eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoMATERIAŁY OPATRUNKOWE



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MATERIAŁY OPATRUNKOWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3880202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122631

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MATERIAŁY OPATRUNKOWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e0c8337-33c1-4bd0-9db5-29fe87e1c61d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064166/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Materiały opatrunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248230,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Opaski dziane i elastyczne
1. Opaski dziane, nie krótsze niż 4 metry, przepuszczalne dla powietrza i promieni RTG,
bez luźnych włókien na krawędzi brzegowej 15cm x 4 m -7400 szt.
2. Opaski dziane, nie krótsze niż 4 metry, przepuszczalne dla powietrza i promieni RTG,
bez luźnych włókien na krawędzi brzegowej 10cm x 4 m -9200 szt.
3. Opaski dziane, nie krótsze niż 4 metry, przepuszczalne dla powietrza i promieni RTG,
bez luźnych włókien na krawędzi brzegowej 5cm x 4 m - 500 szt.
4. Opaski elastyczne z 2 zapinkami obustronnie haczykowatymi, nie krótsze niż 4 metry,
przepuszczalne dla powietrza i promieni RTG, bez luźnych włókien na krawędzi
brzegowej 15 cm x 4 m -4200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141113-4 - Bandaże

4.5.5.) Wartość części: 14538,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Opaski gipsowe

1 Opaska gipsowa składająca się z podłoża z gazy bawełnianej powleczonej obustronnie gipsem> 89%, nawinięta na tekturowy rulonik. 14-15cm x 3 m - 2000op.x 2 szt.
2 Opaska gipsowa składająca się z podłoża z gazy bawełnianej powleczonej obustronnie gipsem> 89%, nawinięta na tekturowy rulonik 12cmx3m - 800op.x 2 szt.
3 Opaska gipsowa składająca się z podłoża z gazy bawełnianej powleczonej obustronnie gipsem> 89%, nawinięta na tekturowy rulonik. Rozmiar 3 m x 10 cm - 950 op.x 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141113-4 - Bandaże

4.5.5.) Wartość części: 24170,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Plastry
1. Hypoalergiczny przylepiec o wysokiej przylepności wykonany z białej, miękkiej, elastycznej,mikroporowatej włókniny z nacięciem na papierze zabezpieczającym,wyposażonym w podziałkę metryczną 10m x 5 cm - 340 szt.
2. Plaster tkaninowy na podłożu bawełnianym pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym posiadający ząbkowane brzegi , 9,1m x 5 cm (+/-2%) - 12op.x 6 szt.
3. Plaster tkaninowy na podłożu bawełnianym pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym posiadający ząbkowane brzegi ,9,1 x 2,5 cm (+/-2%) - 60 op.x 12 szt.
4. Plaster jedwabny pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym, posiadający ząbkowane brzegi ,9,1m x 5 cm (+/- 2%) - 72 op.x 6 szt.
5. Plaster jedwabny pokryty hypoalergicznym klejem akrylowym, posiadający ząbkowane brzegi , 9,1m x 2,5 cm (+/-2%) - 110 op.x 12 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141112-8 - Plastry

4.5.5.) Wartość części: 9884,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Kompresy gazowe 8-warstwowe niejałowe, gaza bawełniana o dużym współczynniku absorbcji płynów, bielona bezchlorowo, bez luźnych włókien
1. Kompresy gaz 17- nitkowe 10 cm x 10 cm - 130op.x 100 szt.
2. Kompresy gaz 17- nitkowe 7,5 x 7,5 cm - 420 op.x 100 szt.
3. Kompresy gaz 17- nitkowe 5 x 5 cm - 390 op.x 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 3625,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Kompresy gazowe jałowe 8 - warst. z gazy 17 nitk.
1. Kompresy gazowe jałowe 5 x 5 cm - 39000 op. x 5 szt.
2. Kompresy gazowe jałowe 7,5 x 7,5 cm - 20000 op. x 5 szt.
3. Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm - 15000 op. x 5 szt.
4. Kompresy gazowe jałowe 10 x 20 cm - 17000 op. x 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 48513,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Kompresy gazowe, tupfery i setony z gazy 17 -nitkowej, niejałowe, gaza bawełniana o dużym, współczynniku absorbcji płynów, bilona bezchlorowo, bez luźnych włókien
1. Kompresy gaz.16-warst. ze znacznikiem RTG 7,5 x 7,5 cm -750 op .x 100 szt.
2. Kompresy gaz.16-warst. ze znacznikiem RTG 5 x 5 cm -250op. x 100 szt.
3. Tupfery z gazy -kule ze znacz. RTG 15 x 15 cm -2 op. x 250 szt.
4. Setony 1 cm x 2 m -1 op. x 200 szt.
5. Setony 2 cm x 2 m -1 op. x 120 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 10376,53 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Kompresy włókninowe
1. Kompresy włókninowe 30g, 4-w, 5cm x 5cm - 7000op. x 100 szt.
2. Kompres włókninowy, 30g, 4-w, z wycięciem Y, jałowy 10cm x 10cm - 450 op. x 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy

