącz kanalizacyjny
3. Roboty instalacyjne branży elektrycznej w zakresie:
Demontaż
Budowa instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych – uziomy otokowe zewnętrzne
Budowa instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych – instalacja odgromowa
Montaż instalacji oświetlenia.
Etap II zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane w zakresie:
Podłogi i posadzki
Malowanie i okładziny ścienne
Stolarka drzwiowa
Roboty murowe, tynkarskie, betonowe
Elewacja
Roboty zewnętrzne
Podjazd dla niepełnosprawnych
Wyposażenie
2. Roboty instalacyjne branży sanitarnej w zakresie:
Wykonania instalacji c.o.
Wykonania instalacji kanalizacji wewnętrznej
3. Roboty instalacyjne branży elektrycznej w zakresie:
Montaż instalacji WLZ złączy licznikowych
Montaż instalacji oświetlenia
Montaż instalacji gniazd 230V
Instalacja teleinformatyczna
Instalacja rzutnika
Montaż obwodu 3-fazowego - zasilanie kuchenki elektrycznej
4. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
5. Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa.
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) roboty przygotowawcze i pomiarowe
4) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
5) wykonanie robót budowlanych,
6) uporządkowanie terenu budowy,
7) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
7. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza),
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
4) utylizacja odpadów,
5) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
6) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
8. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
9. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymaganiami obowiązujących w Polsce przepisów, norm i instrukcji. Niewyszczególnienie w wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych, nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania.
10. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Projekt umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
11. Wykonawca przed podpisaniem umowy, w terminie do 7 dni od opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ). Harmonogram musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do przedłożenia dostosowanego harmonogramu rzeczowo finansowego do wskazań Zamawiającego. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu w wyżej określonym terminie Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.
12. Rozwiązania równoważne
Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót/dokumentacji projektowej pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w pkt. 4.13 SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
14.Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. Podział zamówienia na części mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1659366,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Kopacz Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "RE-MAT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651488975
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Poprawa cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji -Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Budowa kortu wraz z zadaszeniem w miejscowości Sokół
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Olsztyn. Naprawa instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji chłodniczej dla pomieszczeń ODBW oraz kancelaryjnych w bud. nr 5 - postępowanie nr 43/RB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.