Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00309679/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa urządzeń: pianownicy i metkownicy oraz sukcesywna dostawa etykiet do metkownicy dla Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 33
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-585
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajeske@gpsk.ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gpsk.ump.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gpsk.ump.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa urządzeń: pianownicy i metkownicy oraz sukcesywna dostawa etykiet do metkownicy dla Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-711a6c20-27f2-4476-8bbc-867ac9abc89f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008844/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-51/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41374,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do wstępnej dezynfekcji narzędzi - pianownica4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Matkownica dwurzędowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3874,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45904,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45904,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45904,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr. Weigert Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013053265
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DR. WEIGERT POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DR. WEIGERT POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45904,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-88/25 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem zamrażarek niskotemperaturowych oraz systemu do przechowywania w ciekłym azocie wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Wykoszenie roślinności w płacie siedliska przyrodniczego 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk w obszarze Natura 2000 Jezioro Mnich PLH300029
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
- Zakup sprzętu medycznego przeznaczonego dla celów diagnostyki przez Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Zakup oraz dostawa wyposażenia do terapii integracji sensorycznej w celu realizacji zajęć oraz wyposażenia sal/pracowni w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
- Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