4.5.5.) Wartość części: 6886,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Gaza i serwety operacyjne
1. Gaza bawełniana 17 -nitkowa, o dużym współczynniku absorbcji płynów, bielona bezchlorowo, bez luźnych włókien, klasa IIa reguła 7, wymagane parametry dotyczące masy powierzchniowej - min. 23g/m2. szer.90~100 cm dł. 100 mb - 114 opak..
2. Serweta operacyjna z tasiemką niejałowa, po praniu technicznym i wstępnym min. 17-nitk. 4-war., ze znacznikiem RTG 45 x 45 cm +/- 5 cm - 9500 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.5.5.) Wartość części: 17186,26 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Opatrunki z gazy bawełnianej.
1 .Opatrunek z gazy bawełanianej pokrtyty neutralną mascią )nie zawierający składników czynnych i uczulajacych o rozmiarze 10cmx10cm- 56 op.x 10 szt.
2. Opatrunek z gazy bawełnianej pokryty neutralną maścią i chlorheksydyną o rozmiarze 10 x 10 cm - 39 op.x 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna

4.5.5.) Wartość części: 1604,39 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 - Chusteczki dezynfekcyjne
1. Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony : 36,8% izopropanol, 47,3% etanol, od 2,5 - 3g alkoholu na gazik, saszetka w rozmiarze 7 cm x 7 cm, po rozłożeniu 8,5x11,5 cm +/- 1 cm, 100 szt w opak. - 400 opak.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9504,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 - Opatrunki specjalistyczne
1. Samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej, z klejem akrylowym naniesionym na całej powierzchni opatrunku, przeznaczony na rany o umiarkowanym lub dużym wysięku. Sterylny- może pozostawać w ranie do 7 dni,
12,5 x 12.5 - 110 op. x 10 szt.
17,5 x 17,5 - 105 op. x 10 szt.
2. Samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej, z klejem akrylowym naniesionym na całej powierzchni opatrunku, przeznaczony na rany o umiarkowanym lub duzym wysięku. Sterylny- kształt dopasowany do stosowania w okolicy kości krzyżowej.Może pozostawać w ranie do 5 dni , 22x22 - 40 opak. x 10 szt.
3 .Opatrunek z pianki poliuretanowej w kształcie kieszonki, przeznaczony na rany umiejscowione w trudnych do założenia opatrunku okolicach: łokieć, pieta. Sterylny, 10,5x13,5 - 70 op. x 5 szt.
4. Pięciowarstwowy opatrunek poliuretanowy z silikonową warstwą przylepną naniesioną na całej powierzchni opatrunku. Przeznaczony do ran o umiarkowanym lub obfitym wysięku. Za wskaźnikiem zmiany opatrunku. Sterylny. Kształt dopasowany do stosowania w okolicy kości krzyżowej, 17,2x17,5 - 18 opak. x 10 szt.
5 .Opatrunek w formie elastycznej siatki pokrytej srebrem nanokrystalicznym, o otwartej strukturze splotu. Wskazany na rany zainfekowane oraz narażone na infekcje. Do stosowania przez 3 dni, 10 x 10 - 10 opak. x 12 szt.
6. Czysty, amorficzny hydrożel składający się ze zmodyfikowanego polimeru karboksymetylocelulozy, glikolu i wody.Z dozownikiem. Sterylny.15 g - 28 opak.x 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 41335,92 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 - Jałowe opatrunki samoprzylepne
1. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 5x7,2 - 12500 szt.
2. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 8x10 - 5500 szt.
3. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 15x10 - 2700 szt.
4. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 20x10 - 2800 szt.
5. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 25x10 - 3700 szt.
6. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 35x10 - 1600 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 9969,48 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 - Lignina - niepylna, niełamliwa , dobrze wchłaniająca płyny, bez zanieczyszczeń zapachu
1. Lignina w arkuszach op 40 x 60 cm (5 kg w op.) - 50 opak.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141115-9 - Wata medyczna

4.5.5.) Wartość części: 3186,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14 - Gaza hemostatyczna
1. Gaza hemostatyczna w całości pochodzenia roslinnego o własciwościach bakteriobójczych przeciwko 40 typom bakterii gram(-) i gram (+), w tym MRSA, MRSE, VRE, PRSP, zapewniająca hemostazę w ciągu 2-5 min, wchłaniająca się całkowicie między 7-14 dniem.
5 x 7,5 - 1 opak. x 12 szt.
10 x 20 - 2 opak. x 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne

4.5.5.) Wartość części: 2060,64 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15 - Opatrunek na wkłucie centralne z glukonianem chlorheksydyny
1. Przezroczysty jałowy opatrunek z glukonianem chlorheksydyny, bakteriobójczy. Opatrunek z szerokim paskiem mocującym cewnik oraz głębokim wcięciem zapewniającym dokładne przyleganie opatrunku wokół kaniul 11,5 x 8,5 cm - 300 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 9396,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16 - Opatrunek z foli poliuretanowej
1. Folia poliuretanowa, samoprzylepna chroniąca ranę przed zakażeniem wtórnym,jałowa typu hydrofilm, sterylny 10cm x 15cm - 1300 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 2176,20 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 - Opatrunki specjalistyczne
1. Opatrunek hydrowłóknisty o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny,
bakteriobójczy.
10 cm x 10 cm - 29 opak. x 10 szt.
2. Przeciwbakteryjny, przylepny opatrunek piankowy regulujący wilgotność rany.
12,5 x 12,5 - 8 opak. x 10 szt.
17,5x17,5 - 1 opak. x 10 szt.
3. Opatrunek hydrokoloidowy cienki i elastyczny wykonany z 3 hydrokoloidów:
karboksymetylocelulozy sodowej, pektyny i żelatyny zawieszonych w macierzy
hydrokoloidowej
10 cm X 10 cm - 16 opak. x 5 szt.
15cm x 15 cm - 20 opak. x 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 8482,43 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18 - Opaski podgipsowe
1. Opaska podgipsowa wykonana z syntetycznej waty, pakowana pojedynczo, jest miękka i przyjazna dla skóry. Dobrze dopasowuje się do podłoża. Odprowadza wilgotność, dopuszcza powietrze, jest łatwa w nakładaniu. Podzielna ręcznie. 10 cm x 3 m - 1900 szt.
2. Opaska podgipsowa wykonana z syntetycznej waty, pakowana pojedynczo, jest miękka i przyjazna dla skóry. Dobrze dopasowuje się do podłoża. Odprowadza wilgotność, dopuszcza powietrze, jest łatwa w nakładaniu. Podzielna ręcznie. 15 cm x 3 m - 2700 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141113-4 - Bandaże

4.5.5.) Wartość części: 5327,64 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19 - Opatrunki samoprzylepne
1. Opatrunek z wcięciem do mocowania kaniul z portem pionowym, 6cm x 8 cm - 400 opak. x 100 szt.
2. Opatrunek do zabezpieczania drenów donosowych/sond żołądkowych
(50 szt w opak.) 7 x 7,1 - 1 opak.
(50 szt w opak.) 3,6 x 4 - 1 opak.
3. Opatrunek z wkładem chłonnym oraz przecięciem i centralnym otworem do mocowania
drenów, samoprzylepny, 9cm x 10 cm - 1 opak.( 30 szt. w opak)
4. Paski do bezurazowego zamykania ran
38 mm x 6 mm (6 szt w opak) - 100 opak.
75 mm x 3 mm (5 szt w opak ) - 50 opak.
75 mm x 6 mm (3 szt w opak) - 100 opak.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 12067,92 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 20 - Gąbka hemostatyczna
1. Oczyszczona gąbka żelatynowa o działaniu hemostatycznym, wchłanialna, hemostatyczna, 8x5x1cm - 100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne

4.5.5.) Wartość części: 545,40 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 21 - Opatrunki specjalistyczne - hydrożelowe i inne stosowane w oparzeniach.
1. Opatrunek hydrożelowy sterylny , 12cm x 24cm, (5szt. w opak.) - 5 opak.
2. Opatrunek hydrożelowy sterylny , 22 cm x 28 cm,(5szt. w opak.) - 1 opak.
3. Opatrunek hydrożelowy sterylny na twarz, 25cm x 25 cm - 2 szt.
4. Opatrunek hydrożelowy sterylny 10cm x 12cm (5szt. w opak.) - 18 opak.
5 Roztwór ponadtlenkowy zawierający utleniające substancje HOCl oraz NaOCl o stężeniach po 60ppm
- Żel 250g - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1605,31 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 22 Opatrunki specjalistyczne
1.Opatrunek impregnowany solami srebra wykonany w technologii TLC
10 x 12 - 28 opak.x 10 szt.
15 x 20 - 14 opak.x 10 szt.
2. Opatrunek wykonany w technologii TLC zbudowany z włókninowej wkładki
10 x 10 -7 opak. x 10 szt
15x15 - 3 opak. x 10 szt
15x20 - 3 opak. x 10 szt.
3. Opatrunek wykonany w technologii TLC zbudowany z włókninowej wkładki
10 x 10 - 20 opak. x 10 szt.
15 x 20 - 16 opak. x 5 szt.
4. Opatrunek superchłonny, o zdolności absorpcji powyżej 2,5g/cm2,
10 x 10 - 10 opak. x 10 szt.
10 x 20 - 3 opak. x 10 szt.
5. Olejek do pielęgnacji skóry w sprayu, bogaty w glicerydy kwasów tłuszcz -8 opak. x 50 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 25645,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12546,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13733,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12546,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12546,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23021,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23021,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23021,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-00-04-993

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23021,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7488,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8824,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7546,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMIL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-29-22-201

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8B

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7546,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2858,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6126,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2858,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-24-78-997

7.3.3) Ulica: ul. Sielecka 61C

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2858,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30423,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45781,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30423,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BATIST Medical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-24-12-845

7.3.3) Ulica: ul. Kolista 25

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-486

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30423,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-14 do 2026-09-13

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10525,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10525,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10525,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10525,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5449,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22951,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5449,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-25-17-202

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 17A

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5449,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18293,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18293,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18293,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18293,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2291,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2291,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2291,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2291,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Tarde Technology Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-23-99-823

7.3.3) Ulica: ul. Siemiradzkiego 19

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla Pakietu Nr 11 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnych ofert dla ww. Pakietu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7311,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8824,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7311,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-24-78-997

7.3.3) Ulica: ul. Sielecka 61C

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7311,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2663,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2740,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625-24-78-997

7.3.3) Ulica: ul. Sielecka 61C

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2740,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1762,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1762,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARNO-MED" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-63-463

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 24

7.3.4) Miejscowość: Mietków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-081

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1762,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla Pakietu Nr 15 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnych ofert dla ww. Pakietu.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2176,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2190,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2176,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2176,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9713,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9713,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9713,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-29-80-836

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9713,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5328,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7509,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5328,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5328,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13134,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13134,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13134,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13134,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o. Ska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000-03-45-158

7.3.3) Ulica: ul. Browarowa 21

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1595,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1595,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1595,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773-24-78-124

7.3.3) Ulica: ul. Skłodowskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1595,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25590,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25590,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25590,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSET PROFI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-13-71-234

7.3.3) Ulica: Szymanów 9E

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25590,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-14 do 2026-08-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.